Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

VlisChris

De Dominee in de sneak.
Erg goede film over Klaasje. Vond hem best indrukwekkend, en tja, Famke is gewoon ontzettend  O0 ;)
Van mij heeft de film een 7.5 gezien. Degene met wie ik was zou er misschien een 6je aan gehangen hebben.

Kerstmanno

Zojuist Miller's Crossing gekeken. Filmisch geweldig. Prachtige kleuren, schitterende scenes, fenomenale details. Groot scherm een absolute must! Het verhaal zelf kon mij echter wat minder boeien. Vond het een beetje langdradig en het kon me niet echt pakken.
Maar de beelden waren prachtig. Daarvoor alleen al een absolute aanrader voor de gelukkigen met een projector.

Gaeje

Citaat van: Martin_M op augustus 30, 2004, 22:22:16
Kill Bill 2

die vond ik erg cool. ikzelf heb seven nog eens gekeken, blijft ook weer een briljant meesterwerk van mijn persoonlijk god david fincher.

MrPink

Croupier, best goed. :)

Groetjes,
Oscar

bmateijsen

Bezig met helaas de laatste afleveringen alweer van Sopranos Season 4.... Nog 1... en dan zal ik op seizoen 5 moeten gaan wachten....  :-[

Movievault

Gisteren samen met mijn gezin Hidalgo bekeken.
Vond het een zeer aangename film met verschillende emoties  :'( ;D :o ^-^
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

FrankB

Gisteren "A clockwork orange" gezien. Klassieker, wat moet je er verder over zeggen ...
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

BOUBOU

afgelopen weekend nog even Band of brothers deel 7 en 8 gekeken  O0

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Kerstmanno

Citaat van: KHunt-er op augustus 17, 2004, 23:29:21
Net terug van I, Robot..
Leuk om een keer te huren voor de SFX, zonde van je geld om in de bios te zien  :(

Gr,

KHunt-er

Gisteren in de bios gezien. In tegenstelling tot jou vond ik het geld goed besteed. Heb me echt prima vermaakt.
Behalve dan dat ze in zaal 4 Pathe Rotterdam de grootste baggerstoelen hebben waar ik OOIT in heb gezeten. Je hebt alleen steun aan de bovenkant, de stoel is enorm hol. Je moet je rug echt in cirkelvorm wurmen om steun te krijgen. Nou, dat zit dus echt voor geen METER! Een aanfluiting!

Pantera

TAG McLaren AV192R , Krell KSA300s, Krell KSA50s
TEAC VRDS25x (SE mod.), TViX M6500A, Humax HD5000C, PSAudio PPP,
Wilson Audio Watt/Puppy (3/2), NAS Whale
JVC D-ILA RS20, Transparant Dig.Ref./ML Ref.XL/ML Ultra/MW Ref./MW, PL Ref., NBS Monitor 0 dig., XTC, Kemp groep, Callas ClampRack

VlisChris

Citaat van: BOUBOU op september  1, 2004, 15:06:55
afgelopen weekend nog even Band of brothers deel 7 en 8 gekeken O0

MvGr. BOUBOU

Erg goed inderdaad. Paar weken geleden nog op 1 avond alle afleveringen gekeken met een goeie vriend.
Zelf vanavond Master & Commander: Far Side of the World gekeken. Erg goede film. Heb een hele poos gewacht met kijken omdat het geluid me te agressief afgemixt was. Tot ik vandaag op het briljante idee kwam om gewoon mijn subwoofer uit te zetten tijdens de film :D En het aantal keren dat ik naar de remote greep is erg beperkt gebleven. Tijdens het ronden van de Kaap even, en nog 1 of 2 keer, maar niet zo extreem als met de sub aan.
Meteen getest of centerloos spelen me beviel. Voor herhaling vatbaar. De komende paar films (nu even een paar bekende waarvan ik de soundtrack door en door ken) kijken zonder de center. Dan kan ik er iets uit concluderen. Het beviel me erg goed in ieder geval momenteel :)

MarcoV

VlisChris

Vanavond maar The Fast and the Furious DTS opzetten. Erg vermakelijke film, erg goed geluid. Ik ga hem eens in 4.1 kijken :)

VlisChris

Citaat van: Christiaan Sauer op september  4, 2004, 18:12:46
Vanavond maar The Fast and the Furious DTS opzetten. Erg vermakelijke film, erg goed geluid. Ik ga hem eens in 4.1 kijken :)

Dat is de eerste helft 4.1 geweest, en ongeveer halverwege op 5.1 DTS terug gezet. Bevalt toch beter :)
Momenteel zit Blof - Live 2004 in de speler.

eduard

Net bullit proof monk gekeken, was wel aardig.

MrPink

Gisteren Hero gezien, erg goed. :)

Groetjes,
Oscar

Kerstmanno

FrankB

Catwoman gezien, op zich wel aardig maar verhaal is behoorlijk leeg en de acteurs vind ik niet geweldig. Alhoewel Halle Barry in zo'n strak leren pakje wel errug lekker is. Shake that ass girl, make that bootie wag ;)

Leuke film als je geen zin hebt om na te hoeven denken ...
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Roeland

Gisteravond........en nacht  ;D
Secret Window pffffffffff lekkere subtiele geluidjes  ;D ;D en humoristische thriller, blijft toch echt een aanraadertje!!
En daarna, met wat beinvloedende middelen  ::) ::) Dickie Roberts Former Child Star
Leuke film over 'oud' sitcom kinderen, beetje flauw maar humor doet het altijd goed. Een voorbeeldje hoe je eigenlijk niet met 5.1 om moet gaan, alles komt van voren.... Toch redelijk goed vol te houden ;D ;D

Roeland

aanhans

Citaat van: Christiaan Sauer op september  4, 2004, 22:20:23

Dat is de eerste helft 4.1 geweest, en ongeveer halverwege op 5.1 DTS terug gezet. Bevalt toch beter :)
Momenteel zit Blof - Live 2004 in de speler.
Zingt Pascal bij jou de eerste nummers ook zo vals.  :-\ :-\Ik dacht dat het aan mijn CD lag.  ;D ;D Blijkt zo te horen. Jammer.

Hans

BOUBOU

Vandaag na een hele lange tijd geen dvd's gehuurd te hebben, Gothika en Hero maar eens even bekeken  :D

Hero vondt ik wel een beetje nep eigenlijk, maar sommige passages waren toch echt adembenemend. :o

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Martin_M

Once upon a time in Mexico.
Gezien de meeste reakties had ik een film verwacht met alleen aktie en veel schieten. Door dat verwachtingspatroon viel het nogal mee. Hoewel ik Desperado beter vind.

Ik vond het geluid erg tegenvallen (Dit was de R2 huurversie).

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Harry HT

GOOD BYE LENIN 

Ik dacht dat de veel meer "filmhuisachtig" (ernstig) zou zijn, ik vond de film  O0
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

VlisChris

Citaat van: aanhans op september  5, 2004, 21:38:02

Zingt Pascal bij jou de eerste nummers ook zo vals. :-\ :-\Ik dacht dat het aan mijn CD lag. ;D ;D Blijkt zo te horen. Jammer.

Hans

Hij gaat een aantal keren vals ja :) Ach, het zal ook erg spannend zijn. De rest van het optreden is gewoon zeer zwaar genieten 8)
Ben overigens net terug van The Bourne Supramecy. Dikke aanrader die film. Alleen hadden ze vaker steady cams mogen gebruiken ipv de gekozen hand helds. Dat maakt het heel vermoeiend op sommige momenten. Maar de film is goed.

Roeland

Citaat van: Martin_M op september  5, 2004, 23:11:19
Once upon a time in Mexico.
Hoewel ik Desperado beter vind.

Martin

Jammer dat het verhaallijn niet klopt i.v.m. desperado, denk aan de broers van de hoofdrolspeler die in desperado sterven en ga zo maar door... Slap aftreksel als je het mij vraagt  >:(. Maar ja hollywood haalt wel meerdere oude scripts uit de kast, om ze lekker ff te verneuken :-\ :-\