Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

mjveenma

VTEC_genieter

@Morca,
Nog een goede trollenfilm is "Wrong Turn" ;)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

LuPo

Terug van vakantie. S2 van GoT opnieuw gekeken (episode 8,9 en 10). We hebben nu S1 en 2 opnieuw gekeken en gaan binnenkort aan S3 beginnen. Laat het feest maar weer beginnen. :pompom:

high-q

Citaat van: Eddye op mei  6, 2013, 19:19:50
Game of Thrones Seizoen 3 ep 6  :pompom:

... en weer een ongelooflijk WTF!? moment op het einde :wacko:
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Eddye

Citaat van: high-q op mei  7, 2013, 08:27:39
... en weer een ongelooflijk WTF!? moment op het einde :wacko:
Spoiler
Ik vond de martel scene met Theon echt sterk. Visueel ook erg goed gedaan
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Rob Eric Blank

Gister Wreck it like Ralph gekeken. Best een aardige film!

LuPo

Gisteren van Game of Thrones Seizoen 3 de eerste 4 episodes gekeken. :D

Vanochtend episode 5 gekeken. Daarna lekker squashen en nu zo episode 6. Ben ik weer helemaal bij. :P

Ik kijk trouwens de DD5.1 versies dus ik moet waarschijnlijk wel iets langer wachten voordat ik ze kan kijken.

Raymond187

GOT ep6 gekeken was wel leuk.

Ben je lekekr alleen thuis denk je ik ga een knal film kijken actionnnnnnnnnnnn sound op +10  :headbanging:

Na een half uur denk ik wat een fl*t film zo zonder enig LF spoor en dan nog DTS HD ook  :-X

15 min. later...... valt er een muntje

ohh jahhh bass management staat nog op music en dan is de sub uit :D

hehehe josti

high-q

Met "Hemelvaart" zit ik met familie in een huisje ergens in NB. Heb voor de 's avonds wat series meegenomen die ik volg.
Het is de vraag of ik er überhaupt aan toe kom. Heb in ieder geval mijn laptop, ext. hdd, een losse mediaplayer en alles om de
boel aan te sluiten alvast ingepakt voor de VHT (Vacation Home Theater) ;D

[edit vanwege safety issues]
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Raymond187

Vergeet je niet je PB13 mee te nemen :P

high-q

Citaat van: Raymond187 op mei  8, 2013, 13:54:57
Vergeet je niet je PB13 mee te nemen :P

Wieltjes eronder en aan de trekhaak  :headbanging:

The CinemaLounge

Martinus

Citaat van: high-q op mei  8, 2013, 14:39:52
Wieltjes eronder en aan de trekhaak  :headbanging:

zit er i.i.g stevig geluid uit je uitlaad :)
............

Raymond187

Dark Skies is uit DTS-HD  :headbanging:

Morgen kieken yeahhhh  :popcorn:

Zak chips erbij ben&Jerry en een lekker glas La Chouffe  :D

Grindtegel

Ehhh waarschuwing niet doen, echt een hele erg slechte horror die de naam horror niet mag hebben, kun je beter naar The 4th Kind kijken (die ook al niet geweldig was).
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

VTEC_genieter

Zojuist Killing Them Softly gekeken. Harde beelden van duidelijk geweld. Veel grof taal gebruik.
Maar helemaal niet spannend. :nopompom:
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

modde239

Net Dark Skies gekeken en vond het een goede film het zal je maar overkomen echt een nachtmerrie....ik heb er veel boeken over gelezen en daar word je niet vrolijk van.....je bent totaal machteloos.... 7,5/10

T_I

Citaat van: Eddye op mei  6, 2013, 19:19:50Game of Thrones Seizoen 3 ep 6  :pompom:

Ik gisteren het 2e deel van s1, ep9. Ben net aan het 3e boek begonnen, dus s2 kan binnenkort ook. Leuke serie, maar het verhaal wordt wel erg hard uitgekleed om het snel te houden. (en herschreven om 'politiek correct' voor de amerikanen te zijn)
Met vriendelijke groet,

The Insane
Stereo'tje

Former member 78

Ben nu Universal Soldier ''day of reckoning'' aan het kijken.
Buiten het feit dat die echt slecht is, is die ook totaal niet geschikt voor mensen met epilepsie.

VTEC_genieter

Arjan,
met die film kan je de backlight (het wit) van je flatscreen testen  ;) :D
In Amerika was er heel erg weinig opkomst voor die film. Check IMDB ;)
Ik vind de first-person-view in de film wel goed  :)

Grindtegel

Vandaag gezien: Maniac 2013. Goeie ouderwetse slasher met een verrassende goede (en zieke) rol van Frodo , eh ik bedoel Elijah Wood. Lekker veel gore, was ook wel te verwachten met Alexandre Aja als producer. Ik heb me er zeer goed mee vermaakt, beeld was erg mooi en soundtrack ook goed met een aparte  soundtrack, beetje 80's maar toch modern, deed me denken aan Driver. Een van de betere horrors van de laatste tijd, als was ie totaal niet scary, maar dat was denk ik ook niet de bedoeling bij deze film. De 1st person manier van filmen is ook goed gelukt.

Daarna nog wat tijd over en Chainsaw Massacre 2013 gekeken. Wat een prul, maar ik had niks anders verwacht. Veel bloed en gore, verder niet veel soeps en scarefactor was 0,0. Wat me voornamelijk stimuleerde om te blijven kijken was de hoofdrolspeelster, Alexandra Daddario. Mijn god wat een ontzettend lekker ding, ik zat de hele film door met kwijl uit mijn mond te kijken. Beeld en geluid waren prima.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Raymond187

Gisteravond dark skies gekeken inhet donker en geluid goed aan. 1 X geschrokken, maar vond het wel een leuke film. 6.5/10

LuPo

Gisteren The Thin Red Line gekeken. Dat is eens wat anders dan de standaard 'ik ben de hero' oorlogfilms.

MVG

Eergisteravond de film Jagten gezien, oftewel the Hunt. Ik vond het een erg goede film, geen leuke film maar 1 die me op verschillende manieren bij mijn nekvel heeft gepakt. Ik kan mijn vinger er niet precies opleggen maar het raakte me, en dat doet het nog steeds daar ik er nu nog over zit te denken. Erg indrukwekkend en een aanrader voor als je niet alleen maar 'mooie' films hoeft te zien. Een van de betere films van afgelopen tijd. Hele dikke 9! Mad Mikkelsen dikke 10 voor acteren.