Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

skank1

Prisoners! Niet slecht! Goe zelfs. Misschien weer iets te langgerekt!
Twijfelde tss 7, 5 a 8/10
Efkes laten bezinken. Toch zeker kijkbeurt waard. Tweede beurt is nog een vraag...
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

mikekiwi

Into the White (gisteravond bekeken)

Niet spectaculair of heel opmerkelijk, maar een dikke 7 voor acteerwerk en het (waargebeurde)  verhaal over ontstane vriendschap tussen neergeschoten Engelse en Duitse vliegeniers in een hutje op de Noorse hei. Heb me er best mee vermaakt...

MVG

Citaat van: mikekiwi op december 11, 2013, 09:52:42
Into the White (gisteravond bekeken)

Niet spectaculair of heel opmerkelijk, maar een dikke 7 voor acteerwerk en het (waargebeurde)  verhaal over ontstane vriendschap tussen neergeschoten Engelse en Duitse vliegeniers in een hutje op de Noorse hei. Heb me er best mee vermaakt...

Ik vond dit ook een aardige film, zoals je zegt niet spectaculair maar door het verhaal en acteren een boeiende film!

Zo heb ik onlangs naar the hunter gekeken met Willem Dafoe, ook niet echt spannend en een langzaam tempo maar toch erg boeiend!

mikekiwi

Citaat van: MVG op december 11, 2013, 10:47:27
Ik vond dit ook een aardige film, zoals je zegt niet spectaculair maar door het verhaal en acteren een boeiende film!

Zo heb ik onlangs naar the hunter gekeken met Willem Dafoe, ook niet echt spannend en een langzaam tempo maar toch erg boeiend!
dank voor de tip, genoteerd!

Onne

Gisteren Elysium gezien, ik vond m erg leuk! Net als district 9, zelfde gevoel/sfeer en ook goede geluidseffecten.
Een 7.5 van de 10 

modde239

Net gekeken naar een goede rauwe Franse politiefilm Nuit Blanche......7,5/10

squeek

Jack the giant slayer 3D, was er eerlijk gezegd niet zo weg van. Had er meer van verwacht.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Ronin79

Van de week had ik zin in wat te kijken ...

Eergisteren: Mortal Instruments - City Of Bones
Gisteren: Another Earth

Steven Coymans

Percy Jackson: Sea of Monsters:

CGI was matig. Verhaal erg dun. Enkele leuke stukjes. Heb halverwege 20 minuten gemist omdat ik slaap ben gevallen ...
Niet echt de moeite dus.
Woonkamer
Samsung: UE75RU7170 0 ] Denon x2600h | DaliALTECO C-1/Dali Zensor VOKAL| Himedia q10 pro | Logitech Harmony 885
HT
Epson: EH TW-9400W | Marantz: SR7007 / UD5007 | Focal : 726V / CC700v | SVS PB12-NSD DSP | Zidoo X20

Maro

The Iceman
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

AnubisNefer

Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

Maro

Citaat van: AnubisNefer op december 14, 2013, 21:04:08
Geen teleurstelling ;-)

Zeker niet. Een van de beste films van het jaar zo nog even op de valreep. Michael Shannon in een werkelijk magistrale rol. Prachtige sfeer plaatjes van de 60ger en 70ger jaren.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

LuPo

Laatst After Earth gekeken.. Tsja wat moet ik hier nou over zeggen.. Rommelig! 5/10

Onne

We're the Millers gezien, zeer vermakelijke comedy! 8/10

Former member 78

Mijn 6 nachten zitten er op, dus ik doe Kick-Ass 2 zo in de speler :D

DofN

GRAVITY

Prachtige beelden, alleen daarom al een 9. Het verhaal is bedacht om de beelden te ondersteunen. Beetje levensbeschouwing vlak voor- en tijdens haar waanvoorstelling was wel OK.

En Elysium vond ik OK. Alles met ruimteschepen, robots en KI vind ik leuk, dus ik ben niet zo kritisch als het om SF gaat - al is het verhaal flinterdun, voorspelbaar en niet origineel.

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
Voorversterker: Anthem STR PRE, Eindversterker: Bryston 3B³ Cubed, Fronts: Analysis Audio Omega en 2 x JL-E112 subwoofers, met als DSP:  Bacch Audiophile+, ORC binaural software (bass absorbers) en akoestische maatregelen.

Kwabbernoot

KI? Kunstmatige inseminatie?  :blink:  Dan zie ik liever de natuurlijke wijze.  :tongue2:

Groeten...

DofN

Citaat van: Kwabbernoot op december 16, 2013, 17:59:02
KI? Kunstmatige inseminatie?  :blink:  Dan zie ik liever de natuurlijke wijze.  :tongue2:

Groeten...

:D
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
Voorversterker: Anthem STR PRE, Eindversterker: Bryston 3B³ Cubed, Fronts: Analysis Audio Omega en 2 x JL-E112 subwoofers, met als DSP:  Bacch Audiophile+, ORC binaural software (bass absorbers) en akoestische maatregelen.

skank1

Frozen
Typische disneyfilm maar wel een goeie
Iets teveel musical voor mij maar wel goed.
Je kan niet genoeg krijgen vd sneeuwman
Jammer maar stuk uit tailer heeft de uiteindelijke film niet gehaald.
Surround was goed, ik kijk uit naar de bluray.
Beeld vond ik minder.
Al bij al een 8/10
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

modde239

Net Riddick gekeken wat een matige film is dit zeg.....5,5/10

LittleNinja

Gisteren twee films bekeken: Silver Linings Playbook & Don Jon.

Silver Linings Playbook
Vage film. Ik vond hem minder dan de meeste reacties die ik hier gezien heb. Ook snap ik de ophef rond Jeniffer Lawrence niet. Prima actrice, maar ik kan niet wild van haar worden. Cooper vind ik zo beter dan in enkele rollen die ik eerder gezien heb. 5/10

Don Jon
Ik had hoge verwachtingen van deze film.. Ik weet niet waarom. Beide hoofdrol spelers zetten een erg goed karakter neer. Ze doen allebei hun best om heel erg "Jersey Shore" over te komen en met overtuiging. Tony Danza hoeft er weinig voor te doen. Ik vond hem er eerst slecht uit zien tot ik ontdekte dat de beste man al weer 62 is! De film zelf is aardig wennen. Het bevat grappige elementen maar het totaal verhaal, ondanks verfrissend, kan me niet echt grijpen. Ook deze film krijgt van mij de stempel "vaag". Geluid en muziek is wel goed in orde. 5.5/10

Na al deze vage films ben ik er wel weer even klaar mee en zet ik maar weer eens een recht toe recht aan film op. Ik ben weer toe aan een echt goede film, zodat ik er plezier aan blijf beleven.

alexander2

Citaat van: LittleNinja op december 21, 2013, 08:08:14

Silver Linings Playbook
Vage film. Ik vond hem minder dan de meeste reacties die ik hier gezien heb. Ook snap ik de ophef rond Jeniffer Lawrence niet. Prima actrice, maar ik kan niet wild van haar worden. Cooper vind ik zo beter dan in enkele rollen die ik eerder gezien heb. 5/10

Don Jon
Ik had hoge verwachtingen van deze film.. Ik weet niet waarom. Beide hoofdrol spelers zetten een erg goed karakter neer. Ze doen allebei hun best om heel erg "Jersey Shore" over te komen en met overtuiging. Tony Danza hoeft er weinig voor te doen. Ik vond hem er eerst slecht uit zien tot ik ontdekte dat de beste man al weer 62 is! De film zelf is aardig wennen. Het bevat grappige elementen maar het totaal verhaal, ondanks verfrissend, kan me niet echt grijpen. Ook deze film krijgt van mij de stempel "vaag". Geluid en muziek is wel goed in orde. 5.5/10

Na al deze vage films ben ik er wel weer even klaar mee en zet ik maar weer eens een recht toe recht aan film op. Ik ben weer toe aan een echt goede film, zodat ik er plezier aan blijf beleven.

The Butler en Fruitvale station moeten wel aardig zijn.
Wil je echte onzin zien dan is dit een aanrader Out of Inferno 2013 BluRay REMUX 1080p
http://www.youtube.com/watch?v=GCPRkTzYMko

LittleNinja

Thanks. Ik zal ze er eens bij zoeken.

LuPo

Citaat van: LittleNinja op december 21, 2013, 08:08:14

Silver Linings Playbook

[...]

Als je het een vage film vindt dan snap je hem blijkbaar niet. Maar ik heb misschien naar een hele andere film gekeken? NOFI hoor maar Silver Linings Playbook is eens wat anders dan al die 1001 'super helden moord machines space aliens'-films van de afgelopen tijd (Oblivion, Elysium, After Earth, Pacific Rim etc etc). Eindelijk weer eens een film waar het om de karakteruitdieping, denkwijzen en acteerprestaties gaat. Maar blijkbaar wordt kwaliteit in deze tijd niet meer gewaardeerd! Films moeten allemaal eenheidsworsten worden waar je niet meer over na hoeft te denken.

LittleNinja

Snappen doe ik hem wel, maar ik vind hem simpelweg niet zo leuk als anderen. Dit is mijn mening en daar hoef je het natuurlijk niet mee eens te zijn. Ik roep ook nergens dat deze film niet gewaardeerd mag worden, dus wellicht kun je wat gas terug nemen in je reactie op mijn visie op de film. Als jij geniet van de film is dat toch prima? Daar gaat het jou toch om? Niet wat een ander daar van mocht vinden..?

Vandaag Frozen voorbij zien komen. Inderdaad een meer ouderwetse Disney door het wat hogere musical gehalte. Ik vind het niet erg. Het maakt de film ook leuk voor de kids. Natuurlijk weer mooi gemaakt en best wat leuke momenten in de film gevonden.

Via Netflix dan nog Pineapple Express gekeken. Niet mijn film..