Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

warcow

Topgun toevallig een paar weken geleden nog geregeld, die wil ik graag eens opnieuw zien ook met goed geluid.

Wat Gantz betreft was ik best wel blij met de anime, was op sommige momenten inderdaad wat langdradig maar het vrouwelijk schoon de actie was prima.

JCL

Citaat van: warcow op maart 27, 2013, 17:47:57
Topgun toevallig een paar weken geleden nog geregeld, die wil ik graag eens opnieuw zien ook met goed geluid.

Topgun is en blijft een van de mannelijkste films ooit gemaakt. Heb een keer "Lost that loving feeling" aangevraagd om voor/met een vriend de bar scene te doen. Helaas stond het nummer niet in het systeem :( "Hate it when she does that".

morca

The Righteous Brothers geweldig nr vind ik dat.
Als je dat in de kroeg voor een vreemde dame doet ben je goed bezig,of goed ver heen  :clapping:
Wel jammer idd dat ie er niet was,dan was je verhaal leuker denk ik  :D

Zymotic

Citaat van: LittleNinja op maart 27, 2013, 17:14:17
Ik ben niet te jong en ik vind ze vreselijk. Pulpfiction vond ik ook weinig aan, evenals Resevoir dogs en alle Kill Bil delen. From dusk till Dawn vond ik redelijk... blijkbaar net dat stukje wat niet van Q kwam.. :D

En Inglorious Bastards dan? Vond ik echt geweldig, de begin dialoog was subliem!

Raymond187

Citaat van: warcow op maart 27, 2013, 17:47:57
Wat Gantz betreft was ik best wel blij met de anime, was op sommige momenten inderdaad wat langdradig maar het vrouwelijk schoon de actie was prima.
Heb je deadman Wonderland al gezien? Hard, maar wel gaaf.

IB ook een gave film. Die dialogen soms  :wacko:

Brad Pitt dan met ze Italiaans mwhahwhahwaha :D

warcow

Deadman wonderland begon zeker goed maar die zwakte gedurende het seizoen best wel hard af. Hadden ze in mijn ogen veel meer nog mee kunnen doen.
Na het lezen van al deze berichten over Tarantino's films krijg ik weer zin om daar een paar van te zien ook. :)
Voor liefhebbers van die films kan ik ook Oldboy aanraden, die vind Tarantino zelf geloof ik ook wel oke.

squeek

Citaat van: LittleNinja op maart 27, 2013, 17:14:17
Ik ben niet te jong en ik vind ze vreselijk. Pulpfiction vond ik ook weinig aan, evenals Resevoir dogs en alle Kill Bil delen. From dusk till Dawn vond ik redelijk... blijkbaar net dat stukje wat niet van Q kwam.. :D

je moet er voor zijn lijkt me? Ik vind echt al zijn films genieten. de enige die ik nog niet volledig heb gezien (schaamtelijk vind ik) is reservoir dogs. Steeds maar een klein stukje op tv en enkele tijd later datzelfde stukje  :sleep: Heb onlangs de blu-ray aangeschaft voor 4.5 euro en ga hem binnenkort kijken. Heb er echt zin in!
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

JCL

Citaat van: morca op maart 27, 2013, 18:10:58
The Righteous Brothers geweldig nr vind ik dat.
Als je dat in de kroeg voor een vreemde dame doet ben je goed bezig,of goed ver heen  :clapping:
Wel jammer idd dat ie er niet was,dan was je verhaal leuker denk ik  :D

Beide. Bovendien zijn er weinig meisjes van mijn leeftijd (24) die deze film zullen kennen. Bijkomend nadeel is dat je vaak geen groep matrozen bij de hand hebt om mee te zingen ;)

Voor de echt liefhebber:

MVG

Afgelopen week heb ik Inglorious Basterds weer eens opgezet, dit keer op de beamer. Ik vond hem wederom fantastisch.

"Vroeger' vond ik Tarantino ook niks. Ik begreep ook niet wat er nu zo goed was aan Reservoir Dogs en Pulp Fiction. Tot ik the Basterds had gezien en hierna de Kill Bill films keek, allen vonden zowel mijn vriendin als ik geweldig. Onlangs ook Pulp Fiction gekeken, nu aan een stuk, en ook hier viel het kwartje nu pas.

Reservoir Dogs heb ik ook nog maar enkele keren een stukje van gezien, nooit boeiend genoeg, misschien moet ik me er nu eens aan gaan wagen.

Gisteravond Looper! Wat een film zeg, hele dikke 8 voor mij.

edit: spoiler weggehaald  :D

alexander2

Citaat van: MVG op maart 27, 2013, 20:49:22
Afgelopen week heb ik Inglorious Basterds weer eens opgezet, dit keer op de beamer. Ik vond hem wederom fantastisch.

"Vroeger' vond ik Tarantino ook niks. Ik begreep ook niet wat er nu zo goed was aan Reservoir Dogs en Pulp Fiction. Tot ik the Basterds had gezien en hierna de Kill Bill films keek, allen vonden zowel mijn vriendin als ik geweldig. Onlangs ook Pulp Fiction gekeken, nu aan een stuk, en ook hier viel het kwartje nu pas.

Reservoir Dogs heb ik ook nog maar enkele keren een stukje van gezien, nooit boeiend genoeg, misschien moet ik me er nu eens aan gaan wagen.

spoilers bitte.  :D

MVG

Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

gsuk

Citaat van: Raymond187 op maart 26, 2013, 19:38:50
Denk hier ook

Django Unchained BD25 2012 1080p BluRay AVC DTS-HD

kijken.

die heb ik ook binnen

even een vraag waar haal ik engels of nederlandse subs vandaan voor dit soort films (bluray,HD dus geen divx en dvdrip)?

groetjes Emile
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

Zymotic

Hier hebben we ook Django gekeken, heerlijke film :worship:

morca

Citaat van: JCL op maart 27, 2013, 20:00:29
Beide. Bovendien zijn er weinig meisjes van mijn leeftijd (24) die deze film zullen kennen. Bijkomend nadeel is dat je vaak geen groep matrozen bij de hand hebt om mee te zingen ;)

Voor de echt liefhebber:

Alle muziek in de film is wel goed,ik heb de soundtrack,luistert ook zonder de film lekker weg.

clipto

Vanmiddag "Alles is familie" en wederom bevestigd dat het feit dat ik geen fan ben van Nederlandse films, maarja ziek thuis dus tegen de verveling maar opgezet.

Vanavond Django Unchained gekeken, beviel me alweer stukken beter.
Zeker op het eind weer flink genoten van m'n surround-setup :clapping:
Zal geen spoiler plaatsen, maar het geluid gaat mooi de kamer rond  :clapping:
Goede film van Mr. T weer!
Cambridge Audio Azur 650A versterker - Linn Kaber LS500 speakers - BK XLS200 - Cambridge Audio Dacmagic 100 - Linn K20 speakerkabel

LuPo

Citaat van: morca op maart 27, 2013, 17:31:59
Je hebt niks gemist imo  ;)
Moet je topgun eens kijken,1986 en een geluid  :blink: supergoed.
Toen konden ze het ook al hoor,BD van Roy Orbison opgenomen in 1986 heeft ook al zo bijzonder goed geluid.

Ik zal die film eens gaan kijken die jij noemt  ;)

Ik zal die jij noemt ook eens opzoeken! :D

Vanavond (nadat ik terug was van tentamen) Thor gekeken om ook mijn SVS PB-1000 in te wijden. Ik heb er maar 1 woord voor: Wauw! :o

VTEC_genieter

Lekkere bass he als Thor weer met z'n hamer slaat  ;D

Heb zojuist Universal Soldier Day Of Reckoning 3D gezien, er spelen acteurs in die ook in de film Expendables 2 hebben gespeeld. (Van Damme, Lundgren en Adkins)
Spoiler
Veel gebeuk en veel bloed. Ook veel stoere shotgun momenten. Veel slomo's van faces of death. Maar weinig achtergrondmuziek.
Het camera-werk vond ik best cool en uniek: first person camera-view action!! En alles in 3D. (de 3D is niet zo mooi als bij Avatar haha)
Jean Claude van Damme is in dit deel wel anders....

Maar......de film is anders dan ik verwacht had. Lijkt wel of er minder Cyborg-gehalte is.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

modde239

Wat ik geweldig vind van de Quentin Tarantino films zijn de dialogen die zijn altijd top..... :headbanging:

alexander2

Citaat van: gsuk op maart 27, 2013, 22:30:31
die heb ik ook binnen

even een vraag waar haal ik engels of nederlandse subs vandaan voor dit soort films (bluray,HD dus geen divx en dvdrip)?

groetjes Emile

Verwijderd, geen links naar sites met illegale content!

LittleNinja

Inglorious Bastards heb ik afgezet. Niet zozeer omdat ik de film slecht vond, maar ik was niet "in the mood". Ik wist overigens niet dat deze film van QT was.

LuPo

Citaat van: VTEC_genieter op maart 28, 2013, 00:34:53
Lekkere bass he als Thor weer met z'n hamer slaat  ;D

Heb zojuist Universal Soldier Day Of Reckoning 3D gezien, er spelen acteurs in die ook in de film Expendables 2 hebben gespeeld. (Van Damme, Lundgren en Adkins)
Spoiler
Veel gebeuk en veel bloed. Ook veel stoere shotgun momenten. Veel slomo's van faces of death. Maar weinig achtergrondmuziek.
Het camera-werk vond ik best cool en uniek: first person camera-view action!! En alles in 3D. (de 3D is niet zo mooi als bij Avatar haha)
Jean Claude van Damme is in dit deel wel anders....

Maar......de film is anders dan ik verwacht had. Lijkt wel of er minder Cyborg-gehalte is.

Ja zeker! Ik had het volume eerst op twee uur maar het klonk super strak. Alleen trilde de sponningen van de badkamerdeur dus toen heb ik hem iets teruggeschroeft tot 1 uur denk ik. Ik heb anders medelijden met de buren. :P

skank1

Django Unchained
7.5/10
Weer alle heisa voor niks..
Maar ben zoiezo geen Tarantino fan 
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Raymond187

Citaat van: gsuk op maart 27, 2013, 22:30:31
die heb ik ook binnen

groetjes Emile
Geen idee. Alle films die ik binnen haal hebben ENG audio. Ik wil geen ondertiteling.

Citaat van: skank1 op maart 28, 2013, 07:57:35
Django Unchained
7.5/10

Vond het wel een leuke een vermakelijke film. ook en 7.5/10

alexander2

Citaat van: skank1 op maart 28, 2013, 07:57:35
Django Unchained
7.5/10
Weer alle heisa voor niks..
Maar ben zoiezo geen Tarantino fan

7.5 is fiks als je het niet zo geweldig vond.
Ben ook geen fan van QT begrijp niets van die hype omtrent deze man.

deze films vond ik goed :
pulp fiction
dusk till down
jackie brown

De rest om te janken dus ook Django sterker die heb ik nog geen eens afgekeken.