Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Shadowfox en 1 gast bekijken dit topic.

snowbo

Citaat van: modde239 op april 16, 2013, 21:22:03
Straks Broken City kijken  :popcorn:

Heb ik gister ook gezien.. Is lekker weg te kijken.. ik zou hem een 6.5je geven.

Ik kijk uit naar:
Iron man 3
G.I. Joe: Retaliation
Jack reacher
Oblivion

Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

MVG

Citaat van: LittleNinja op april 16, 2013, 21:53:07
De recente meuk..

Battlestar Galactica, End of Watch, Gangster Squad, Licoln, Robot and Frank, THE Hobbit, Red Dawn, Chinese Zodiac, Killing them softie, Stand up guys, this is 40...

Kijk thanks! Daar kan ik wat mee  ;D Gangstersquad is moeite waard, Robot & Frank is erg leuk. Rest moet ik ook nog zien.

LittleNinja

Red Dawn loopt op dit moment. Geen hoogvlieger maar prima vermaak.

Citaat van: MVG op april 16, 2013, 22:12:47
Kijk thanks! Daar kan ik wat mee  ;D Gangstersquad is moeite waard, Robot & Frank is erg leuk. Rest moet ik ook nog zien.

henk543

Klipsch RF-7 // RC-62 // RS-61 // RB-81
Onkyo 809 // SVS // PS 3 // XBOX 360
Cambridge Audio CD-10 // Sony bravia 52"

Raymond187

Citaat van: LittleNinja op april 16, 2013, 21:53:07
De recente meuk..

Battlestar Galactica, End of Watch, Gangster Squad, Licoln, Robot and Frank, THE Hobbit, Red Dawn, Chinese Zodiac, Killing them softie, Stand up guys, this is 40...
Battlestar Galactica is de slechtse film die ik in een hele lange tijd heb gezien. Het acteur werk...noujah acteren  :-X

Robot and Frank idd wel leuk. 6.5/10

LittleNinja

Ik had hem al een paar keer aangezet en na een paar minuten uitgeknald. Op één of andere manier heb ik al zo'n voorgevoel bij deze film.

Citaat van: Raymond187 op april 17, 2013, 09:01:21
Battlestar Galactica is de slechtse film die ik in een hele lange tijd heb gezien. Het acteur werk...noujah acteren  :-X

Robot and Frank idd wel leuk. 6.5/10

LuPo

Ik kijk nu Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring. Vierde keer ofzo maar het blijft geweldig! :D Deel 2 morgen en deel 3 vrijdag denk ik. :D

Sychon

Allemaal de Extended Versies? Zo ja, dan heb je nog heel wat uurtjes te gaan :D

Citaat van: LuPo op april 17, 2013, 20:29:49
Ik kijk nu Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring. Vierde keer ofzo maar het blijft geweldig! :D Deel 2 morgen en deel 3 vrijdag denk ik. :D

Raymond187

waarom deel 2 morgen? De avond is net begonnen :D is maar ruim 3 uur  :popcorn:

LOTR zijn bruut ik heb ze laatst ook weer op BR gekeken de extended versions  :wub:

Ik heb een paar series te kijken

Star trek deep space 9 eerste seizoen heb ik gekeken dus nog 6 te gaan.
Star trek voyager moet ik nog aan beginnen zijn geloof ook 7 seizoenen.
godpapa, maar daar kijk ik alleen 1 en 2 van. deel 3 blehhh zo jammer. deel 2 vind ik zo enorm gaaf :wub:

star trek tijdje geleden allemaal op BR gekeken en denk als ik de speaker stands en de Anthem (ARC) weer ga instellen het weekend dan misschien weer kijken, want die had ik gezien met mijn oude setup. Oppo, Anthem en nieuwe sub is toch weer een andere beleving  :headbanging:

Hopelijk dat er snel weer nieuwe leuke film op BR uitkomen.

ALS het OOIT weer mooi weer wordt in NL lees mofo BBQ weer :D dan vind ik het zwaar relax na een dagje heerlijk in de tuin gezeten te hebben even een goeie film te gaan kijken  :thumbs-up:

skank1

HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

modde239

LuPo

Citaat van: Sychon op april 17, 2013, 20:31:30
Allemaal de Extended Versies? Zo ja, dan heb je nog heel wat uurtjes te gaan :D

Ja de Extended edition op Blu-ray. ;)

Citaat van: Raymond187 op april 17, 2013, 20:36:32
waarom deel 2 morgen? De avond is net begonnen :D is maar ruim 3 uur  :popcorn:

LOTR zijn bruut ik heb ze laatst ook weer op BR gekeken de extended versions  :wub:

Ik heb een paar series te kijken

Hahaha, ze zijn per stuk dik 3,5 uur. Dus 1 film per avond lijkt me voldoende. :clapping:

Jij succes met series kijken! Ik ga binnenkort GoT S2 overnieuw kijken en dan beginnen aan seizoen 3. :D

morca

Citaat van: Raymond187 op april 17, 2013, 20:36:32

Star trek deep space 9 eerste seizoen heb ik gekeken dus nog 6 te gaan.
Star trek voyager moet ik nog aan beginnen zijn geloof ook 7 seizoenen.

