Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Raymond187

Kralimarko heeft ook uploads op torentleech vreemd dat hij daar niet bij staat  :nopompom:
spotweb ook niet

Kjelt

Gisteren Hansel & Gretel: Witch Hunters gezien, auw wat een slechte film, een beetje expendables in de middeleeuwen. SFX waren het boeiendste van de hele film  :nopompom: een 5-
Spoiler
Denk je alles gehad te hebben komt er een karrevracht met automatische wapens, gatling mittrailleurs en kogels tevoorschijn die eerder bij een slechte Swarzenegger/Stallone film thuis horen dan bij een sprookje. OMG wat een ontzettende misser.

alexander2

Citaat van: Raymond187 op mei 25, 2013, 17:01:55
Kralimarko heeft ook uploads op torentleech vreemd dat hij daar niet bij staat  :nopompom:
spotweb ook niet

KRaLiMaRKo is eigenlijk bestemd voor 1 private tracker.

Torrentleech shared soms KRaLiMaRKo files maar niet veel.

morca

Citaat van: Raymond187 op mei 25, 2013, 16:49:15
Oz The Great And Powerful daar zie ik geen DTS-HD uitvoering van. Alleen de DTS.

een 10...I very much doubt that. 10 betekend dat het niet beter kan en daar geloof ik niet in.

Snitch DTS-HD net gekeken.

sound - 6/10
verhaal -
Spoiler
Ondanks dat het gebaseerd is op een waargebeurd verhaal geloof ik er weinig van.
Beeld - 6

Vanavond Warm bodies of Identity thief kijken.
Idd ben nu aan het kijken,dat betekend dat het niet beter kan.
Gezien ik de last stand een 8 gaf voor geluid,en ik daar het laag subtieler/detailrijker vond.

A good day to die hard:
Film 9
Surround 8,5
Sublaag 9 ,dat stuk bij de rechtbank was cool  :D
Stuk met die helikopter ook op 56 min,kijk uit voor je sub,je hebt hem bijna op schoot  :headbanging:

Martinus

Citaat van: alexander2 op mei 25, 2013, 17:07:06
KRaLiMaRKo is eigenlijk bestemd voor 1 private tracker.
Torrentleech shared soms KRaLiMaRKo files maar niet veel

Klopt, released natuurlijk ook niet elke film. Wel altijd remux :)
............

LuPo

Vanavond de kraker München tegen Dortmund. :popcorn:

VlisChris

Vanavond maar eens proberen of ik me er toe kan zetten om deze aan te zetten. Schijnt erg goed en indrukwekkend te zijn :)

maximus79

Citaat van: Raymond187 op mei 25, 2013, 16:49:15

een 10...I very much doubt that. 10 betekend dat het niet beter kan en daar geloof ik niet in.

Dat moet je ook niet te strikt zien.
Een 10 in dit geval geeft niet aan dat de geluidstrack nooit beter zal klinken in de toekomst of dat dit de beste overall track is.
Het geeft wel aan dat IK het geluid van deze film met het huidige medium niet beter kan in denken.

Hoeveel review sites geven wel niet 5 sterren voor geluid of beeld.
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2

morca

Star Trek deel 2009 gekeken voor Die hard.
Film 9
Sublaag 9,5 eigenlijk bijna perfect sublaag te noemen.
Surround 9

Ongeveer het meeste geweld wat ik in huis gehad heb,
er waren momenten dat ik dacht het water moet bijna golven vd buurman ze vissenbak  :headbanging:

VlisChris

Citaat van: Christiaan S op mei 25, 2013, 18:40:54
Vanavond maar eens proberen of ik me er toe kan zetten om deze aan te zetten. Schijnt erg goed en indrukwekkend te zijn :)

Vooral erg confronterend zeg.
Er worden een aantal erg bizarre dingen uitgelegd of verteld die je toch aan het denken zetten. Helaas duurt dat meestal maar totdat je de volgende film aanzet.
Maar ik weet vanaf nu bv dat er 90.000.000 ton vis per jaar uit de oceaan wordt opgevist. Dat is best veel zeg maar.

morca

Ik ben weer volop film aan het kijken de laatste tijd.
Nog mensen tips voor goeie actie of sf met beetje goed geluid ?

alexander2

Citaat van: morca op mei 25, 2013, 23:38:14

SF is er momenteel niet zoveel.

Aanraders:

John dies at the end
Maniac uncut
L'ordre et la morale
El cuerpo
Bu-reo-jin hwa-sal
Warm bodies
Welcome to the punch
Le fils de l'autre

Mix van alles. ;)

Er is 1 SF uit
Stranded maar daar verwacht ik niet veel van.

Stranded.2013.720p.BluRay.x264-ROVERS

http://www.youtube.com/watch?v=HN9kZ-R6txw

LittleNinja

Gisteren werd het een 3D avondje. De eerste die door de Epson getrokken werd is Jurassic Park. Voor een film van 20 jaar oud vind ik hem eigenlijk behoorlijk goed er uit zien. De scherpte van deze download kon beter en de kleuren klopten niet helemaal, maar verder weer prima mee vermaakt. Je ziet wel heel erg goed dat 3D achteraf is toegevoegd. Niet de meest strakke 3D beleving..

De tweede film die het doek bewandelde was Hansel & Gretel Witch hunters. Hier zat 3D duidelijk beter in elkaar. Maar goed, wat verwacht je van een nieuwe film? 3D in deze film is niet zo goed als in Avatar en er is soms overdreven vaak gepoogd om zaken naar je hoofd te laten slingeren. Ondanks dat vond ik het voor deze film eigenlijk wel prima.

