Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Perfectionist

Gisteren gekeken, goede film, historische feiten kloppen nauwgezet bij deze Duitse film uit 2012.

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

modde239

Gisteren gekeken naar R.I.P.D. vermakelijke film niet zo goed als M.I.B. maar heb mij vermaakt....7/10.

Raymond187

The great Gathsby gisteren gekeken...........zonde van me tijd zeg  :-X

Martinus

the hunting game.
slap voor 2 van die toppers.
............

Raymond187

Oblivion staat vanavond op het menu.

Denon Focal

Furious Six.

Kijkt heerlijk weg met erg mooie car stunts, gelukkig veel echt werk en minder CGI.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

MVG

Citaat van: Raymond187 op september  9, 2013, 09:58:54
Oblivion staat vanavond op het menu.

Nice!

Gister Olympus has fallen. Keek meer dan prima weg, vond deze verassend goed. Tuurlijk Amerika verheerlijking, maar toch een dikke 7!

skank1

World war z
Topfilm
8/10
Zalige zombies!
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

katwax

zaterdag was het assault on wallstreet -> 3.5
Over waste of time gesproken, het is moeilijk om er iets goed over te zeggen.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

skank1

Epic!
Wauw!
Prachtig vorm gegeven!  :inlove:
Beeld is om te kwijlen! Die wil ik absoluut nog in 3D zien.
Surround is ook top!
Verhaal beetje mager maar ach , je kan niet alles willen.
Blijvertje.
8/10

Tweede goeie vandaag :)
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+

VlisChris

Vrijdagavond Springbreakers gekeken met mijn vrienden terwijl we de projector buiten hadden neergezet en op de buitenmuur van een aangrenzend appartementencomplex projecteerden. Vooral dubbel gelegen van het lachen met zijn allen, maar na een paar minuten zijn we toch binnen maar weer verder gaan kijken. De beeldkwaliteit liet "wat te wensen over". Een huis tuin en keuken projector is niet geschikt om op zo'n 20 meter breed te projecteren ;) Voordeel van een leeglopend dorpje in Duitsland; dan lopen er 's avonds laat bijzonder weinig mensen langs ;) Dus echt storen hebben we er bar weinig mensen mee gedaan.

Vanavond eens op het gemakje of Pain & Gain kijken, of World War Z. Spreken me beiden wel aan. Ben benieuwd.

MaLa

Vanavond The Ghost Writer, ben benieuwd!

Eergisteren eindelijk Drive gezien. Man wat een film, ik zat echt de hele film te kijken zonder te verroeren. De 2 hoofdrolspelers zijn zo goed samen, en de donkere sfeer wordt zo goed ondersteund door de muziekkeuze. Dit is heel zeker een blijver! (ik moet toegeven dat ik hem zo goed vond dat ik hem de dag erop nog eens gekeken heb :D )
XTZ - BK - Marantz

AnubisNefer

Citaat van: MaLa op september  9, 2013, 21:50:13

Eergisteren eindelijk Drive gezien. Man wat een film, ik zat echt de hele film te kijken zonder te verroeren. De 2 hoofdrolspelers zijn zo goed samen, en de donkere sfeer wordt zo goed ondersteund door de muziekkeuze. Dit is heel zeker een blijver! (ik moet toegeven dat ik hem zo goed vond dat ik hem de dag erop nog eens gekeken heb :D )

Je hebt smaak ;-) Ongelooflijk hoe goed de soundtrack de film complimenteert en vice versa.
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

MaLa

Inderdaad, ik ga de soundtrack op cd bestellen. Normaal ben ik niet zo fan van Kavinsky, ook omdat ik er niet veel albums/tracks van ken, maar die openingstrack uit Drive is gewoon schitterend.
Mocht er iemand nog films weten in het zelfde (noire?) genre, dan hoor ik het graag :)
XTZ - BK - Marantz

LuPo

The Great Gatsby. Aparte film (typisch Baz Luhrmann) maar wel vet! 7/10

MaLa

Vond er niet veel aan. Film leek maar niet op gang te komen, spanning werd niet opgebouwd en het einde was wat voorspelbaar. Brosnan heb ik ook al veel beter weten acteren. Ik had er meer van verwacht.
XTZ - BK - Marantz

modde239

Net gekeken naar Beautiful Creatures vond het een mooie en aparte film zeker de moeite waard....7,5/10.

skank1

MVG

Stoker gisteravond, bijzondere beetje aparte film. Wel goed, wilde deze meteen nog een keer zien eigenlijk. Creepy ook. 7,5

LittleNinja

Drive een extreem goede film? Heb ik een andere zitten kijken? Hij kon mij niet echt pakken ( behalve Amber dan ).

Raymond187

Oblivion eindelijk gekeken.
8/10 gave sci fi film.

Sychon

Citaat van: LittleNinja op september 10, 2013, 13:59:39
Drive een extreem goede film? Heb ik een andere zitten kijken? Hij kon mij niet echt pakken ( behalve Amber dan ).
Drive, niet Drive Angry ;)

skank1

Loondijke

Citaat van: Sychon op september 10, 2013, 14:16:18
Drive, niet Drive Angry ;)

Deze dan? http://www.imdb.com/title/tt0780504/?ref_=sr_1

Ook deze Drive was niet echt mijn smaak. Ik zal hem binnenkort nog een keer kijken, maar de eerste keer kwam hij erg traag op me over.

Maar, nu met een mooie nieuwe HT-set moet ik sowieso veel films opnieuw gaan kijken. Daar zal Drive er 1 van zijn :).

Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

MaLa

Dat is inderdaad de Drive die ik bedoel ;) En het kan goed zijn dat jij er niks aan vindt, smaak is nu eenmaal persoonlijk! Drive is zeker niet de snelste film die er is, maar bv Ghost Writer die ik gisteren gekeken heb is nog heel veel trager, daar vond ik dan weer niks aan :D
XTZ - BK - Marantz