Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Snutchz

Season 1  ;D
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

snicky

Project Almanac. Hij keek best lekker weg.

modde239

VTEC_genieter

@LittleNinja,
Check nu RTL7, de film Ip Man is op TV [emoji6]
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

RonG

Citaat van: VTEC_genieter op mei 20, 2015, 23:47:53
@LittleNinja,

Gisteren idd IP man gekeken, blijft een erg goede film.

Tevens Jupiter Ascending 3D gezien. Zo slecht als sommigen voorspiegelen vond ik hem niet. Acteerwerk was niet geweldig idd, vooral die wannabee Corleone :D, maar audiovisueel vond ik hem wel erg goed.

LittleNinja

Citaat van: VTEC_genieter op mei 20, 2015, 23:47:53
@LittleNinja,

Gemist... Gelukkig heb ik hem op bd. Oh nee, mijn Oppo is stuk. :(

VTEC_genieter

Balen! Maar je hebt nog een garantieperiode toch?
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

LittleNinja

Nee... Paar maanden er voorbij.

Raymond187

VTEC_genieter

Ja, maar in deel 3 wordt Ip Man door een andere acteur gespeeld. Ik vind dit deel helemaal niks, ken/weet ook niet wie die acteur is/heet.......

In deel 1 en 2 speelt de bekende martial artist Donnie Yen en hij is sindsdien/daardoor heel erg bekend geworden in de martial art filmwereld.

En.....deel 4 komt eraan! Fans over de hele wereld gaan Donnie Yen weer terugzien!!
Zijn tegenspeler in dit aankomende deel wordt gespeeld door *trom geroffel*........ De wereldbekende bokser Mike Tyson!

Donnie Yen zie je vaak in harde martial art knokfilms, vaak afkomstig uit Hong Kong. Je moet er ook van houden dat deze films vaak in het Chinees Cantonees/Mandarijns gesproken wordt [emoji6]
En het geluid is altijd "dubbing".
En bevat ook vaak veel fantasie. Je moet er van houden!

En ga niet in verwarring met de stuntman kung fu artist Jacky Chan, bekend van de Rush Hour films. Hij is anders dan Donnie Yen.
De films van Jacky Chan zijn vaak komisch en minder serieus, minder keihard geknok.

reza

The kingsman gezien, wat een butt film vond ik dat zeg.
Krijgt een 5.5 voor de moeite.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

LuPo

Gisteren Drive (2011) gekeken. Bijzondere film! Weinig dialogen maar de film houd de spanning zeker wel vast. Goed geluid ook.

larsonator

Citaat van: LuPo op mei 23, 2015, 10:28:27
Gisteren Drive (2011) gekeken. Bijzondere film! Weinig dialogen maar de film houd de spanning zeker wel vast. Goed geluid ook.
idd een goede film :popcorn:
best hard ook

squeek

Citaat van: LuPo op mei 23, 2015, 10:28:27

Echt vet zelfs. Wat een sfeertje!
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

VTEC_genieter

Ik dacht dat je die film al had gezien LuPo?
Vooral de eerste scene in het donker met de achtergrondmuziek is rete gaaf!

Ryan Gosling heeft verder nog 2 goede films die dezelfde sfeer hebben, met bijna dezelfde personage [emoji6]

- The Place Beyond the Pines
- Only God Forgives

Je gaat die films zeker zeker zeker ook goed vinden! [emoji6][emoji106][emoji4]

Bas Akkerman

Ik moet Drive nog steeds afkijken, maar wat geluid betreft is het smullen ja.

Gisteren "Moon" gekeken, mwah. Beter goed gejat dan slecht verzonnen zal ik maar zeggen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

larsonator

Citaat van: VTEC_genieter op mei 23, 2015, 18:50:44
Ik dacht dat je die film al had gezien LuPo?
Vooral de eerste scene in het donker met de achtergrondmuziek is rete gaaf!

