Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

vanbrug en 1 gast bekijken dit topic.

Kjelt

RubenV.

2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Kjelt

:D  meer een reactie op de film met de nazi's op de maan, kan de titel niet meer horen of uitspreken, die heb ik na 25 minuten uitgezet (nog lang de kans gegeven, beter dan de eerste minuut wordt het niet) en ik krijg weer koude rillingen over mijn rug als ik de titel weer hoor, dan ben ik erg blij dat ik hem niet gekocht heb. Maar ja smaken verschillen en dat mag.

RubenV.

Ik ben benieuwd wat Raymond zn reactie na het zien van die film zal zijn  :clapping: Jouw reactie voorspelt niet veel goeds iig.

Zelf heb ik gisteren "Get the Gringo" gezien. Leuke en grappige actiefilm. Een aanrader voor liefhebbers van dat genre.
Vanavond ga ik eens goed zitten voor The Hobbit, ik heb er al veel over gehoord maar dit wordt de eerste keer dat ik 'm ga kijken.
Lord of the Rings heb ik ook nog steeds niet gezien.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

LuPo

Ruben, dat van LotR ga je toch niet menen? :D

RubenV.

Citaat van: LuPo op maart  9, 2013, 15:04:34
Ruben, dat van LotR ga je toch niet menen? :D

Jawel  :-X En het is eigenlijk nog erger. Ik heb al jaren de originel boxset op dvd in mijn bezit, en sinds 2 jaar ook de blu ray box. Maar het is er niet van gekomen deze te gaan kijken  :sigh:
Mijn topic
Bluray collectie

Martijnst1990

Citaat van: RubenV. op maart  9, 2013, 15:14:41
Jawel  :-X En het is eigenlijk nog erger. Ik heb al jaren de originel boxset op dvd in mijn bezit, en sinds 2 jaar ook de blu ray box. Maar het is er niet van gekomen deze te gaan kijken  :sigh:
Dan zou ik daarna de Hobbit maar eens snel aan beginnen! 8) Echt heerlijke films vind ik persoonlijk.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

RubenV.

Dan kan ik mooi met The Hobbit al een beetje in de LOTR sfeer komen  :D
Mijn topic
Bluray collectie

Nicklazzz

Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3

Raymond187

Citaat van: Kjelt op maart  9, 2013, 14:54:37
:D  meer een reactie op de film met de nazi's op de maan, kan de titel niet meer horen of uitspreken, die heb ik na 25 minuten uitgezet (nog lang de kans gegeven, beter dan de eerste minuut wordt het niet) en ik krijg weer koude rillingen over mijn rug als ik de titel weer hoor, dan ben ik erg blij dat ik hem niet gekocht heb. Maar ja smaken verschillen en dat mag.

Citaat van: RubenV. op maart  9, 2013, 14:59:00
Ik ben benieuwd wat Raymond zn reactie na het zien van die film zal zijn  :clapping: Jouw reactie voorspelt niet veel goeds iig.

Leuke film joh :D

Kjelt is niet lekker :P

Lekker lijpe film met vage humor  :popcorn:

Kjelt

Zoals ik al zei , smakenverschillen en dat mag  :D

LuPo

Citaat van: RubenV. op maart  9, 2013, 15:14:41

Oei, die films heb ik in de bioscoop gezien toen ik een jaar of 14-15 was. Dat was elk jaar weer genieten. :D

Nu heb ik hetzelfde met The Hobbit. Mooie herinnering voor later. :worship:

Ik zou er maar snel aan gaan beginnen nadat je The Hobbit hebt gekeken. Heb je die trouwens gekocht op Blu-ray?

Nicklazzz

Ik wou vandaag the hobbit bij mm meenemen, volgens de verkoper is deze pas leverbaar vanaf midden april, best bestellen bij bol.com dan  :smile: of hebben jullie andere voorstellen?

Tevens gaan we vanavond wellicht life of pi kijken.
Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3

squeek

The raid, wel vet filmpje als je van martial arts houdt
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

skank1

HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

LuPo

Ice Age 3. Sid blijft voor mij een van de leukste animatie figuurtjes. :D

Steven Coymans

Gisteren Lincoln gekeken. Persoonlijk vond ik er niks aan.

Veel conversaties en misschien historisch wel interessant. Maar moest behoorlijk moeite doen om wakker te blijven.
Na een uur afgezet. Deels omdat mijn oudste dochter haar avondeten terug in haar bed had gedeponeerd.
Maar ik denk niet dat ik hem nog ga verder bekijken.

Woonkamer
Samsung: UE75RU7170 0 ] Denon x2600h | DaliALTECO C-1/Dali Zensor VOKAL| Himedia q10 pro | Logitech Harmony 885
HT
Epson: EH TW-9400W | Marantz: SR7007 / UD5007 | Focal : 726V / CC700v | SVS PB12-NSD DSP | Zidoo X20

LittleNinja

Mijn laatste was Warrior met een stel vrienden ( die hem nog niet gezien hadden ). Tja, blijft een favoriet van me.

Gisteren Safe, Crank en Crank High Voltage gekocht, dus wellicht is één van die films aan de beurt vanavond.

katwax

Gisteren eindelijk Moneyball gekeken. De 7.6 van imdb is volgens mij een correcte score.

Iron Sky was zeker goed volgens mij zelfs een 7+ in zijn gerne, natuurlijk moet je wel voor dit soort filmen zijn. Mijn vrouw vond hem slecht. Beetje te vergelijken met Sucker Punch.

Skank1 -> Midnight in Paris is toch een 7, beetje teveel romantiek soms, maar voor de rest leuk gedaan. Is iets anders :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Martinus

Argo gekeken. Vond het een mooi verhaal.
............

JCL

Citaat van: Riddle op maart 10, 2013, 09:02:55
Gisteren Lincoln gekeken. Persoonlijk vond ik er niks aan.

Veel conversaties en misschien historisch wel interessant. Maar moest behoorlijk moeite doen om wakker te blijven.
Na een uur afgezet. Deels omdat mijn oudste dochter haar avondeten terug in haar bed had gedeponeerd.
Maar ik denk niet dat ik hem nog ga verder bekijken.

Gisterenavond ook Lincoln gezien. Niet de briljante film die ik had verwacht, maar ik vind het ook niet echt slecht. Je moet er inderdaad je aandacht goed bij houden. Ik spreek echt heel behoorlijk Engels, maar doordat het natuurlijk allemaal wat oud-Engels is, moet je echt even opletten. De hele film wordt gedragen voor Daniel Day-Lewis en verder valt het allemaal wat tegen.

katwax

Dan is deze versie van Lincoln beter? Abraham Lincoln: Vampire Hunter  :P
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

LuPo

Ice Age 4: Continental Drift gekeken. Leuk, maar geen topper. 7/10 Net als de andere delen van Ice Age. ;)

Martijnst1990

Net Rise of the Guardians binnen gehaald, denk dat ik die zo op ga zetten. Ben benieuwd :) En vanavond weer verder met GoT S2, ben inmiddels al bij E07 beland  ::)

Citaat van: LuPo op maart 10, 2013, 11:32:53
Ice Age 4: Continental Drift gekeken. Leuk, maar geen topper. 7/10 Net als de andere delen van Ice Age. ;)
Vond deze persoonlijk zelfs wat minder als de voorgaande delen. Wel leuk, maar het is nu wel allemaal een beetje hetzelfde heb ik het idee.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Citaat van: Martijn90 op maart 10, 2013, 11:37:30
Net Rise of the Guardians binnen gehaald, denk dat ik die zo op ga zetten. Ben benieuwd :) En vanavond weer verder met GoT S2, ben inmiddels al bij E07 beland  ::)
Vond deze persoonlijk zelfs wat minder als de voorgaande delen. Wel leuk, maar het is nu wel allemaal een beetje hetzelfde heb ik het idee.

Wat mij bij het eerste deel erg tegenstond was de kale animaties. Er was bijna niets geanimeerd behalve de hoofdpersonen zelf. In de latere delen worden de animaties en omgevingen steeds wat mooier. Dus vandaar dat ik ze allemaal een beetje hetzelfde vond. De verhalen worden iets meer van hetzelfde maar de animaties beter. Al met al een gelijk cijfer. :P

Overigens vind ik het wel heel knap van Toy Story aangezien de eerste film al uit 1995 komt en in mijn geheugen er echt heel mooi uit ziet. Ik ga binnenkort die 3 films nog maar eens kijken.