Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Raphie

Maar dat zie je toch al aan de cover, echt zo'n teen love movie waar 14 jarige meisjes zich héél erg druk over kunnen maken, i.d.d. zonde van je tijd....
JBL PRX Power!

Raymond187

Citaat van: Raphie op juli  9, 2013, 08:19:07
Maar dat zie je toch al aan de cover, echt zo'n teen love movie waar 14 jarige meisjes zich héél erg druk over kunnen maken, i.d.d. zonde van je tijd....
:blink:

Maar goed dat ik nog geen tijd heb gehad om te kijken dan :D Dan wordt dan een shift delete  :pompom:

Raphie

Citaat van: Raymond187 op juli  9, 2013, 08:42:46
:blink:

Maar goed dat ik nog geen tijd heb gehad om te kijken dan :D Dan wordt dan een shift delete  :pompom:
Beautiful Creatures (mijn vorige teenage dream dieptepunt)was er niks bij, Twilight wasnog  "film noir" vergelijken bij the host :)

men moet eens stoppen met die films die de laatste "Tina" proberen te verpakken in een scifi of mythologisch drama.... da's echt een K U T genre aan het worden zo langzamerhand.....
JBL PRX Power!

Raymond187

Die twilight sh*t kijk ik niet eens. Ooit eens 5 min gekeken en snel afgezet.

alexander2

Citaat van: Raymond187 op juli  9, 2013, 09:53:13
Die twilight sh*t kijk ik niet eens. Ooit eens 5 min gekeken en snel afgezet.

Is gemaakt voor de echte jeugd. ;) :D

VTEC_genieter

Ik vind de Twilight films wel leuk hoor  :D
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Raphie

Citaat van: VTEC_genieter op juli  9, 2013, 21:52:39
Ik vind de Twilight films wel leuk hoor  :D
je leest ook de Tina & de Yes! ?:D
JBL PRX Power!

alexander2

Citaat van: Raphie op juli  9, 2013, 21:54:01
je leest ook de Tina & de Yes! ?:D
Tina kende ik maar de yes heb ik even moeten googlen.
Vergis je niet in de The Twilight Saga (film series).
Enorm veel fans ik denk dezelfde groep als The Hunger Games.

Kijk dat zijn nog eens cijfers waar je mee thuis kan komen. :D

Raphie

Citaat van: alexander2 op juli  9, 2013, 22:07:34
Tina kende ik maar de yes heb ik even moeten googlen.
Vergis je niet in de The Twilight Saga (film series).
Enorm veel fans ik denk dezelfde groep als The Hunger Games.
en justin bieber
JBL PRX Power!

alexander2

Citaat van: Raphie op juli  9, 2013, 22:13:41
en justin bieber

Zo werd ook gesproken over Justin Timberlake heeft toch aardig wat goeds gemaakt naar mijn bescheiden mening.
Raphie dit zijn jongens die plotseling een eigen weg in slaan en geloof mij maar je kan Bieber een sukkel vinden maar ook hij zal ons in de toekomst doen verbazen.

OT maar weer ik ga vanavond iets aparts kijken.

Fetih 1453

Je ziet volgens mij de opkomst vh Osmaanse Rijk.

http://www.dailymotion.com/video/xq6032_fetih-1453-trailer-english-subtitle_shortfilms#.UdxyVBayd8A

Raphie

Citaat van: alexander2 op juli  9, 2013, 22:30:38
Zo werd ook gesproken over Justin Timberlake heeft toch aardig wat goeds gemaakt naar mijn bescheiden mening.
Raphie dit zijn jongens die plotseling een eigen weg in slaan en geloof mij maar je kan Bieber een sukkel vinden maar ook hij zal ons in de toekomst doen verbazen.

OT maar weer ik ga vanavond iets aparts kijken.

Fetih 1453

Je ziet volgens mij de opkomst vh Osmaanse Rijk.

http://www.dailymotion.com/video/xq6032_fetih-1453-trailer-english-subtitle_shortfilms#.UdxyVBayd8A
we hadden het niet over de artiest maar over de fanbase, je springt een beetje van hak op tak :D
JBL PRX Power!

alexander2

Citaat van: Raphie op juli  9, 2013, 22:49:08
we hadden het niet over de artiest maar over de fanbase, je springt een beetje van hak op tak :D

Dus je bent een Bieber fan. :D

Raphie

Citaat van: alexander2 op juli  9, 2013, 22:54:33
Dus je bent een Bieber fan. :D
volgens mij moet je geen film meer gaan kijken, maar lekker gaan slapen... :)
JBL PRX Power!

alexander2

Citaat van: Raphie op juli  9, 2013, 22:55:44
volgens mij moet je geen film meer gaan kijken, maar lekker gaan slapen... :)

Nee ga zo beginnen aan Fetih 1453 maar mijn vrouw slaapt nog niet. :D

Ondertussen even naar Biebertje gezocht op youtjoeb

http://www.youtube.com/watch?v=DGIgXP9SvB8

http://www.youtube.com/watch?v=DGIgXP9SvB8

snowbo

Vanavond Trance gekeken.. Vond het wel een vermakelijke film..
7.5* :smile:
Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

alexander2

Citaat van: snowbo op juli  9, 2013, 23:25:40
Vanavond Trance gekeken.. Vond het wel een vermakelijke film..
7.5* :smile:

Dat wordt weekendvoer.
Ben zeer benieuwd naar deze film.

LittleNinja

Wij hebben zojuist gekeken naar Fast and the Furious 6. Wat een ongelofelijk slappe film met een aaneenkoppeling van onmogelijkheden (nee, het is voorbij onwaarschijnlijkheden!) plus goedkope en onwerkelijke roltwists. Ik kijk al uit naar de volgende flop... :nopompom:

VTEC_genieter

Het gaat om de auto's hè ;)
*kwijl kwijl*:D
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Nooff

Citaat van: LittleNinja op juli  9, 2013, 23:49:38
Wij hebben zojuist gekeken naar Fast and the Furious 6. Wat een ongelofelijk slappe film met een aaneenkoppeling van onmogelijkheden (nee, het is voorbij onwaarschijnlijkheden!) plus goedkope en onwerkelijke roltwists. Ik kijk al uit naar de volgende flop... :nopompom:
Zoveel onmogelijkheden zitten er niet eens in behalve de eindscene, de rest zou theoretisch gezien prima kunnen. Sowieso is de film weinig aan in 2.0  ;)

Raymond187

42 gekeken.

Baseball film gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
Spoiler
Speelt zich af rond 1945. Uiteraard gaat het grotendeels over de discriminatie uit die tijd en doorzetting vermogen van de donkere speler die toch zijn fame haalt.
Geinig voor op een regenachtige zondag.
6/10

alexander2

De BD van G.I. Joe: Retaliation 2013 Extended Action Cut 1080p EUR Blu-ray AVC TrueHD 7.1 als ik er tijd voor heb :clapping: :clapping: :clapping:

Kwabbernoot

Gisteren Adam (2009) bekeken. Aardige film maar een vreemde keuze om de laatste 30 minuten een bij-verhaal ineens te promoveren tot hoofdlijn. Vrömd, schijnbaar was de inspiratie op.

Al met al een mager 7-tje.

Groeten...

high-q

Citaat van: alexander2 op juli 10, 2013, 10:53:24
De BD van G.I. Joe: Retaliation 2013 Extended Action Cut 1080p EUR Blu-ray AVC TrueHD 7.1 als ik er tijd voor heb :clapping: :clapping: :clapping:

Zal wel ff duren voordat deze buiten de private trackers beschikbaar zijn, maar ben wel erg benieuwd.
Beeld en geluid in deel 1 waren erg goed  :headbanging:
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

alexander2

Citaat van: high-q op juli 10, 2013, 13:31:45
Zal wel ff duren voordat deze buiten de private trackers beschikbaar zijn, maar ben wel erg benieuwd.
Beeld en geluid in deel 1 waren erg goed  :headbanging:

Denk het niet. :D