Ryan Gosling heeft verder nog 2 goede films die dezelfde sfeer hebben, met bijna dezelfde personage [emoji6]

- The Place Beyond the Pines
- Only God Forgives

Je gaat die films zeker zeker zeker ook goed vinden! [emoji6][emoji106][emoji4]
Zeker niet te vergelijken met Drive. Ik vond only god forgives zelfs tegenvallen.

Kjelt

Gisteravond unbroken gezien , zwaar heftige oorlogsfilm over het leven van een atleet die terecht komt in het jappenkamp. 8

clockwork

Top Five

http://www.imdb.com/title/tt2784678/

Romcom (favoriete genre van mijn wederhelft ;)) met en door Chris Rock. 'Vanzelfsprekend' een flinterdun verhaal maar op zich wel onderhoudend. Ik kan me wel vinden in de 6,6 waardering op IMDB.
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

LittleNinja

Ip Man Zero heet die film waar die andere acteur in speelt. Deze film vormt geen onderdeel van de trilogie. Het aankomende deel is dan ook gewoon Ip Man 3.

Het grappige is dat Donnie Yen geen wing chun man is, terwijl de acteur uit Ip Man Zero dat wel is.

Ik zie Donnie Yen meer als Jet Li, maar dan met stijl! Maar zowel Jackie Chan als Donnie Yen en Jet Li zijn allemaal top martial artists. En allemaal hebben ze respect voor het grote voorbeeld Bruce Lee... Die ook nog in de nieuwe Ip Man 3 te zien zal zijn. Een hoog budget aan cgi verwacht ik. 😆

Kjelt

Citaat van: LittleNinja op mei 25, 2015, 07:13:14
Ip Man Zero heet die film waar die andere acteur in speelt. Deze film vormt geen onderdeel van de trilogie.
Dat moeten ze dan de filmstudio en marketing afd. vertellen. De winkels liggen vol met IP man trilogie blue ray boxen  :D

VTEC_genieter

Je hebt ook The Grand Master [emoji6]

Raymond187

Citaat van: VTEC_genieter op mei 22, 2015, 20:43:20
Ja, maar in deel 3 wordt Ip Man door een andere acteur gespeeld. Ik vind dit deel helemaal niks, ken/weet ook niet wie die acteur is/heet.......

In deel 1 en 2 speelt de bekende martial artist Donnie Yen en hij is sindsdien/daardoor heel erg bekend geworden in de martial art filmwereld.

En.....deel 4 komt eraan! Fans over de hele wereld gaan Donnie Yen weer terugzien!!
Zijn tegenspeler in dit aankomende deel wordt gespeeld door *trom geroffel*........ De wereldbekende bokser Mike Tyson!

Donnie Yen zie je vaak in harde martial art knokfilms, vaak afkomstig uit Hong Kong. Je moet er ook van houden dat deze films vaak in het Chinees Cantonees/Mandarijns gesproken wordt [emoji6]
En het geluid is altijd "dubbing".
En bevat ook vaak veel fantasie. Je moet er van houden!

En ga niet in verwarring met de stuntman kung fu artist Jacky Chan, bekend van de Rush Hour films. Hij is anders dan Donnie Yen.
De films van Jacky Chan zijn vaak komisch en minder serieus, minder keihard geknok.
Klopt j chan is erg komisch en minder serieus,  maar vergis je niet.  CHAN heeft skills en erg atletisch.  Zijn oude Chinees kung Fu films zie je zijn skills.  Een bekende drunken master. Ik kijk ze in originele taal en engelse sub.

Focus gekeken... Hij speelde wel leuk mr smit.  Maar de film was matig.
Een 6je.

VTEC_genieter

De Drunken Master ken ik.
J.Chan heeft ook de tiger-vechtstijl [emoji1]

Jumping Jack

Dit weekend eindelijk Interstellar gezien. Schitterende film, die 2u42 zijn zo om.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs