Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

LittleNinja

Gisteravond is het Mama geworden. Niet een door-en-door horror maar best een aardige film. 7/10

MVG

Mulholland dr of aliens? Ben er nog niet uit, 2 heel verschillende films, nog nooit gezien. Welke moet ik kiezen?  :D

MVG

Haha! Zou kunnen inderdaad! Aliens is dan meer voor het late uur lijkt me. Last van teveel keuze  :D

VTEC_genieter

Thanks LittleNinja & Alex!
Ik heb de Cantonese versie van The Grandmaster ;-)
Heb geen ondertiteling voor nodig  :D
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Raymond187

morca

We hebben het over de 1986 film toch?
Hier staan ze ook alle 4 klaar,

PS Total Recall 2012 was leuk,maar geen topper, ik neig tussen 6 en 7 van de tien punten.
Geluid was leuk maar niet bijzonder.6je

MVG

Citaat van: Raymond187 op mei  1, 2013, 20:06:08
Aliens een super gave film  :headbanging:
Citaat van: morca op mei  1, 2013, 22:16:31

PS Total Recall 2012 was leuk,maar geen topper, ik neig tussen 6 en 7 van de tien punten.

Zeker de 86 film van aliens, hij is bezig, en inderdaad een super gave film :headbanging: onlangs alien voor het eerst gezien, nog nooit zo een goede horror film gezien, weliswaar in een scifi setting dat wel maar creepy dat ik deze vind!

VTEC_genieter

De films van Aliens (uitgezonderd Prometheus) vind ik ook vet gaaf spannend!
Je zit minutenlang met spanning op het puntje van je stoel. Omdat die aliens in die films overal en nergens zijn en zomaar kunnen opduiken!
Spanning een 10 !!!!

@Morca,
Had je bij Total Recall (origineel bluray disc) geen last van wegvallend geluid (Dolby TrueHD) ?
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

morca

Ik speel de DTS-HD Master Audio 5.1 track af.

Aliens.....binnenkort. :popcorn:

LittleNinja

Jij spreekt cantonees?

Citaat van: VTEC_genieter op mei  1, 2013, 20:05:39
Thanks LittleNinja & Alex!
Ik heb de Cantonese versie van The Grandmaster ;-)
Heb geen ondertiteling voor nodig  :D

VTEC_genieter

Raymond187

Citaat van: morca op mei  1, 2013, 22:16:31

Ik heb ze afgelopen winter weer alle 4 gekeken  :wub: uiteraard de BR versies extended uff curz  :wub: Aliens is mijn favo deel. Riply is een echte bazin  :worship:

Total recall 2012 vond ik juist qua geluid prima en sfx idem.

Je hebt zeker geen subs thuis staan :P

Citaat van: morca op mei  1, 2013, 23:45:38
Jij rijd niet alleen een japanner  :D
hehehe

Spreek je ook echt Cantonees als moeder taal?

Gisteren Imagearium (schrijf je dat zo? ) gekeken. Erg vage film had wel leuke stukjes, maar te vaag 4 me. 5+/10
En eindelijk Legend of Ga Hoole afgekeken. Tja... blijft een uber mooie animatie wat een beeld  :wub:

VTEC_genieter

Cantonees is mijn moedertaal,
binnenkort ga ik The Grandmaster kijken :coffee:

morca

Citaat van: Raymond187 op mei  2, 2013, 08:32:52
Ik heb ze afgelopen winter weer alle 4 gekeken  :wub: uiteraard de BR versies extended uff curz  :wub: Aliens is mijn favo deel. Riply is een echte bazin  :worship:

hehehe

Gisteren Imagearium (schrijf je dat zo? ) gekeken. Erg vage film had wel leuke stukjes, maar te vaag 4 me. 5+/10
En eindelijk Legend of Ga Hoole afgekeken. Tja... blijft een uber mooie animatie wat een beeld  :wub:
Nee sub,s ...wat zijn dat leg eens uit  :clapping:  :hehe:
Er zat wel laag in maar het detail in het laag was bv van the last stand vele malen beter.
Er zat idd wel stukken overdaad 30-50 hz output in Total Recall .

alexander2

Lost girl S1 ga ik aan beginnen geen idee of dat iets voor mij is.
Films zijn jammer genoeg bijna op.

