Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

VTEC_genieter

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Grindtegel

Net gezien The Gangster Squad, had er al niet veel van verwacht en dat werd ook wel bevestigd, behoorlijk slapjes en 13 in een dozijn. Beeld was wel mooi scherp en verzadigd, ietsjes te donker naar mijn mening. Geluid was ok.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

alexander2

Citaat van: Grindtegel op april  7, 2013, 22:41:41
Net gezien The Gangster Squad, had er al niet veel van verwacht en dat werd ook wel bevestigd, behoorlijk slapjes en 13 in een dozijn. Beeld was wel mooi scherp en verzadigd, ietsjes te donker naar mijn mening. Geluid was ok.

Slapjes....je ziet toch aardig wat geweld maar we raken verwend. ;)
Ik vond het een hele goede film, donker maar zeer fraai gefilmd.

Grindtegel

Oh hij was wel bloederig en zo, dat bedoelde ik er niet mee. Slap verhaal in die zin.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

alexander2

Citaat van: Grindtegel op april  7, 2013, 22:49:36
Oh hij was wel bloederig en zo, dat bedoelde ik er niet mee. Slap verhaal in die zin.

Gaat niets boven het origineel. :D
The Untouchables

modde239

Net in mijn thuisbios gekeken naar Welcome to the Punch....aardige actie film 7,5/10.

skank1

HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

LuPo

Gisteren heb ik Mission Impossible Ghost Protocol gekeken. Gave actiefilm met veel gadgets. 7,5/10

Rob Eric Blank

Gister Argo gekeken. Vond het een sterke film waar de spanning goed werd opgebouwd. Was genieten.

Kwabbernoot

Citaat van: skank1 op april  8, 2013, 08:01:05
Wreck it ralph zat meer in
6/10

Ik vond hem best wel heel aardig. Hij begon een beetje langzaam maar verder prima mee vermaakt, eerlijk gezegd.

Groeten...

clockwork

Vanavond: Man Men Season 6 deel 1 en 2.

Prachtige serie met geweldige decors. Je waant je gewoon in de jaren 60.  ;D
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

JCL

Citaat van: clockwork op april  8, 2013, 14:51:25
Vanavond: Man Men Season 6 deel 1 en 2.

Prachtige serie met geweldige decors. Je waant je gewoon in de jaren 60.  ;D

Je zit er ook zo weer helemaal in. Heb me trouwens ook helemaal slap gelachen
Spoiler
de "uitvaard" van de moeder van Roger is echt prachtig.
Hierna nog 1 seizoen en dan zit het er op.

clockwork

Dus ik hoef het laatste deel van seizoen 5 voor de zekerheid niet nog een keer te bekijken om er weer in te komen?

Nou ik ben erg benieuwd.  :popcorn:

Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)

Zymotic

Eddye

Game of Thrones S3E2 natuurlijk. What else??
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

vieze freddie

moon
lekker ouderwetste scifi, geen over the top explosies ed, 8/10
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

Martijnst1990

Citaat van: VTEC_genieter op april  7, 2013, 21:35:49
@Martijn,
The Avengers 3D?
:headbanging:
Nope, gewone versie :D Had die al en vind het zonde om ook de 3D versie ongemene t kopen a €20,-

Gister en eergisteren wel The Titanic 3D gekeken. Echt prachtig wat ze met die film gedaan hebben zeg.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Oeffel

Meerdere films gekeken de laatste tijd, voornl. 'nieuwe' films. Veelal hier genoemd.
Argo vond ik redelijk, climax was goed. Ted vond ik zwaar tegenvallen, als ik drie keer heb gegrinnikt dan is het veel.

Gisteren The Perks Of Being A Wallflower gezien. Je moet ervan houden denk ik, maar ik vond deze erg goed. Je wordt vrij snel in de film getrokken als het jouw cup of tea is, erg fijne muziek erin.
Melancholie vs feel-good, weet niet wat de overhand had.
Een vd betere films die ik gezien heb de laatste tijd, zeker van dit kalenderjaar.

henk543

Gister Alles is familie gekeken. 2 uur 12 van mijn leven die ik niet meer terug ga krijgen...  :sleepy:
Klipsch RF-7 // RC-62 // RS-61 // RB-81
Onkyo 809 // SVS // PS 3 // XBOX 360
Cambridge Audio CD-10 // Sony bravia 52"

Eddye

Citaat van: henk543 op april  9, 2013, 10:20:57
Gister Alles is familie gekeken. 2 uur 12 van mijn leven die ik niet meer terug ga krijgen...  :sleepy:

What was seen can never be unseen
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Rob Eric Blank

Gister Haywire gekeken. Was toch wel een behoorlijke tegenvaller. Een cast die op papier meer dan sterk is en een verhaal met potentie. In de film wordt weinig toegelicht, men wil het mysterieus houden (denk ik). Maar het ontbreekt aan een goed verhaal en karakter ontwikkeling. Niet meer dan een 5/10[b/] kan ik er voor geven.

high-q

Citaat van: Eddye op april  8, 2013, 17:32:11
Game of Thrones S3E2 natuurlijk. What else??

+1
Verhaal komt weer een beetje op gang.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

JCL

Citaat van: clockwork op april  8, 2013, 16:45:30
Dus ik hoef het laatste deel van seizoen 5 voor de zekerheid niet nog een keer te bekijken om er weer in te komen?

Nou ik ben erg benieuwd.  :popcorn:

Dan moet je zo wat het hele seizoen nog een keer kijken. Er zit wel een korte terugblik aan het begin van de aflevering, maar daar houd het ook wel op. Ik heb het iig niet gedaan en kon de aflevering prima volgen.

Heb je hem al gezien? En zo ja: wat vond je er van?

clockwork

Citaat van: JCL op april  9, 2013, 12:36:34
Dan moet je zo wat het hele seizoen nog een keer kijken. Er zit wel een korte terugblik aan het begin van de aflevering, maar daar houd het ook wel op. Ik heb het iig niet gedaan en kon de aflevering prima volgen.

Heb je hem al gezien? En zo ja: wat vond je er van?

Helaas, er kwam wat tussen. Het is de eerste aflevering van Borgen S03 geworden. Daar was het geen probleem om er weer in te komen.  ;D
Ik hoop in de loop van de week toe te komen aan Mad Men.  :popcorn:

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN