Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

MarcoV

Gisteravond Identity gekeken.

Marco

Martin_M

Identity =  8).
Wij gisteravond Knights Tale ( I'm this fonging close.......). Blijft een topper.
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Grindtegel

Gisteren Out of Time, standaard thrillertje met Denzel Washington
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

MarcoV

Harry HT

Gisteravond Runaway Jury gekeken, een leuke John Grisham verfilming, maar de The Firm blijft beter.  8)
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

bmateijsen

Afgelopen week Mindhunters gezien in de Cinecity Vlissingen... blijft een mooie bios vind ik zelf.... Any way de film deed mij enorm denken aan SWAT vs. Ghost Ship.. En dan met name de laatste film voor de gory effects in Mindhunters... Ik heb me op zich wel vermaakt met de 'Puppetmaster', maar echt geniaal... neuh..

VlisChris

Vanavond het laatste uur van POTC afkijken.
Helaas stereo over mijn tv aangezien ik even zonder HT thuis zit :)

Spacebass

Citaat van: Harry HT op augustus 21, 2004, 13:24:10
Gisteravond Runaway Jury gekeken, een leuke John Grisham verfilming, maar de The Firm blijft beter.  8)
Die had ik ook gisteren gehuurd, maar doordat de kids eergister en gisternacht ruzie maakten met hun maag (buikgriep) en het vandaag gelukkig wat beter gaat, ga ik hem nu toch maar kijken  ;)

Martin_M

MarcoV

Paycheck. Weer zo'n film waarin blijkt dat Affleck niet kan acteren  ;)

Marco

VlisChris

Inderdaad een erg slechte film. 2 weken geleden bij een paar vrienden gezien. Geen klap aan.
Vanavond overigens geen POTC gekeken. Mijn dvdspeler is momenteel even niet thuis ;) Even vergeten :-\

eduard

heb net de pilot en de 2de aflevering van sliders gekeken. Blijft een leuke serie (heb vandaag season 1 en 2 binnen gekregen.

BOUBOU

Gister avond Underworld maar eens uit de kast gehaald.
Een erg donkere film  :o  ;D

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

MrPink

Gisteren Midnight in the Garden of Good and Evil weer eens, blijft goed. :)

Groetjes,
Oscar

KHunt-er

Productief weekendje ;D:

- Lost In Space
- Harry Potter And the Philosophers Stone
- Ice Age
- Shrek
- American Pie 1

Gr,

KHunt-er
Pioneer VSX-919AH-K | Denon DVD-1920 | Pioneer DVR-530H-S |  Mission M53 | Mission M5C | Mission M51 op Mission Stance | Tannoy TS8 Sub | Sony KDL-40W4500 | Apple iPad2 16Gb Wifi | Playstation 3 Slim 160GB| Popbox V8 | Amino M540 HD Settopbox | Epson TW-10 | Onkyo DX-C390S| Apogee | Oehlbach | Harmony One

MrPink

Starred

Lost in Translation, vond hem wat tegenvallen

FrankB

Citaat van: Starred op augustus 23, 2004, 06:59:20
Lost in Translation, vond hem wat tegenvallen

Tijdens het kijken vond ik dat ook, maar de film heeft achteraf toch wel indruk gemaakT!

Gisteren gekeken:

-Hellboy (matig)
-Fahrenheit 9/11 (tja, wat moet je ervan verwachten)

Gr,
Frank
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

bmateijsen

De zaak Alzheimer gekeken!! Erg goede Belgische productie!! Prachtige cinematografie en fotografie, zeer intrigerend beeld.

Groet Bjorn

B.J.

Kerstmanno

Citaat van: FrenkB op augustus 23, 2004, 08:13:24

-Fahrenheit 9/11 (tja, wat moet je ervan verwachten)

Een aantal waarheden... en flink wat linkse  :-X propaganda.

FrankB

Citaat van: Menno op augustus 23, 2004, 14:45:35
Een aantal waarheden... en flink wat linkse  :-X propaganda.

Eens, het geschetste beeld is wel erg eenzijdig.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Spacebass

Citaat van: Menno op augustus 23, 2004, 14:45:35

Een aantal waarheden... en flink wat linkse :-X propaganda.
Citaat van: FrenkB op augustus 23, 2004, 14:52:00

Eens, het geschetste beeld is wel erg eenzijdig.
Raar  ???  Dacht net hetzelfde van jullie tweetjes, maar dan rechtse propaganda ;D  ;D;) )

VlisChris

Even kijken of ik mijn woning en mijn HT weer op ene christelijk tijdstip aangesloten krijg en opgeruimd krijg, en als dat het geval is ga ik weer eens Eyes Wide Shut kijken.
Pas 1 keer gezien. Vond het toen een erg goede film.

Martin_M

Gossip weer eens uit de kast gehaald. Vreemd als je (tijdelijk) alleen met je fronts draait laat je bepaalde films liggen voor later ;D.

Ik blijf dit een erg goede film vinden. Ik heb 'm toch al een aantal keer gezien en weer wist ik halverwege niet precies meer hoe het allemaal zat.

Martin