Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

chansig en 4 gasten bekijken dit topic.

VlisChris

Net terug van King Arthur. Ach, het is een film, en de mooiste vrouw van Hollywood voor het moment doet er in mee: Keira ;D

Kerstmanno

Citaat van: christiaan sauer op juli 30, 2004, 00:29:53
Net terug van King Arthur. Ach, het is een film, en de mooiste vrouw van Hollywood voor het moment doet er in mee: Keira ;D

De biatch heeft tegenwoordig een vriending>:( (Geen idee wat ik daar dacht. En nog een 'g' erachter ook!  ::))

Ik heb Xmen 2 gekeken. Ik blijf Xmen 1 en 2 toch echt behoorlijk goed vinden, voor dat type film. Helaas werd ik gestoord door mn onder buurvrouw.
Kijk daarvoor ook even in de klaagbak, read all about it!

VlisChris

Heeft Keira Knightly tegenwoordig een vriendin? Nooit geweten. Je had het wel kunnen verwachten met dat huidige kuddegedrag van al die sterren ;) Madonna begint ergens mee (samen met Britney natuurlijk :)) en de rest is het binnen een jaar ook....

Del member

Heb nog een aantal films doorworsteld de laatste dagen/weken. Volgende waard om te vernoemen :

Happy Hour ... kleine film over cynische New Yorkse copyrighter met gezondheidsproblemen (drank) die in relatie terecht geraakt. Mooi en ontroerend. Einde genre Leaving las vegas.

The contender ... het Lewinsky schandaal maar dan met de vice-president. Glansrijke rol voor Gary Oldman.

Ripley's Game ... bizarre schiet - en wraakfilm met J. Malkovich als koele kikker.

Son de mar .... als je van Spaanse romantiek houdt ... met vriendin kijken = aanrader

Arno P

Ik zag de reclame op TV...Ik moet er niet aan denken: Gladiator, LOTR, Troy en nu dit weer...ik kan er niet meer tegen tegen die zwaardvechters waar ze er 2 hebben gefilmd en de collega's er met de pc bij hebben getekend...nu effe genoeg...neee ook even geen spartacus...terug in de mand... :-\

bmateijsen

Gisteravond Fighting Temptations... en ondanks het cliche-achtige verhaal toch enorm genoten, aangezien de soundtrack en gospelmuziek van hoge kwaliteit zijn! En eigenlijk hou ik helemaal niet van gospel, maar dit swingt  O0

FrankB

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Schitterende conclusie, blij dat ik er niet naartoe ga dus
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Del member

Citaat van: bmateijsen op juli 30, 2004, 08:43:21
Gisteravond Fighting Temptations... en ondanks het cliche-achtige verhaal toch enorm genoten, aangezien de soundtrack en gospelmuziek van hoge kwaliteit zijn! En eigenlijk hou ik helemaal niet van gospel, maar dit swingt  O0

Vond dit muzikaal ook best wel te pruimen alhoewel gospel mijn ding niet is. De soundtrack is vrij goed te noemen voor een MTV productie.

VlisChris

Citaat van: frenkb op juli 30, 2004, 08:50:58

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Schitterende conclusie, blij dat ik er niet naartoe ga dus

;D
@ Arno: Gladiator vond je ook niet goed? Dat is imho toch wel een hele relaxte film :) Maar idd, smaken kunnen verschillen ;)
Vanavond als die al draait naar I-Robot. Maar eerst ff in de stad hapje gaan eten.

edit

Damn, draait deze week alleen zaterdag 24.15 :( :(

Arno P

Citaat van: christiaan sauer op juli 30, 2004, 18:59:42

;D
@ Arno: Gladiator vond je ook niet goed? Dat is imho toch wel een hele relaxte film :) Maar idd, smaken kunnen verschillen ;)
Vanavond als die al draait naar I-Robot. Maar eerst ff in de stad hapje gaan eten.

edit

Damn, draait deze week alleen zaterdag 24.15 :( :(

Gladiator is prachtig en LOTR ook...maar het lijkt wel alsof na het succes van dergelijke films, alle filmmakers denken...snel ook en film maken met zwaarden en harnassen want dat levert geld op....ongeveer hetzelfde wat allemaal met die "boy" of "girl" groepen in de muziek is gebeurd....neem er 4 of 5 met een aardig hoofd en laat die allemaal een catchy tune bleare....soort massa frabrikage waar menige creativiteit in ontbreekt...

eduard

Heb net Hell Boy gezien. Niet een echte goede film wel vermakelijk.

FrankB

Citaat van: eduard op juli 30, 2004, 20:38:06
Heb net Hell Boy gezien. Niet een echte goede film wel vermakelijk.

Die film zie ik keer op keer langskomen, nu MOET ik 'm ook zien  ::)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Grindtegel

Ik vond hem WAANZINNIG! Ron Perlman is zo'n ontzettend ondergewaardeerde acteur.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Roland

Decoys gekeken. Wel vermakelijk, maar ook erg slecht  ;D

Arno P

Citaat van: Grindtegel op juli 30, 2004, 20:50:06
Ik vond hem WAANZINNIG! Ron Perlman is zo'n ontzettend ondergewaardeerde acteur.

Hij lijkt op Tom Waits.... ;)....

Grindtegel

Maar dan de gespierde uitvoering  ;)
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

KHunt-er

Ook U-571 maar weer eens uit de kast getrokken om m'n nieuwe sub in te laten spelen ;D

Gr,

KHunt-er
Pioneer VSX-919AH-K | Denon DVD-1920 | Pioneer DVR-530H-S |  Mission M53 | Mission M5C | Mission M51 op Mission Stance | Tannoy TS8 Sub | Sony KDL-40W4500 | Apple iPad2 16Gb Wifi | Playstation 3 Slim 160GB| Popbox V8 | Amino M540 HD Settopbox | Epson TW-10 | Onkyo DX-C390S| Apogee | Oehlbach | Harmony One

kermit

MarcoV

Vanavond Mystic River. Kende het boek al, dus ook het einde en dan duurt zo'n film een beetje lang  ;)

Marco

marbico

Heb net The butterfly effect gezien,  in 1 adem uitgekeken, echt een goede film.

John
Wat habe sie in die tasse gefroemeld??

VlisChris

Net terug van Spiderman 2. En ik moet zeggen dat die me alleszins is meegevallen :D :D
Geluid was heel lekker, beeld was goed, verhaal was goed. Alleen duurde het af en toe nogal lang voor er weer eens een spider-actie kwam :)
Maar de film krijgt toch wel een mooie 7.

Arno P

Citaat van: christiaan sauer op juli 31, 2004, 00:55:38
Net terug van Spiderman 2. En ik moet zeggen dat die me alleszins is meegevallen :D :D
Geluid was heel lekker, beeld was goed, verhaal was goed. Alleen duurde het af en toe nogal lang voor er weer eens een spider-actie kwam :)
Maar de film krijgt toch wel een mooie 7.

..En de film zelf..???  ::)

VlisChris

Citeerverhaal was goed
CiteerMaar de film krijgt toch wel een mooie 7.
;)

patrick_vdb

Hi,

Vandaag heerlijk genoten van enkele classics: "A Day's Pleasure", "Pay Day", "A Dog's Life" en "Shoulder Arms"

Chaplin blijf tijdloos 8)

Mvrg

Patrick

Spacebass

Tjonge...vandaag weer na lange tijd Final Fantasy bekeken..tjess blijft een pracht van een film!!!  O0  O0  O0

ps
Ik had de r1 versie uitegeleend en nooit meer terug gekregen  >:( Dus ff bij MM de r2 gekocht  ;)