Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

JCL

Citaat van: alexander2 op februari  1, 2013, 18:49:55
Dat is een misvatting ( de stream de film dus ) is maar  : 33.4 GiB
Het beeld is echt stukken beter als een standaard 720P/1080P rip.

Beeld vond ik echt opvallend goed! Ik ben niet zo kritisch op beeld, heb geen super TV laat staan een beamer. Dus dan wissel ik liever 30 GB in voor ietsje minder. Het is sowieso allemaal een tussen oplossing. Als de BD in de winkel ligt, ligt die ook hier :)

fct1983

JCL

Citaat van: fct1983 op februari  2, 2013, 11:20:41
Argo, spannende film!

Toppertje inderdaad! Wel jammer van de laatste 20 minuten. Daar is te veel aan gerommeld en net wat over de top.

alexander2

Citaat van: JCL op februari  2, 2013, 11:21:46
Toppertje inderdaad! Wel jammer van de laatste 20 minuten. Daar is te veel aan gerommeld en net wat over de top.

Ik kende dit verhaal niet en ben is gaan googlen en....dat moet je zelf maar uitzoeken. :D
Ik vond het een goede film Affleck speelt overtuigend en de film heeft een enorme vaart, precies de film die ik wil zien. :pompom:

Vande

Gisteravond aflevering 1 van het nieuwe seizoen van Spartacus gekeken.

Vanavond aflevering 2 kijken en daarna Skyfall.
Video: Sony XW5000 - Lumagen Radiance Pro 4240 Final Edition Mod CineMike- Adeo 100"Reference Grey
Audio: Lexicon RV-6 - Lexicon LX-5 - Keces P8 CineMike - Powercord CineMike
Speakers: Kef Reference 205 - Kef Reference 202C - Kef Reference 70S - 2 x Kef Reference 40B Subwoofers - 4x Kef Ci-200 Atmos inbouw
Cables: van den Hul Magnum - van den Hul interlinks - Transparent powercords
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike - ATV 4K CineMike

VTEC_genieter

@Martijn,
Avatar 3D is heel erg mooi  :coffee:
Die moet je kopen! :happy:
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

LuPo

Vanavond Real Steel gekeken op BD. Erg gave film en mooie geluidseffecten en beeldkwaliteit. De eindscene kan zo op 'HSDD 2' volgens mij. :P

VTEC_genieter

Als je een 7.1 systeem hebt, dan klinkt het nog mooier  :)
De film heeft 7.1 surround.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

LuPo

Citaat van: VTEC_genieter op februari  2, 2013, 23:56:55
Als je een 7.1 systeem hebt, dan klinkt het nog mooier  :)
De film heeft 7.1 surround.

Ja, dat zijn inderdaad ook niet heel veel films volgens mij!

jerrytoet

Skyfall, toch de betere van Daniël Craig 8/10

Ronin79

Citaat van: Raymond187 op februari  2, 2013, 08:31:39
Ik heb altijd mijn eigen mening gelukkig. Ik kijk nooit naar de rating van imdb.

Groot gelijk heb je. Ik heb precies hetzelfde.
Soms snap ik niet dat bepaalde films zo'n lage rating krijgen, toe wel ze best vermakelijk zijn.
Maar wat ik een forum member al eens eerder in het verleden probeerde uit te leggen; Al die ratings, en review sites (zoals Rotten Tomatoes),
zijn gewoon meningen van anderen. Leuk om te lezen, maar om zelf een mening te vormen, zul je het toch zelf gezien moeten hebben.

Een Film waar Jessica Simpson in mee speelt, worden we allemaal niet vrolijk van (qua acteren) :P ... maar bijvoorbeeld een Solomon Kane of Avatar,
Kan best leuk zijn, afhankelijk van je smaak en of je ook daadwerkelijk iets groots verwacht van die films of niet.
Over smaak valt niet te twisten, dat is bij iedereen anders  ;)

LuPo

Citaat van: SillentWolf op februari  3, 2013, 14:19:35
Groot gelijk heb je. Ik heb precies hetzelfde.
Soms snap ik niet dat bepaalde films zo'n lage rating krijgen, toe wel ze best vermakelijk zijn.
Maar wat ik een forum member al eens eerder in het verleden probeerde uit te leggen; Al die ratings, en review sites (zoals Rotten Tomatoes),
zijn gewoon meningen van anderen. Leuk om te lezen, maar om zelf een mening te vormen, zul je het toch zelf gezien moeten hebben.

Een Film waar Jessica Simpson in mee speelt, worden we allemaal niet vrolijk van (qua acteren) :P ... maar bijvoorbeeld een Solomon Kane of Avatar,
Kan best leuk zijn, afhankelijk van je smaak en of je ook daadwerkelijk iets groots verwacht van die films of niet.
Over smaak valt niet te twisten, dat is bij iedereen anders  ;)

Mwah, uit tienduizenden stemmen kun je toch wel het een en ander opmaken. Maar uiteraard staat het vrij om je eigen mening te hebben. :D

Martijnst1990

Here comes the Boom net gekeken. Keek toch lekker weg moet ik zeggen :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LittleNinja

Gisteren heeft Skyfall geschitterd op het grote doek. Ik vond de twee delen ervoor eigenlijk net iets meer mijn stijl. Alles daarvoor kon mij weinig boeien... Sorry. :D

skank1

Here comes the.... Booooooom!
Leuke tussendoor
7/10
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

katwax

Daarstraks eindelijk de nieuwe Total Recall gekeken, het zat erin, maar kwam er niet uit. 5.5/10
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

VlisChris

Voordat ik naar de bios ging heb ik eerst Skyfall gekeken.
Laatste half uurtje heerlijk liggen slapen. Had het nodig blijkbaar :P De film was meer waard dan er bij in slaap vallen :-X

Pinohelmond

Flight gekeken. Zelden zo'n saaie film gezien, er gebeurd vrijwel niets. Tijdverspilling!  :nopompom:
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

skank1

Citaat van: Pinohelmond op februari  4, 2013, 09:00:50
Flight gekeken. Zelden zo'n saaie film gezien, er gebeurd vrijwel niets. Tijdverspilling!  :nopompom:

Vond hem ook niet zo goe zoals beweerd wordt
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

high-q

Gister eerst met de vrouw Bachelorette gekeken. Had verwacht dat deze grappiger zou zijn.
Daarna wilde ik een begin maken aan Skyfall, maar heb deze uiteindelijk helemaal uit gekeken.

Vergeleken met de laatste delen vond ik hem best anders, maar heb me er prima mee vermaakt.
Tijdens twee specifieke (metro/helicopter) scenes ging de sub flink te keer! :ph34r:
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

mradem

Ga vanavond skyfall kijken. Kan niet wachten :D

Kjelt

Citaat van: Pinohelmond op februari  4, 2013, 09:00:50
Ik heb hem ook zaterdag gekeken, het is een film waarbij het interpersoonlijk drama op de voorgrond staat in tegenstelling tot veel hollywood producties waar het alleen nog maar aktie, schieten, sex etc, is.
Op zich vond ik Flight dus qua drama en persoonlijk verhaal erg goed waarbij Denzel een hele goede rol neerzette als dronkaard: een uitstekende akteerprestatie.
De film kon me toch niet helemaal boeien omdat het tempo te laag lag, weinig verassende verhaallijn (teveel van hetzelfde elke keer weer), de humor te sporadisch was (had meer ingezeten) en ik kan me voorstellen dat veel kijkers dan afhaken. Mijn cijfer een 6,5

Pinohelmond

Citaat van: Kjelt op februari  4, 2013, 10:32:36
Ik heb hem ook zaterdag gekeken, het is een film waarbij het interpersoonlijk drama op de voorgrond staat in tegenstelling tot veel hollywood producties waar het alleen nog maar aktie, schieten, sex etc, is.
Op zich vond ik Flight dus qua drama en persoonlijk verhaal erg goed waarbij Denzel een hele goede rol neerzette als dronkaard: een uitstekende akteerprestatie.
De film kon me toch niet helemaal boeien omdat het tempo te laag lag, weinig verassende verhaallijn (teveel van hetzelfde elke keer weer), de humor te sporadisch was (had meer ingezeten) en ik kan me voorstellen dat veel kijkers dan afhaken. Mijn cijfer een 6,5

Wellicht waren de (mijn) verwachtingen op voorhand te hoog gespannen. Ik heb het 80 minuten opgehouden en toen heb ik hem stopgezet, dat zegt veel aangezien ik eigenlijk nooit een film niet af kijk. Naast het verhaal an sich vond ik ook het beeld en geluid zwaar tegenvallen.
Eigenlijk komen er de laatste tijd sowieso weinig echt goede films uit. De laatste maanden vond ik alleen Intouchables een prachtfilm.
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

Raymond187

Citaat van: high-q op februari  4, 2013, 09:47:38

Vergeleken met de laatste delen vond ik hem best anders, maar heb me er prima mee vermaakt.
Tijdens twee specifieke (metro/helicopter) scenes ging de sub flink te keer! :ph34r:
Same here. Ik vind Skyfall tegen alle verwachtingen in helemaal TOP!!

Metro scene  :popcorn:

Sinister ook gekeken. Iseen horror/thriller. En vond ik een vermakelijke film. 6+

MVG

CiteerEigenlijk komen er de laatste tijd sowieso weinig echt goede films uit. De laatste maanden vond ik alleen Intouchables een prachtfilm.
+ 1!

Eergisteren Paranorman gezien, ik vond deze erg leuk, een 7,5!