Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Grindtegel

Crimson Rivers 2, toch een stuk minder dan deel 1, met een goede dts track maar zeer matig beeld
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

jeroen_v

Yo!

Net Chainreaction gekeken. Koele film.

Jeroen

VlisChris

Hi,

Net klaar met Eyes Wide Shut. Geweldige film is het toch.
Die sfeer erin, echt ijzersterk gedaan. Alleen jammer dat ik bepaalde dingen mis over de film. Zoals die dochter van de verhuurder van een niet nader te noemen pak ;D What the fxxx?

Harry HT

Eindelijk kan ik naar Festen kijken.

Bedankt Frenk  8)

Edit: Lekkere maffe film, leuk  8)
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Spacebass

Eindelijk kan ik Kill Bill 2 gaan kijken  :)
Yep 20 minuten wachttijd zijn voorbij  ;D

FrankB

Citaat van: Harry HT op augustus 24, 2004, 15:30:17
Eindelijk kan ik naar Festen kijken.

Bedankt Frenk  8)

You are most welcome ;)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

VlisChris

Vanavond gekeken:
Once Upon a Time in the West en daarna naar O Brother Where are Thou.
Beide goede films 8)

MarcoV

Vanavond Torque gekeken - S L E C H T  - gelukkig was het een weekfilm  ;D

Marco

KHunt-er

Vanavond Harry Potter & The Chamber of Secrets maar weer eens gekeken.
Had hem nog niet gezien met m'n SVS.
:o :o De scène dat de auto in de boom terecht komt is echt awesome!!
Is weer een leuke om mee te showen wat de SVS kan!!
Zat letterlijk te trillen op m'n bank, wat een geweld..
O0

Gr,

KHunt-er
Pioneer VSX-919AH-K | Denon DVD-1920 | Pioneer DVR-530H-S |  Mission M53 | Mission M5C | Mission M51 op Mission Stance | Tannoy TS8 Sub | Sony KDL-40W4500 | Apple iPad2 16Gb Wifi | Playstation 3 Slim 160GB| Popbox V8 | Amino M540 HD Settopbox | Epson TW-10 | Onkyo DX-C390S| Apogee | Oehlbach | Harmony One

VlisChris

CiteerDe scène dat de auto in de boom terecht komt is echt awesome!!
Dat is inderdaad een heftige scene :o ;D Erg leuk om te kijken ja.
Zelf vanavond het laatste uur van POTC afgekeken (eindelijk) en daarna nog even een aflevering van The Soprano's season 1. Moet ik nog altijd afkijken. Vanaf nu elke dag een aflevering hoop ik. Maar dat zal wel niet lukken ;D

FrankB

Net "twisted" gezien, best een aardige film met een einde dat je niet verwacht ...

VlisChris

Eerst de finale hockey kijken, en daarna The Big Lebowski kijken. Lijkt me een erg leuke film :D

Edit

Dat is Desperado geworden. Goeie film. Lekker geluidje met die Superbit editie 8)

VlisChris

We hebben met zijn allen al een tijdje geen film gekeken blijkbaar ;D
Ik ben net terug van 9/11. Mijn god. Wat een gods_gruwelijke_film is dat zeg.
Laten we voorop stellen dat Bush gewoon ziek in zijn hoofd is, en gewoon niet mag worden herkozen. Wordt die wel herkozen zal de wereld vergaan zeg maar :)
Dus dat Moore de USA wil wakker schudden begrijp ik compleet. Dat je voor de USA daar ook grof geschut voor moet gebruiken is ook logisch. Anders treft de film geen doel. Maar buiten de USA zorgt dat er wel voor dat de film zo ontzettend, zo gigantisch overdreven anti-bush is. ALLES wat je maar kan gebruiken tegen hem is gebruikt. Van mij krijgt de film een 4. Voor de moeite, voor het controversieel zijn, voor het hopelijk wegkrijgen van Bush, en tja, voor wat nog meer eigenlijk.....

blue-eyes

How to loose a guy in then days gekeken. Leuke comedy. Ik had meer sympathie voor de guy dan de girl. Wat kunnen vrouwen gemeen zijn, wel erg voorspelbare, maar wel leuke humor!
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Martin_M

Laatste twee afleveringen van StarTrek Next Generation seizoen 2. Op naar seizoen 3.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Roland

Gisteren weer eens Saving Private Ryan gekeken. Blijft toch één van mijn favoriete films allertijden: het komt zo realistisch over, de muziek raakt je, fan-tas-tisch  8)

Gaeje

gisteren seabiscuit gezien. was wel mooi, maar heel hollywood-afgelekt-achtig
vanavond 'ik ook van jou' een nederlandse film, had ik ook slechter verwacht. en de extra's van Hero

kermit

Ik heb net King Arthur gezien . Wat een indrukwekkende film is dat zeg.
Echt een aanrader .

Kermit

Spacebass

Gisteren Cold Mountain bekeken...langdradig, maar best een imposante film  O0

Robbo

Gisteren eindelijk weer tijd voor een filmpje.  Het is toch elke keer weer genieten van het plaatje wat mijn CRT neer kan zetten bij een goede transfer  ;D

Torque - prima actie, coole motoren, strakke dames, maar waar het nu over ging  :P

En een paar afleveringen van CSI 2e seizoen  8)

Point7

Citaat van: Martin_M op augustus 29, 2004, 22:36:29
Laatste twee afleveringen van StarTrek Next Generation seizoen 2. Op naar seizoen 3.

Martin

Ik ben ook al een tijdje bezig met de STNG boxen (heb ze alle 7) te bekijken. Ik zit nu aan disc 2 van seizoen 3.  ;)
Nog een lange weg te gaan.
CU
Jurgen

Music Server met JRiver --> SMSL RAW-DAC1 -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Roland

Martin_M

Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Harry HT

Citaat van: Spacebass op augustus 30, 2004, 07:40:40
Gisteren Cold Mountain bekeken...langdradig, maar best een imposante film  O0
Pfff, ik ben ook bezig met kijken, maar had even een korte pauze nodig. Wat een drama allemaal, wel een goede film. Ga zo weer verder kijken.  :)
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

FrankB

Alien vs predator gezien, best aardig zeker voor de liefhebbers van de alien serie. Alleen het einde is wel HEEL erg jammer ...