Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

LittleNinja

LuPo

Citaat van: MVG op mei 13, 2015, 18:10:57
Dan ''moet'' je house of cards eens gaan bekijken, die gaat nog een stukje verder in kwaliteit dan 2 bovengenoemde titels.  :thumbs-up:

edit: vind ik...

Seizoen 1 vond ik sterk maar 2 werd al minder voor mijn gevoel. 3 vind ik nog minder.

LittleNinja

Ik zit momenteel in The Blacklist. Best aardig maar niet de beste serie. Wel leuk genoeg om te blijven volgen.

modde239

Citaat van: LittleNinja op mei 14, 2015, 10:08:15
Ik zit momenteel in The Blacklist. Best aardig maar niet de beste serie. Wel leuk genoeg om te blijven volgen.

Volg hem ook vooral om de geweldige rol die James Spader neerzet...... :headbanging:

Kjelt

Gone Girl.
Wow kon me zeker boeien, tijd vliegt voorbij, goede film (goed verhaal) maar niet te lang er over nadenken, 8

luuk123456

Kingsman: The secret service

Een ouderwets lekkere actiefilm! Genoten!

8/10
JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

katwax

Citaat van: Kjelt op mei 16, 2015, 00:58:17
Gone Girl.
Wow kon me zeker boeien, tijd vliegt voorbij, goede film (goed verhaal) maar niet te lang er over nadenken, 8
Inderdaad een zeer goede film, maar ik vond wel dat het einde nogal snel moest gaan. Zeker in vergelijking met de aanleiding die dan tot in de details wordt uitgewerkt.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

larsonator

Citaat van: Kjelt op mei 16, 2015, 00:58:17
Gone Girl.
één van de afknappes van 2015. Veel potentie maar vanaf het midden van de film zakt het in als een kaartenhuis.

Kjelt

Citaat van: katwax op mei 16, 2015, 09:19:48
Inderdaad een zeer goede film, maar ik vond wel dat het einde nogal snel moest gaan. Zeker in vergelijking met de aanleiding die dan tot in de details wordt uitgewerkt.
Spoiler
ja ben ik op zich wel met je eens zeker de laatste 15 minuten toen ze weer thuis was of bedoel je nog daar voor?
Want de scene met haar high school stalker vriendje vond ik juist wel wat vaart er in brengen.
Het is een twee en half uur durende film tenslotte.

larsonator

Ik vond de film zeker potentie hebben, maar het was naar het einde toe afgeraffeld om zo snel mogelijk naar die teleurstellende finale te komen. Nee, dan kan ik je beter 'STOKER' aanraden  (http://m.imdb.com/title/tt1682180/) daar ga je echt over nadenken als de film ten einde is......

Bas Akkerman

Dat vond ik dan weer een enorm overgewaardeerde film.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Kjelt

Zal er eens naar kijken , bedankt voor de tip.

Paul H.

Citaat van: luuk123456 op mei 16, 2015, 06:13:27

8/10

Same here!
Pioneer sc-lx72/ Pioneer 5.0 S-81 serie/ XTZ 99W12.18 ICE/ LG 50" plasma/ Kodi/ Hue/ Harmony smart control.

2cvman

Citaat van: luuk123456 op mei 16, 2015, 06:13:27

8/10

Dat was een goeie tip! Kijkt lekker weg!
Marantz SR-7010 / 3 x Marantz MA-700 mono-eindversterkers
LG 60PB560V PLASMA TV / Marantz 6100 platenspeler / Pro-Ject Tube Box II phono-voorversterker / HTPC voor alle films en muziek
Tannoy R3 front / Tannoy RC center / Tannoy R2 rear-back / Tannoy R1 back / Tannoy mR Plafondspeakers / Sub: SVS PB-1000
canare 4s11 luidsprekerkabels / RU Connected interlink en HDMI

LittleNinja

Gister en vannacht een tweetal films bekeken.

The imitation game
Fijne film om naar te kijken. Ze hebben de karakters interessant weten te maken, goede sfeer in de film met bijpassend goed geluid. Hij was me een 7.5/10 waard.

American Sniper
Niet zo slecht als ik hier heb gelezen. Ik heb me er best mee vermaakt, al was de film hier en daar wat traag of wisten ze mijn aandacht niet vast te houden.. Uiteraard een echte "GO AMERICA, GO!" film. Deze komt op een 6.5/10.