Cool,ik sta op het punt alle serie,s weer eens te gaan kijken  :popcorn:
Heb nog wat te doen  :)

VlisChris

Vanavond eindelijk de tijd genomen om film te kijken. Beviel me wel ;)

high-q

Afgelopen paar dagen Stargate Universe gekeken. Was er destijds mee afgehaakt omdat het me niet pakte.
Vond de originele serie en daarna Atlantis een stuk beter. Tot nu toe toch wel weer prima mee vermaakt
met deze. Nog 4 episodes te gaan en dan wss een andere oude serie oppakken, namelijk Firefly.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

LuPo

Citaat van: high-q op april 18, 2013, 09:01:52
Afgelopen paar dagen Stargate Universe gekeken. Was er destijds mee afgehaakt omdat het me niet pakte.
Vond de originele serie en daarna Atlantis een stuk beter. Tot nu toe toch wel weer prima mee vermaakt
met deze. Nog 4 episodes te gaan en dan wss een andere oude serie oppakken, namelijk Firefly.

Firefly moet ik ook nog kijken, ligt hier op Blu-ray. Heb ook zoveel te kijken. :P

Raymond187

Citaat van: skank1 op april 17, 2013, 20:43:22
Jack reacher
En wat vond je ervan? Een aanrader??

Citaat van: LuPo op april 17, 2013, 22:06:37

Hahaha, ze zijn per stuk dik 3,5 uur. Dus 1 film per avond lijkt me voldoende. :clapping:

Jij succes met series kijken! Ik ga binnenkort GoT S2 overnieuw kijken en dan beginnen aan seizoen 3. :D
hahaha I know leuke marathon als je de volgende dag moet werken of naar school :P

Citaat van: morca op april 17, 2013, 23:01:56
Cool,ik sta op het punt alle serie,s weer eens te gaan kijken  :popcorn:
Heb nog wat te doen  :)
Ook de oudere series?
Misschien dat ik Enterprice weer eens meepak. Daar moest ik wel aan wennen, maar na een paar afl. zat ik er helemaal in  :worship:

DS9 en Voyager heb ik allemaal op VHS gezien.  :wub: dus alweer een tietje terug.

Citaat van: Christiaan S op april 17, 2013, 23:07:06
Vanavond eindelijk de tijd genomen om film te kijken. Beviel me wel ;)

Een aanrader dus?

LuPo

Ik vind 1 zo'n zit van 3,5 uur al best wel lang genoeg. Ik kan me bijna niet voorstellen dat het fijn is om 9 uur achter elkaar te kijken. :P Na 3-4 uurtjes wil ik weer lekker even bewegen enzo. Niet de hele tijd stil zitten, daar kan ik niet goed tegen denk ik. :D

modde239

Gisteren gekeken naar Jack Reacher dat viel tegen vond er niet veel aan.....5/10

LuPo

Vandaag Lord of the Rings: The Two Towers herzien. Blijf kippenvel krijgen op sommige momenten! :worship:

skank1

Citaat van: modde239 op april 18, 2013, 14:16:22
Gisteren gekeken naar Jack Reacher dat viel tegen vond er niet veel aan.....5/10

Idem, stopgezet na 1u, misschien vanavond verder kijken
Misschien
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

JCL

Citaat van: LuPo op april 18, 2013, 14:35:30
Vandaag Lord of the Rings: The Two Towers herzien. Blijf kippenvel krijgen op sommige momenten! :worship:

Helms Deep!

morca

Citaat van: Raymond187 op april 18, 2013, 09:05:26
En wat vond je ervan? Een aanrader??
hahaha I know leuke marathon als je de volgende dag moet werken of naar school :P
Ook de oudere series?
Misschien dat ik Enterprice weer eens meepak. Daar moest ik wel aan wennen, maar na een paar afl. zat ik er helemaal in  :worship:

DS9 en Voyager heb ik allemaal op VHS gezien.  :wub: dus alweer een tietje terug.
Een aanrader dus?
Ik begin bij TNG ,Picard is the man,Best of Both World,s he,mijn HT  :D   :clapping:

maar nu nog met stargate Atlantis bezig ,ook erg goeie serie
Net stond slam tv even aan,heb ik net nieuw,wat een subbassen  :blink:

VTEC_genieter

Ik denk dat ik binnenkort druk ga krijgen met films kijken  ::)
Met de allernieuwste films........ :devil:

:devil: Ik moet zeggen...de kwaliteit die je binnen kan halen is niet slecht hoor  ;D
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

LuPo