Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Martijnst1990

Citaat van: LuPo op maart 10, 2013, 11:39:39
Wat mij bij het eerste deel erg tegenstond was de kale animaties. Er was bijna niets geanimeerd behalve de hoofdpersonen zelf. In de latere delen worden de animaties en omgevingen steeds wat mooier. Dus vandaar dat ik ze allemaal een beetje hetzelfde vond. De verhalen worden iets meer van hetzelfde maar de animaties beter. Al met al een gelijk cijfer. :P

Overigens vind ik het wel heel knap van Toy Story aangezien de eerste film al uit 1995 komt en in mijn geheugen er echt heel mooi uit ziet. Ik ga binnenkort die 3 films nog maar eens kijken.
Dat is zeker zo ja, het verschil in animatie kwaliteit is echt heel duidelijk sinds het eerste deel! Toy Story is inderdaad ook erg mooi, zeker deel 3, maar dat is geen verrassing natuurlijk. Moet ze binnenkort ook maar weer eens opzetten.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Raymond187

Citaat van: Martijn90 op maart 10, 2013, 11:37:30
Net Rise of the Guardians binnen gehaald, denk dat ik die zo op ga zetten. Ben benieuwd :)

Ben benieuwd wat je ervan vind. Deze animatie is voor mij een topper.

Straks The Hobbit DTS-HD  kijken. Eerst nog wat huishoudelijke taken doen.

Vanavond ook weer nieuwe afl. Grimm kijken.

Citaat van: LittleNinja op maart 10, 2013, 09:50:30
Mijn laatste was Warrior met een stel vrienden ( die hem nog niet gezien hadden ). Tja, blijft een favoriet van me.

Warrior? Welke? Die van vroeger?

Er mag best een The incredibles 2 komen  :headbanging: Toy Story delen zijn ook juweeltjes

LuPo

Citaat van: Martijn90 op maart 10, 2013, 11:44:42
Dat is zeker zo ja, het verschil in animatie kwaliteit is echt heel duidelijk sinds het eerste deel! Toy Story is inderdaad ook erg mooi, zeker deel 3, maar dat is geen verrassing natuurlijk. Moet ze binnenkort ook maar weer eens opzetten.

Deel 3 is nu maar 4,36 pond bij amazon.co.uk

Misschien ga ik die kopen als cadeau voor iemand anders. Ik weet nog niet voor wie maar die films zijn voor iedereen leuk. :D

Ik ben trouwens een Blu-ray aanbiedingen topic begonnen dus als iemand nog goede aanbiedingen weet (dan hebben we alle aanbiedingen centraal in 1 topic): http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=131778.0

Former member 78

Mijn vriendin gaat zo even weg, dan gaat de Hobbit aan :)

skank1

HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Nicklazzz

World Invasion: battle los angeles
Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3

LuPo

Citaat van: Nicklazzz op maart 10, 2013, 15:50:41
World Invasion: battle los angeles

Goed geluid heb ik gelezen. Laat maar weten wat je er van vindt!

RubenV.

Gisteravond heb ik The Hobbit gekeken. Hoewel fantasy niet helemaal mijn genre is en het een behoorlijke tijd duurt voordat de film op gang komt was deze toch best vermakelijk. Het blijft wel een lange zit, iets dat mij bij Skyfall en The dark night rises minder opviel. Maar dat heeft dan denk ik ook met het verhaal te maken. Er wordt bij The Hobbit iig aardig wat tijd uitgetrokken om je kennis te laten maken met de verschillende characters.

Vanavond wordt het Gambit of Lincoln. Waarschijnlijk de laatste... Geschiedenis/historie heeft mij altijd al geboeid, hopelijk doet Lincoln dat ook.

Citaat van: LuPo op maart  9, 2013, 17:36:46
Heb je die trouwens gekocht op Blu-ray?

Nee  :-X Dat ga ik denk ik pas doen als alle drie de films in een box verschijnen, maar dat gaat nog wel even duren denk ik zo.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Raymond187

The Hobbit ook gekeken. viel me tegen eerlijk gezegd. Niet het niveau van LOTR wat mij betreft. Misschien teveel verwacht.

skank1

The hobbit
8/10
Vond hem visueel beetje tegenvallen ofwel komt het omdat ik hem in de cinema in 3d gezien heb
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+

RvD

Hier vanmiddag ook The Hobbit en vond hem erg goed.

9/10
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM - Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - Ascendo the28 sub squared pro passive sealed shallow
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 CineMike/Amplitude 16 - Advance Paris XA1200 CM Ultimate Edition (3x) - Dynacord L3600FD CineMike
Bronnen: Oppo UDP-205 Final edition + stereo analog CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen  - Furutech e TP66 + e TP86 - AudioQuest Dragon 48 CM - AudioQuest William Tell Zero CM (3x) - CineMike netkabels (13x) - Mway 3DW Reference XLR (3x) - Trinnov Breakout Cable (2x) - Acoustic Revive RD3 - Isotek - Wireworld Akoestiek: Artnovion - Sonitus

john2910

Gister dus hier de hobbit 3d mogen aanschouwen..voor mij was de film boven mijn verwachting....