Etiennevh

The Following hele serie 1 gezien. Pff wat spannend!!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

VTEC_genieter

Zojuist LOTR Fellowship of the Ring gekeken,
Verhaal was makkelijker te begrijpen dan verwacht. :thumbs-up: Het verhaal was bijna te langzaam vond ik, maar de actie scenes kwamen op tijd. :thumbs-up:
En ook mooi gemaakt: de orks, de grote wezens, omgevingen etc,
goed surroundgeluid. :)

Op de helft van deze film pauzeerde ik de film, nam 2 pistolets met Duo Penotti. :coffee:
Spoiler
Toen Frodo met z'n vriend Sam samen verder gingen naar Mordor, leek wel of de film nog niet afgelopen was. Duidelijk een open einde. Zou wel een raar gevoel zijn als je deze film in de bioscoop ging kijken :o Maar mijn gevoel zegt: ik kan niet wachten op deel 2!!  :pompom:

Eddye

Citaat van: VTEC_genieter op mei  3, 2013, 01:25:29
Zojuist LOTR Fellowship of the Ring gekeken,
Verhaal was makkelijker te begrijpen dan verwacht. :thumbs-up: Het verhaal was bijna te langzaam vond ik, maar de actie scenes kwamen op tijd. :thumbs-up:
En ook mooi gemaakt: de orks, de grote wezens, omgevingen etc,
goed surroundgeluid. :)

Op de helft van deze film pauzeerde ik de film, nam 2 pistolets met Duo Penotti. :coffee:
Spoiler
Toen Frodo met z'n vriend Sam samen verder gingen naar Mordor, leek wel of de film nog niet afgelopen was. Duidelijk een open einde. Zou wel een raar gevoel zijn als je deze film in de bioscoop ging kijken :o Maar mijn gevoel zegt: ik kan niet wachten op deel 2!!  :pompom:

Spoiler

Waarom raar? zelf toen was allang bekend dat het 3 film betrof
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Raymond187

Citaat van: morca op mei  2, 2013, 18:31:03
Nee sub,s ...wat zijn dat leg eens uit  :clapping:  :hehe:
Er zat wel laag in maar het detail in het laag was bv van the last stand vele malen beter.
Er zat idd wel stukken overdaad 30-50 hz output in Total Recall .
ohh ik heb dat omgekeerd. The last stand qua audio erg matig terwijl ik de 42GB versie heb gekeken DTS-HD. Zal wel een slechte versie zijn geweest  :nopompom:

Openings scene van total recall flinks laag  :headbanging:

Maro

Citaat van: Raymond187 op mei  3, 2013, 09:14:45
ohh ik heb dat omgekeerd. The last stand qua audio erg matig terwijl ik de 42GB versie heb gekeken DTS-HD. Zal wel een slechte versie zijn geweest  :nopompom:

Openings scene van total recall flinks laag  :headbanging:

Dat lijkt me op een 1:1 rip. Hoe zou dat dan een slechte versie kunnen zijn? Doorgaans zijn de mkvtje van beneden de 10 gig link wbt. Die hebben heel soms (R5) een wat tegenvallende audiotrack.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Rob Eric Blank

De marathon gekeken. Een aangename Nederlandse film.

MVG

Citaat van: Raymond187 op mei  2, 2013, 08:32:52

hehehe

Legends of ga hoole is idd erg mooi! Zojuist Alien anthologie op blu ray besteld  :D

alexander2

Mijn vrouw zit ergens in het buitenland dus het wordt de BD van Parker.