Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

katwax

Citaat van: Kjelt op augustus 28, 2013, 21:06:02
Deel 2 was best een aardige film maar haalt het voor mij niet bij het eerste deel. Eerste deel al drie keer gezien, bluyray zelfs aangeschaft, tweede deel een keer gezien en daar blijft het bij. Net nog even bij imdb gekeken en ook die geven het eerste deel een 7,9 en het tweede deel een 6,2.
Maar smaken verschillen.
Hier sluit ik mij bij aan, het eerst deel vond ik stuk beter dan 2de.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Loondijke

Iron Man 3

Beetje standaard verhaal, maar toch goed mee vermaakt. IM-films moeten het niet hebben van hun verhaal, maar lekker wat actie, leuke gadgets en af en tot wat humor. Voor mij een vermakelijke 6film
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

RubenV.

Citaat van: Kjelt op augustus 28, 2013, 21:06:02
Deel 2 was best een aardige film maar haalt het voor mij niet bij het eerste deel. Eerste deel al drie keer gezien, bluyray zelfs aangeschaft, tweede deel een keer gezien en daar blijft het bij. Net nog even bij imdb gekeken en ook die geven het eerste deel een 7,9 en het tweede deel een 6,2.
Maar smaken verschillen.

Hier ooit de bluray van deel 1 bij de media markt gekocht, bleek er een af andere tekenfilm op de disc te staan ipv. taken 1  :baaa:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

LittleNinja

Gisteren Redemption ( of Hummingbird ). Weer één van Statham. Weer meer van hetzelfde. Maar eigenlijk trager dan gewend. Zesje... Maximaal.

neptune

Citaat van: Loondijke op augustus 31, 2013, 00:58:49
Iron Man 3

Beetje standaard verhaal, maar toch goed mee vermaakt. IM-films moeten het niet hebben van hun verhaal, maar lekker wat actie, leuke gadgets en af en tot wat humor. Voor mij een vermakelijke 6film
Idem, hier gister gekeken, goeie film, met een altijd vermakelijke Robert Downey jr.
In de aftiteling stond nog:

Spoiler
"Tony Stark will return"

Ben benieuwd...
zet hier iets neer

VTEC_genieter

@RubenV,
Niet alle films van de MM zijn dus verzegeld/ongeopend? :blink:
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

daanvanduif

Zometeen maar een starten met seizoen 3 van Suits!
Corazón

JCL

Star Trek: Into Darkness.

Beeld en geluid een dikke 10! Verhaal was wel aardig, maar niet zo goed als het eerste deel. In ieder geval genoeg actie :)

alexander2

Oeffel

Now You See Me gekeken en Wish I Didn't  :crazy:  :(

Vond het echt een slechte film, begin was spectaculair en halverwege was het budget op ofzo? Climax en verdere verloop waren erg goedkoop vond ik. Zal verder ook wel aan mij liggen want ik vond The Prestige ook al een weinig bijzondere film, voor mij onbegrijpelijk waarom die op IMDB zo hoog scoort

Zymotic

RubenV.

Citaat van: VTEC_genieter op augustus 31, 2013, 21:46:27
@RubenV,
Niet alle films van de MM zijn dus verzegeld/ongeopend? :blink:

Oh jawel hoor, deze zat ook netjes in de verpakking geseald. Op de disc zelf stond ook Taken afgebeeld, er was alleen een animatie film op geperst... Enfin, even gegoogled op deze kwestie en toen kwam ik erachter dat dit een foutieve batch betrof van de studio. Bij de Mediamarkt keken ze mij een beetje raar aan toen ik dat vertelde, maar ik kreeg wel m'n geld terug. Ik heb net nog even gegoogled om te zien om welke distributeur het ging maar ik kan het zo snel niet vinden.

On topic: The fast and the furious
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

eddy135

Gisteravond Vehicle 19 gezien..

Spannende actie, volledig vanuit een auto gefilmd, erg verrassend. :)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

high-q

Empire state ... zonde van de tijd: 4  :nopompom:
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

VlisChris

Gisteravond Now You See Me gekeken.

Zeker het kijken waard. Als ik hem een tweede keer kijk denk ik dat je sommige links een stuk beter kunt leggen. De film zit vrij goed in elkaar volgens mij 8)

djaxx

The iceman gekeken.
Vond hem heel goed.

VTEC_genieter

@RubenV,
Ik zou meteen naar de sigarenman gaan voor een staatslot bij zo'n geval met de MM!

@Eddy,
Je maakt me zeer enthousiast met die achtervolgingen (Vehicle 19) !
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

eddy135

Citaat van: VTEC_genieter op september  1, 2013, 23:18:02

@Eddy,
Je maakt me zeer enthousiast met die achtervolgingen (Vehicle 19) !

Niet zozeer dat de achtervolgingen nou zo spectaculair zijn, want dat zijn er niet eens zoveel, maar het is de onconventionele aanpak die de film bijzonder maakt; kijken maar. ;)

alexander2

Citaat van: Snutchz op september  1, 2013, 20:54:12
Zomergasten  8)

Leuk programma maar sla even over....Wilfried de Jong wat een diepgang met die man. :-X

Raphie

Ik vond vehicle 19 echt een waardeloze film, slecht acteerwerk, dom plot en budget geschoten
JBL PRX Power!

skank1

zie banner :)
niet mis, maar deel 1 vond ik beter :)
7,6/10
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

alexander2

Morgenavond World War Z 2013 UNRATED CUT BluRay 1080p AVC DTS-HDMA7.1

Lijkt mij een vette film maar ik heb mensen gesproken die de film niet echt ok vonden en de trailer is de enige actie?
Ik zie het wel.

eddy135

Citaat van: Raphie op september  2, 2013, 08:05:40
Ik vond vehicle 19 echt een waardeloze film, slecht acteerwerk, dom plot en budget geschoten

Dat mag!  :)
Het beperkte budget verklaart natuurlijk het gehalte b-acteurs, maar zolang het verhaal in orde is, vind ik dat ondergeschikt.