Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

mel en 2 gasten bekijken dit topic.

)p(

Mijn neefje van 8 logeert bij ons en hij zag in de upc gids Kangaroo Jack via arrivo..en wil hem nu perse vanavond op de projector bekijken...imdb cijfer 3.7...mmm verstand op nul dan maar...  ;)

http://www.imdb.com/title/tt0257568/

peter

Martin_M

Citaat van: RubenP op juli 28, 2004, 16:28:52
En is de vriendin al overstag voor een beamer?

Uuuh, iig niet zoeen als die van ons. Uitspraken als 'Deze is toch wel groot hè' en 'je ziet de aansluitingen allemaal zo' doen het ergste vermoeden.
Het laatste argument is trouwens van tafel toen ik het afdekstuk erbij pakte (die wij niet erop kunnen plaatsen door een iets te stug netsnoer).

Maarrrr, 'het geluid van de ventilator valt gelukkig niet op als je film kijkt'. Er is dus hoop.

Bij Blue-Eyes thuis zou een eventuele projector ook achter op de kast geplaatst worden dus da's al heel wat woonkamer vriendelijker.
Ik verwacht daar eerder een riante Plasma aan de muur.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

blue-eyes

Citaat van: RubenP op juli 28, 2004, 16:28:52

En is de vriendin al overstag voor een beamer?
Nope, ik schat zelf in, ook gezien de afstand tussen de beide frontspeakers, dat we voor een 50" plasma gaan (op termijn). Echter wat Martin terecht aangaf, de beamer is niet meer het probleem. Ook jezelf hebt kunnen zien dat de beamer goed bovenop de kast kan, achter de bank. Echter zal het scherm het probleem zijn.......... Dat kan niet aan de muur, of sterker, dat mag niet aan het plavond hangen! Ik heb geen zin om telkens een stellage op te bouwen!

Citaat van: Martin_M op juli 28, 2004, 09:36:47
Met medeforummer Blue-Eyes en vriendin gekeken naar 'the league of extraordinary gentlemen'.

Ik weet nu zonder ooit het begrip te begrijpen, of uberhaupt een uitleg gehad te hebben wat "de kleuren spatten van het scherm" betekent! Jemig, met name bij Finding Nemo! Dat was een ervaring! :D

Carina vond het wel indrukwekkend overigens dat grote scherm kijken! Kwa geluid was ze al een beetje verwend ;) ;D
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

RubenP

Jammer dat het niet aan het plavond mag hangen, heeft ze al eens een Barco zien hangen ?  >:D
Maar met een 50" plasma tel je ook wel mee   :)

Gezien het tempo waarin jij upgrade zal dat vast binnenkort wel op het forum te lezen zijn  ;)
Dali Blue serie 6006 SE + C1000 + R1000 / Rotel RSP1066 & RB985MkII  /  SVS 20-39PCi sub

blue-eyes

Citaat van: RubenP op juli 28, 2004, 18:04:32

Jammer dat het niet aan het plavond mag hangen, heeft ze al eens een Barco zien hangen ?  >:D
Maar met een 50" plasma tel je ook wel mee   :)

Gezien het tempo waarin jij upgrade zal dat vast binnenkort wel op het forum te lezen zijn  ;)

Barco laat ik haar ook nog zien, en daarna de Epson van Sullivan ;D ;) Dat is wel groot schat, maar kijk eens, zo'n kleintje valt best mee  >:D

Nee, geintje. Beamer (zeker niet zo'n kleine LCD etc) is niet het probleem, ik zie met geen mogelijkheid een oplossing zodat ik het scherm ergens MAG hangen.

En die plasma. Tja, ik weiger meer te betalen dan 3000 euro. En de 50" zijn dat nog lang niet! Dus je kan lang wachten op een dergelijke upgrade! Zoek het meer in de hoek van kabels, dan hoef je minder lang te wachten ;)
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

FrankB

Citaat van: Menno op juli 28, 2004, 16:40:02
Vanavond kijk ik..... ehm...... euh..... hmmmz... misschien dat ik eens voor Xmen 2 ga.

Nee, jij moet leren knulletje!!!

Maar morgen LOTR: TTT EE (zo he, wat een afkorting ;D)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Scarp

Zonet Kill Bill Vol 2 gekeken. Viel me reuze mee en was toch een redelijk afsluiting van die film.

bodiug

The passion of the christ gezien, me vriendin keek wel afentoe de andere kant op.  ;D

Martin_M

Artificial Intelligence,

Tja, blijft toch een beetje een flutfilm. Eerste twee delen zijn nog wel sfeervol (Kubrick) maar dat laatste deel wat Speelberg eraan geplakt heeft........
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

blue-eyes

Citaat van: Martin_M op juli 28, 2004, 23:10:48
Artificial Intelligence,

Tja, blijft toch een beetje een flutfilm. Eerste twee delen zijn nog wel sfeervol (Kubrick) maar dat laatste deel wat Speelberg eraan geplakt heeft........

Wat vond je ega ervan?

O ja, zal nog weer eens een film uitlenen ;D

Kerstmanno

Citaat van: Scarp op juli 28, 2004, 20:25:00
Zonet Kill Bill Vol 2 gekeken. Viel me reuze mee en was toch een redelijk afsluiting van die film.

Hoe vond je de openingsscene, bij de trouwerij?

Kerstmanno

Citaat van: frenkb op juli 28, 2004, 20:09:02

Nee, jij moet leren knulletje!!!

Maar morgen LOTR: TTT EE (zo he, wat een afkorting ;D)

Dude!!! Jij ging toch golfen???

Pantera

Citaat van: Blue-Eyes op juli 28, 2004, 23:22:06
Wat vond je ega ervan?

serieus: De eerste twee delen zijn wel aardig. Dat jochie vind ik erg goed spelen. Alleen het laatste gedeelte is zo vreselijk zoetsappig.

Miranda
TAG McLaren AV192R , Krell KSA300s, Krell KSA50s
TEAC VRDS25x (SE mod.), TViX M6500A, Humax HD5000C, PSAudio PPP,
Wilson Audio Watt/Puppy (3/2), NAS Whale
JVC D-ILA RS20, Transparant Dig.Ref./ML Ref.XL/ML Ultra/MW Ref./MW, PL Ref., NBS Monitor 0 dig., XTC, Kemp groep, Callas ClampRack

patrick_vdb

Hi,

Gisteren Kill Bill Volume 1 bekeken, een prachtige film. Het beeld laat helaas wat te wensen over, kleur en contrast zijn prima voor elkaar maar mid en farfield detail en textuur zijn helaas wat te fanatiek gefilterd.

mvrg

Patrick

riwi

Net 'the man who wasn't there' gekeken. Mooie film. Beetje traag maar geweldig geacteerd en goed beeld, zwartgallig, mooie klassieke soundtrack, veel beethoven. Echte Joel & Ethan Coen film.

Aanrader voor de serieuze kijker  ;)

Arno P

Citaat van: riwi op juli 29, 2004, 00:48:30
Net 'the man who wasn't there' gekeken. Mooie film. Beetje traag maar geweldig geacteerd en goed beeld, zwartgallig, mooie klassieke soundtrack, veel beethoven. Echte Joel & Ethan Coen film.

Aanrader voor de serieuze kijker  ;)

Ja heb ik ook een tijdje geleden gekeken...prachtige film....overigens "dead man" is ook niet onnaardig...met Depp

riwi

Ok, die zal ik eens opzoeken 'dead man'. Bedankt voor de tip.

De 'man who wasn't there' heb ik in kleur gekeken. Der zit ook nog een DVD met de originele zwartwit versie bij. Die Scarlett Johansson mag ik wel (zat ook in Lost in Translation).

Richard

Arno P

Citaat van: riwi op juli 29, 2004, 11:15:09
Ok, die zal ik eens opzoeken 'dead man'. Bedankt voor de tip.

De 'man who wasn't there' heb ik in kleur gekeken. Der zit ook nog een DVD met de originele zwartwit versie bij. Die Scarlett Johansson mag ik wel (zat ook in Lost in Translation).

Richard

Hm...kleur? ik heb alleen de UK zw/w versie....past ook wel bij de stijl en het verhaal...

bmateijsen

Hmm.. ik wacht nog steeds op Hellboy  >:( Hoop dat die er vanmiddag ligt... dan staat hij zeker op het programma voor vanavond!  8)

riwi

Citaat van: Arno P op juli 29, 2004, 11:51:48
Hm...kleur? ik heb alleen de UK zw/w versie....past ook wel bij de stijl en het verhaal...

Wel een hele matte gelige kleur, als in een vergeelde jaren 20 foto, maar heel stijlvol gedaan. Ik heb deze in zweden gekocht vorige week (13 euro) met zweeds, noors, fins en deense ondertitels :) geen NL dus, maar ik kijk toch altijd zonder. 2 DVD's in de doos dus, verder geen extra's.

VlisChris

Gister: Band of Brothers.
Aflevering 1 tot en met 10 ;D
Ofwel even de gehele dag BoB zitten kijken met een vriend.  Om 15.30 begonnen, en om 0200 klaar ;D ;D
En meteen bij de aanvang al beginnen met een flesje wijn, en na die fles wijn overstappen op het bier. Ofwel, ben momenteel niet 100% helder ;D ;)

FrankB

@Chris, doe je nog wel eens iets anders? Hoe zit het met lijnen :P
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

VlisChris

Zo veel film kijk ik niet momenteel hoor ;)
Lijnen gaat zijn gangetje ;)

MrPink

Citaat van: riwi op juli 29, 2004, 11:15:09
De 'man who wasn't there' heb ik in kleur gekeken. Der zit ook nog een DVD met de originele zwartwit versie bij.
Ik heb hem nooit in kleur gezien, alleen wat vergelijkingsfoto's op internet, maar ik vond z/w toch veel pakkender overkomen. De broertjes hebben hem ook z/w gefilmd, want de kleur is er later (buiten hen om) aan toegevoegd.

Groetjes,
Oscar

Roland

Net Confessions of a Teenage Drama Queen gekeken. Weinig soeps, maar wel 2 aardige jonge actrices  ;D