Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Oeffel

Citaat van: Syphon op december  5, 2013, 09:44:04
Zo erg ja? Vond het laag meer dan prima, zaten vette effects bij. Verder mooie film, dikke 8 voor mij.

Zal aan het audiospoor hebben gelegen, heb zelfs mijn sub bijna op 0 gedraaid omdat bij iedere dialoog al een portie laag zat. Beeld was goed. Zal vast op een fysiek schijfje goed zijn!  :thumbs-up:

ON:
Kick Ass 2 gisteren gezien, beetje absurd maar heb wel gelachen en toch wel leuke actie.
7/10

skank1

Citaat van: StefaanD op december  5, 2013, 20:03:30
Neh gewoon Ziyi Zhang week deze week  :pompom:  :D

Eerder The Grandmaster, gisteren House of the Flying Daggers en vanavond Crouching Tiger, Hidden Dragon in de speler.

Welke heeft nu die bekende bonen scene?
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

AbZ

Citaat van: StefaanD op december  5, 2013, 20:03:30vanavond Crouching Tiger, Hidden Dragon in de speler.
Ik kijk niet veel film maar deze vond ik erg mooi!

VTEC_genieter

Citaat van: skank1 op december  5, 2013, 20:59:05
Welke heeft nu die bekende bonen scene?

De bonen en de percussie,
House of The Flying Daggers ;)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

skank1

Citaat van: VTEC_genieter op december  5, 2013, 23:04:17
De bonen en de percussie,
House of The Flying Daggers ;)

ok thx
Die scene had eigenlijk op de ht demo disc mogen staan op vlak van surround !
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+

skank1

Hugo 3D

Beeld: Wat een pareltje ! Terug voor mij een 3d film die absoluut stukken beter is dan de 2D versie ! Je zit er midden in. Het begint al met de openingscene ! Sneeuwvlokjes die vlak voor je neus dwarrelen.. Een shot van parijs.. te prachtig voor je ogen eigenlijk.. gevolgd met een fly-through in het perron van het station. De toon was gezet.. en het houdt gewoon niet op tijdens de film. Paris by night.. ziet er haast mooier uit dan in het echt... De klokken die bulken van het detail en wat een dieptezicht mensen ! Echt fenomenaal !

Geluid: De muziek maakt het totaalplaatje gewoon compleet ! Ongelooflijk ook het detail in het surround.. vooral met de klokken...  Het stoomt blaast langs alle kanten en nu en dan wordt je opschrikt door de omroepers in het station ! Subliem gewoon ! Top hd track!

Verhaal: hoeft uiteraard geen uitleg, gewoon top

8,6/10

Aanrader! In 3d !

LittleNinja

Afgelopen dagen We're the Millers en Red 2 gekeken.

De eerste bevat best een aantal geniale momenten, al is de film vooral gênant. Jennifer Aniston begint wat af te bouwen als je het mij vraagt.. En haar zien als sexy stripper lukt me ook niet. Maar goed, al met al best een grappige film. 6,5/10

Red 2 vond ik leuker, al vond ik de humor af en toe iets te slapstick en flauw. De karakters doen het in ieder geval leuk met elkaar. 6,8/10

TopGun2010

Cashback gekeken, vond hem leuk, dank voor de tip hier!
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

Former member 78

Monsters University gekeken, erg vermakelijk :)
Qua beeld ook een topper.

StefaanD

Gisteren om de Ziyi Zhang week af te sluiten;

En vanavond gaat deze de Oppo speler in, daar kijk ik in ieder geval naar uit. Memories of Murder (Salinui chueok). Was reeds een tijdje OOP, maar toch via een ArtSale bij kimchidvd.com op de kop kunnen tikken. Blijkbaar een nieuwe pressing.

clipto

Ziek thuis dus weer heel wat gekeken.
Alle beschikbare delen van S3 Homeland.
Nog 2 te gaan, topserie!

We're the Millers, mwah, flauwe humor, niet helemaal mijn type film.
Zero dark thirty, kon ik al meer waarderen. Verhaal wel flink uitgerekt over 2,5 uur.
Cambridge Audio Azur 650A versterker - Linn Kaber LS500 speakers - BK XLS200 - Cambridge Audio Dacmagic 100 - Linn K20 speakerkabel

modde239

Net gekeken naar Killing Season geen topper maar vond het wel een goede film.....erg mooie omgeving en dito chalet.....7/10

Martinus

vant weekend 2 comedies gekeken, we are the millers en grown ups 2. Vond ze beide aangenaam vertier.
............

RonG

Gisteravond Insidious 2 gezien, vond het gave film , deel 1 en 2 kun je zien als een bijna 3,5 uur durende horrorfilm ;D

Martinus

Citaat van: RonG op december 10, 2013, 09:33:20
Gisteravond Insidious 2 gezien, vond het gave film , deel 1 en 2 kun je zien als een bijna 3,5 uur durende horrorfilm ;D

goed om te lezen, staat al op de lijst :)
............

clipto

God bless America.
Aparte film met 'zwarte humor'.
Cambridge Audio Azur 650A versterker - Linn Kaber LS500 speakers - BK XLS200 - Cambridge Audio Dacmagic 100 - Linn K20 speakerkabel

Denon Focal

Olympus has Fallen,

Moet zeggen dat de film me erg mee viel. Toch wel indrukwekkend om het symbool van het Westen zo in te zien storten.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

LuPo

Life of Pi nog maar eens opgezet vanmiddag (3D). Ik was na de halve film moe dus ga een ander moment weer verder. Wel erg mooi geluid en beeld! 100% referentie! :worship: :pompom: :clapping: :headbanging:

modde239

Citaat van: RonG op december 10, 2013, 09:33:20

Ik houd wel van dit soort films maar deze reeks kon mij niet bekoren....slecht acteerwerk..... :unhappy:

RonG

Vond je? kan ik niet zeggen :). iig in dit genre niet slecht iig, paar keer wel recht op in de stoel gezeten :sadlike:

clipto

Get the gringo. Film met Mel Gibson. Lang niet gek die film ;)

modde239

Net gekeken naar een pareltje van de Franse cinema niet de nieuwste film maar heb hem pas ontdekt genaamd Un Long Dimanche de Fiancailles.....een erg mooie film zeker een aanrader voor de liefhebber van Franse films....8/10

Rob Eric Blank

Star Trek Into Darkness gekeken. Was een constante stroom van dikke surround effecten aangevuld met de nodige knallen uit de sub. Nice. Voor de rest vond ik het niet zo sterk, beetje elementen uit K19 gehaald. 7/10

Afsluiten met een aflevering The Newsroom. Ook weer genieten.

Rob Eric Blank

Citaat van: modde239 op december 11, 2013, 02:27:12
Net gekeken naar een pareltje van de Franse cinema niet de nieuwste film maar heb hem pas ontdekt genaamd Un Long Dimanche de Fiancailles.....een erg mooie film zeker een aanrader voor de liefhebber van Franse films....8/10

Erg fijne film, alleen die stem over die trailer....zo ongepast ;)

katwax

Citaat van: clipto op december 10, 2013, 23:22:09
Get the gringo. Film met Mel Gibson. Lang niet gek die film ;)
Vond hem ook vrij goed, lekker luchtig :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543