De film zelf is niet heel sterk. Nu verwachtte ik dat ook niet echt, alleen je blijft toch een beetje hopen bij zo'n stevige cast. Geluid en beeld waren verder dik in orde. Prima avondvulling.

Jurassic Park 7/10
Hansel & Gretel 6,5/10

Raymond187

Citaat van: morca op mei 25, 2013, 23:38:14
cloud atlas.

Nog even geduld. Info the darkness binnenkort.

obvlivion moet ook binnenkort uitkomen op BR.
Star wars weer kijken  :wub:

morca

Bedankt voor de tip Raymond en Alexander
Star trek en Star Wars  :pompom: het word een goed jaar  :pompom: je sf tips zal ik eens gaan kijken :thumbs-up:

T_I

Iemand nog tips voor goede films die ik samen met m'n vrouw kan kijken? Ze houdt niet van geweld in films. Zijn er nog goede (HD) documentaires over natuur, steden, ... (NatGeo b.v.)

Edit: Planet Earth en Planet Ocean klonken al goed, dus die tip is niet meer nodig. ;)

Verder zoek ik voor mezelf wat SF, maar ik heb het idee dat dat genre de laatste jaren op z'n gat ligt. (Sinds 2009 de laatste Star Trek film heb ik nog niets leuke gezien)

Edit: Ik zie dat Fast and Furious 6 er is, ik heb 4 en 5 gemist. Daarnaast vinden we beide films als Amelie en Taxi leuk.
Met vriendelijke groet,

The Insane
Stereo'tje

LuPo

Citaat van: T_I op mei 26, 2013, 11:17:53
Iemand nog tips voor goede films die ik samen met m'n vrouw kan kijken? Ze houdt niet van geweld in films. Zijn er nog goede (HD) documentaires over natuur, steden, ... (NatGeo b.v.)

Edit: Planet Earth en Planet Ocean klonken al goed, dus die tip is niet meer nodig. ;)

Verder zoek ik voor mezelf wat SF, maar ik heb het idee dat dat genre de laatste jaren op z'n gat ligt. (Sinds 2009 de laatste Star Trek film heb ik nog niets leuke gezien)

Edit: Ik zie dat Fast and Furious 6 er is, ik heb 4 en 5 gemist. Daarnaast vinden we beide films als Amelie en Taxi leuk.

Human Planet vind ik zelf nog leuker dan Planet Earth omdat je meer te zien krijgt hoe de mens in harmonie met de natuur leeft. Verder is Life ook een goede natuurdocumentaire.

HTip

Citaat van: LuPo op mei 26, 2013, 12:29:27
Human Planet vind ik zelf nog leuker dan Planet Earth omdat je meer te zien krijgt hoe de mens in harmonie met de natuur leeft. Verder is Life ook een goede natuurdocumentaire.
En met dit weer mag Frozen Planet ook niet ontbreken. Voor het beste in beeld en geluid is er dan bovendien nog Baraka. En niet te vergeten alle IMAX-documentaires :o
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

alexander2

Citaat van: T_I op mei 26, 2013, 11:17:53

The.Space.Age.NASAs.Story.2011.1080p.BluRay.x264-BiQ ( echt een hele goede doch geen natuur maar toch )

Nature.An.Original.DUCKumentary.2012.720p.Bluray.x264-DON
http://www.imdb.com/title/tt2174910

Arte Rivers of the World 720p x264 AC3

Penguins.Spy.In.The.Huddle.2013.S01.1080p.BluRay.x264-aAF
http://www.imdb.com/title/tt2747660/?ref_=fn_al_tt_1

Discovery.Equator.EP01-06.2009.720p.BluRay.x264-WiKi

I.Have.Seen.the.Earth.Change.S1.E01-E10.HDTV.x264.720p.AC3.MVGroup

Orbit: Earth's Extraordinary Journey 2012 720p Bluray DTS 5.0 x264-HDWinG

X-Ray.Earth.2011.BluRay.Rus.Eng.1080p.HDCLUB

Wild.Asia.Ep1-9.1998-2010.Rus.Eng.720p.BDRip.HDCLUB

IMAX - Born to Be Wild 2011 Blu-ray 3D CEE 1080p AVC DD5 1-DVDSEED

Die Welt Der Falken 2013 2D 3D 1080p Complete Bluray MVC GER DTS-HDMA5.1-CHDBits

Bob Ballards Empire of the Deep Sea 2012 Blu-ray 1080i AVC DTS-HD MA 5.1-iFPD

National Geographic Birth of Europe 2011 720p BluRay DTS 5.1 x264-DON

National Geographic Wild 1080i HDTV H.264-CHDTV

enz.

LuPo

Citaat van: HTip op mei 26, 2013, 12:32:37
En met dit weer mag Frozen Planet ook niet ontbreken. Voor het beste in beeld en geluid is er dan bovendien nog Baraka. En niet te vergeten alle IMAX-documentaires :o

Hoe kan ik die vergeten. :D

katwax

Gisteren The Numbers Station gekeken, toch minstens een 6.5 naar mijn mening.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

katwax

Citaat van: morca op mei 26, 2013, 18:02:16
Snitch
Op alle vlakken  een krappe 7

Is nog hoog voor een film met  Dwayne Johnson :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Former member 78

Ben begonnen met:

Rocky - Rocky Balboa
The Hurtlocker
Monsters en Co. (speelt nu)

Loondijke

Vanmiddag Lawless gekeken. Toch wel zitten genieten! De stijl beviel me wel en de kwaliteit van audio en video was goed.

Zo Moon kijken. Ben benieuwd!!
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT