Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

VlisChris

Daar had ik het vanavond met iemand net over. Is die film werkelijk zo subliem qua cgi?
Zelf American History X gekeken en daarna Finding Nemo met paar vrienden. Volledig rotgelachen ;D

Spacebass

Na al die jaren vind ik hem nog steeds een van de betere die ik heb gezien heb...echt enorm veel momenten dat ik het gevoel had naar een "echte" film te kijken...zoveel details...
En natuurlijk zijn er mindere dingen, maar een zeurpiet als je daar over valt  ;)

mmm Ga hem toch maar weer R1 bestellen  O0

Chips!!!! DVDboxoffice heeft ze niet meer  :'(
Stond nog op CD tabblad  ::)

VlisChris

FF vraagje: welke heb je het nu over ???

Spacebass

Final Fantasy, maar aangezien het chatgehalte nogal hoog is de laatste tijd had je het vast over Spidey2  ;D

VlisChris

Wat zit ik weer op te letten mensen. Wat zit ik weer op te letten. Was al weer glad vergeten dat ik gevraagd had wat je van FF vond.....
Bedankt in ieder geval ;D

Spacebass

Dus toch FF  ??? Nou ja ok uuuhmmm graag gedaan  ???  ;D

VlisChris

Citaat van: Spacebass op augustus  1, 2004, 00:26:45
Na al die jaren vind ik hem nog steeds een van de betere die ik heb gezien heb...echt enorm veel momenten dat ik het gevoel had naar een "echte" film te kijken...zoveel details...
En natuurlijk zijn er mindere dingen, maar een zeurpiet als je daar over valt  ;)

mmm Ga hem toch maar weer R1 bestellen  O0

Chips!!!! DVDboxoffice heeft ze niet meer  :'(
Stond nog op CD tabblad  ::)

Mijn opmerking sloeg op deze opmerking ;) Volgens mij praten we langs elkaar heen en toch ook weer niet ;D Verwarrend ;D Ga maar een cdtje opzetten. Niets moeilijks aan ;)

Arno P

Citaat van: Spacebass op juli 31, 2004, 22:56:12
Tjonge...vandaag weer na lange tijd Final Fantasy bekeken..tjess blijft een pracht van een film!!!  O0  O0  O0

ps
Ik had de r1 versie uitegeleend en nooit meer terug gekregen  >:( Dus ff bij MM de r2 gekocht  ;)

Inderdaad prachtig voor mensen met een CRT PJ...degenen met een TV zijn op het verhaal snel uitgekeken...

Ik droom dus ook weg als ik die door mijn 3-ogig monster stuur... ^-^

NeonKnight

Gisteren gekeken:

• The big Kahuna
    Deze film heeft alles wat ik niet wil in een film - 4:3 full frame, 2.0 geluid (uitgezocht door mijn vriendin), slechte transfer, en toch... was het een interessante film. Bewerking van een toneelstuk, lijkt een beetje op death of a salesman.

• The crow
    Had ik nog niet gezien, maar best een aardige comicverfilming. Had wat beter gekund als de bad guys wat minder eendimensionaal waren geweest (maar dat zal wel de invloed zijn van de comic).

En vanochtend ga ik maar eens kijken naar spider-man 2 in de bioscoop. Is het eindelijk nog een beetje betaalbaar. Kaartje kost normaal E9. Doe dat x2, met nog wat extra kosten (parkeren, drinken) dan is de DVD veel goedkoper (en beter in mijn thuisbioscoop). Maar goed, nu 1/2 prijs 's ochtends. Dan ben ik nog wel te porren om  te gaan.

Hopelijk alleen geen grote hoeveelheden kinderen :-\.
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

Martin_M

Hero.

Ik ben helemaal niet zo gek op oosterse vechtfilms maar van een sferisch plaatje en kunstzinnige camera-movements kan ik wel lyrisch worden.

Mooi hoor, denk dat 'm wel eens ga aanschaffen.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

blue-eyes

Straks ga je ook nog vertellen dat je Frans Bauer hebt gekocht?  >:D  ;D
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Martin_M

Als straks zo'n 350 Metal cd's in de sectie verkoop staan dan weet je dat ik om ben...

[singing mode on]'Heb je even voor mij.....Mmmm mm m mm mm mmmmm[/singing mode off]
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

PaulB.

Net gekeken naar Hellboy: echt een te gekke film met een supergeluid O0.

Daarna maar weer eens shrek 2 gekeken: heerlijk :D

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

marbico

even Gothika gekeken, viel toch beetje tegen.

John
Wat habe sie in die tasse gefroemeld??

Arno P

Net Magnolia achter de rug..wat een film !!!!! geweldig.... ;)

Grindtegel

Dan moet je Happiness binnenkort ook eens gaan bekijken, ik weet zeker dat je die dan ook goed vind.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

copyfile

Net "The Usual Suspects" gekeken. Echt een topfilm zeker een aanrader !
Epson EMP-TW10H , Yamaha S540 DVD
Denon AVR1905 + B&W DM603S3

VlisChris

Gister Minority Report gekeken. Ook een geweldige film.
Vanavond moet ik nog even kijken wat ik ga kijken ;D

Erik

Gvd nog aan toe, zit ik hier de hele avond te wachten op mijn favoriete jaren 80 film "Blue Thunder" met Roy Scheider en die andere ster. En ik maar wachten kom ik ineens tot de ontdekking dat het niet dinsdag is maar maandag, sukkel die ik ben ;D

Morgen nog maar eens proberen. Of beter nog, eens kijken of de dvd ondertussen al te koop is.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

KHunt-er

Ronin net binnen en gelijk maar gekeken.
Lekkere aktiefilm 8)

Gr,

KHunt-er
Pioneer VSX-919AH-K | Denon DVD-1920 | Pioneer DVR-530H-S |  Mission M53 | Mission M5C | Mission M51 op Mission Stance | Tannoy TS8 Sub | Sony KDL-40W4500 | Apple iPad2 16Gb Wifi | Playstation 3 Slim 160GB| Popbox V8 | Amino M540 HD Settopbox | Epson TW-10 | Onkyo DX-C390S| Apogee | Oehlbach | Harmony One

Erik

Kijk nu trouwens Valliant, wat een butt film, blij als het afgelopen is.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

NeonKnight

Citaat van: Erik op augustus  3, 2004, 00:04:32
Kijk nu trouwens Valliant, wat een butt film, blij als het afgelopen is.

Lijkt me ook als je tijdens het kijken op het forum bent  ;D
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

Arno P

Citaat van: KHunt-er op augustus  2, 2004, 23:40:14
Ronin net binnen en gelijk maar gekeken.
Lekkere aktiefilm 8)

Gr,

KHunt-er

Goede film inderdaad....vooral vanaf 2 jaar geleden toen ik zelf een citroen Xm aanschafte.. ;D ;) en hierna de achtervolgingsssenes nog eens ging bekijken (waar overigens ook mijn vorige auto (Citroen BX) enkele malen in de film wordt geramd).. :o

Roland

Spacebass