Kjelt

Kingsman: aardige film maar ik vond hem vrij oppervlakkig. De eerste rol van Samuel Jackson die me niet kan overtuigen, het is lang geleden dat ik hem zo slecht heb zien acteren met zijn petje alsof die jonger dan dertig zou moeten zijn, de beste man is 67  :nowink:

Jammer weer van het over the top einde net als bij Fury haalt het me meer uit de film dan dat het me een rollercoaster ervaring geeft, wie verzint zoiets. Aan de andere kant bij Bond hebben we dit soort dingen ook al gezien, ik wordt denk ik ook te oud voor dit soort onzin  :D

Kortom grote aanrader voor de aktie, Marvel en Transformer liefhebbers, aanrader voor de bond liefhebbers en afrader voor de filmhuis film liefhebbers.

luuk123456

Ik denk inderdaad dat het over de top gebeuren het doel van deze film was (dus ook de vreemde, jeugdige uitstraling van Samuel).
Niks ergers dan mensen die bij zulk soort films; 'Dat kan in het echt toch nooit' roepen :nopompom:

JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights

arjan1978

Dit weekend er 2 gezien 

Ex Machina   leuke film  van mij een 8/10
Kingsman: The secret service  kan ik ook aanbevelen  8/10

LG OLED77CX6LA LG OLED65b6v - tw9200 - x7200wa - 7.2.4 atmos -  B&W CM9/CMC2/CM8 S2 - Dual PB13-Ultra - Oppo 203 - Ps4 - Nvidia Shield - Zappiti 4K HDR - Sonos - Hue

Kjelt

Ik had per ongeluk Luuks post gemodified ipv gequote (excuses  :-[ ) dat heb je met al die extra admin knopjes.

Citeer
Ik denk inderdaad dat het over de top gebeuren het doel van deze film was (dus ook de vreemde, jeugdige uitstraling van Samuel).
Niks ergers dan mensen die bij zulk soort films; 'Dat kan in het echt toch nooit' roepen :nopompom:
;D In dat geval zijn ze niet ver genoeg over the top gegaan.
Films als Transformers ed kijk ik niet, films als Bond wel. Dit kwam meer bij een Bond imitatie in de buurt dan een transformers, tenminste tot het einde , laat ik het dan zo stellen  ;)

luuk123456

Citaat van: Kjelt op mei 17, 2015, 20:01:05
Ik had per ongeluk Luuks post gemodified ipv gequote (excuses  :-[ ) dat heb je met al die extra admin knopjes.
;D In dat geval zijn ze niet ver genoeg over the top gegaan.
Films als Transformers ed kijk ik niet, films als Bond wel. Dit kwam meer bij een Bond imitatie in de buurt dan een transformers, tenminste tot het einde , laat ik het dan zo stellen  ;)

;D Al doende leert men! ;)

Kjelt

Blij dat je het sportief opvat. Ik zit vaak op een mini ipad te werken en dan is het helemaal een crime die knopjes vlak naast elkaar.  ;D

wolfkampf

Gisteren focus (Will Smith ) gekeken  :clapping:
Ik vond het een geslaagde film  :popcorn:
Sony vpl-vw590es  ,i visions hd 4k ta8000 120" , zappiti HDR one, Denon avr-x2400 5.1.2 2x klipsch f2 synergy, klipsch rp 440 center, 2x klipsch rw10d subs
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143215.0

LittleNinja

Ik dacht "doe eens gek".. Gisteren kwam ik op Netflix (US) de film Falcon Rising tegen met Michael Jay White.

Het bleek een compleet onvoorspelbare film, waarbij je volledig opgeslokt wordt in de karakters die uiterst goede acteerprestaties neerzetten. Ik ben in de gehele film geen cliché tegen gekomen. Verrassend van het begin tot het einde. Een film die volstrekt logisch in elkaar gezet is. Vechtscenes zoals je ze nooit eerder gezien hebt, ook hier weer verrassend, vernieuwend en realistisch. Aanrader! De film krijgt van mij een welverdiende 2/10.. :P

katwax

Citaat van: Kjelt op mei 16, 2015, 10:10:05
Spoiler
ja ben ik op zich wel met je eens zeker de laatste 15 minuten toen ze weer thuis was of bedoel je nog daar voor?
Want de scene met haar high school stalker vriendje vond ik juist wel wat vaart er in brengen.
Het is een twee en half uur durende film tenslotte.
Inderdaad het gedeelte waarin
Spoiler
ze bij het oude schoolvriendje opgesloten zit enzo
dat was nog goed uitgewerkt, maar alles
Spoiler
na het thuiskomen
is veel minder uitgewerkt dan al het voorgaande.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

luuk123456

Citaat van: wolfkampf op mei 18, 2015, 07:06:03
Gisteren focus (Will Smith ) gekeken  :clapping:
Ik vond het een geslaagde film  [emoji14]opcorn:
Deze heb ik gisteren ook gekeken.
Leuke film inderdaad, al denk ik niet dat ik hem lang zal onthouden.
Gewoon een leuke film voor 'n keer...

Ook nog 'the water diviner' gekeken.
Mooie film met prachtige locaties.
7/10