Vond het echt genieten... :)

-madison-

Ik ben de laatste 2 afleveringen van Top Gear aan het kijken! Misschien straks nog Gone in 60 seconds (de originele uit 1974) kijken. Je moet toch wat als je al een paar dagen ziek op bed ligt...
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

RubenV.

Citaat van: -madison- op maart 11, 2013, 02:21:23
Ik ben de laatste 2 afleveringen van Top Gear aan het kijken! Misschien straks nog Gone in 60 seconds (de originele uit 1974) kijken. Je moet toch wat als je al een paar dagen ziek op bed ligt...

Leuke afleveringen zijn dat, opzoek naar de oorsprong van de Nijl. Beterschap!
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

LuPo

Gisteren Shrek en Shrek 2 gekeken. :D

Vandaag The Godfather deel 3 nog maar weer een keer gekeken. De afgelopen dagen deel 1 en 2 ook herzien. Blijft een ijzersterke trilogy.

LittleNinja

Die laatste met "Bane" zonder masker.... :D

Citaat van: Raymond187 op maart 10, 2013, 11:48:30
Warrior? Welke? Die van vroeger?

Nicklazzz

Citaat van: LuPo op maart 10, 2013, 15:53:58
Goed geluid heb ik gelezen. Laat maar weten wat je er van vindt!

Klopt, zeer goede geluiden  :wub:. Had de film al meermaals gezien maar op bluray is het toch dat tikkeltje meer :blush:
Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3

JCL

Gisteren begonnen aan Les Misarebles. Nu wist ik natuurlijk wel dat het musical was, maar ik had niet meteen het idee dat dat zich zou vertalen in een film waar gewoon géén gesproken dialoog in zit! Ik moest na een uur stoppen omdat ik bezoek kreeg. Ga hem nog wel even afkijken maar vind het wel een rare film daardoor. Dat er veel muziek in zit is prima, maar een beetje gesproken dialoog is ook wel prettig. Een film als Moulin Rouge heeft dat wat mij betreft beter voor elkaar.

LuPo

Wij werden inderdaad op een gegeven moment een beetje saai van de muziek de hele tijd. :P

RubenV.

Citaat van: JCL op maart 11, 2013, 17:30:54
Gisteren begonnen aan Les Misarebles. Nu wist ik natuurlijk wel dat het musical was, maar ik had niet meteen het idee dat dat zich zou vertalen in een film waar gewoon géén gesproken dialoog in zit! Ik moest na een uur stoppen omdat ik bezoek kreeg. Ga hem nog wel even afkijken maar vind het wel een rare film daardoor. Dat er veel muziek in zit is prima, maar een beetje gesproken dialoog is ook wel prettig. Een film als Moulin Rouge heeft dat wat mij betreft beter voor elkaar.
Citaat van: LuPo op maart 11, 2013, 18:43:13
Wij werden inderdaad op een gegeven moment een beetje saai van de muziek de hele tijd. :P

Dan weet ik meteen dat ik die film niet hoef te gaan zien. Bedankt voor de comments  :thumbs-up:
Mijn topic
Bluray collectie

VTEC_genieter

Gisteren de film Nightmare On Elm Street (deel 1) gezien.
Ouderwetse horror met biologische ketchup  :P

Ik heb nog de overige 6 delen (de 7-DVD Freddy Krueger box).
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Raymond187

Citaat van: VTEC_genieter op maart 11, 2013, 21:00:24
Gisteren de film Nightmare On Elm Street (deel 1) gezien.
Ouderwetse horror met biologische ketchup  :P

Ik heb nog de overige 6 delen (de 7-DVD Freddy Krueger box).
Freddy zijn echt leuke films  :headbanging:

Citaat van: JCL op maart 11, 2013, 17:30:54
goed om te weten die kan ik dus weer verwijderen. scheelt me weer 22GB op de HDD :P

skank1

Zeto dark thirty
Film over de jacht op osama bin laden
7,5/10

RubenV.

Citaat van: skank1 op maart 12, 2013, 11:51:39
Zeto dark thirty
Film over de jacht op osama bin laden
7,5/10

Is dit meer documentaire achtig? Of film die berust op een waargebeurd verhaal? En zit hier nog een beetje actie in? (ik weet het, een hoop vragen  :D)
Mijn topic
Bluray collectie

LuPo

Citaat van: RubenV. op maart 12, 2013, 13:23:33
Is dit meer documentaire achtig? Of film die berust op een waargebeurd verhaal? En zit hier nog een beetje actie in? (ik weet het, een hoop vragen  :D)

Nee, echt een film en inderdaad gebaseerd op een waargebeurd verhaal (nl. de zoektocht naar Osama Bin Laden). Zit redelijk wat actie in. Ik vond het een goede onderhoudende film! Wel een tikje aan de lange kant maar ze moeten ook een hoop vertellen.