Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Raymond187

Citaat van: JCL op december  8, 2012, 20:45:41
Kun je alleen niet zoveel herrie maken als die kleine slaapt ;). Lijkt me het enige nadeel aan een baby, voor de rest zijn het schatjes :wub:

Of je moet alles goed isoleren natuurlijk. Zo had een vriend van mijn broer een keer het volgende gedaan. Zijn zus klaagde dat haar cavia zo door elkaar werd geschud als hij film keek. Gevolg was dat hij de kooi van het beeste had ingepakt in haar maandverband om wat van de trillingen op te vangen >:D
ahhaha maandverband om de hele kooi  :headbanging:
Makkelijk geweest tampons in d'r cavia  ze oor  :devil:

Geluid kan hard genoeg kamer is boven en slaapt door alles heen. Eerste uur heeft hij meegekeken en hij vond het maar wat spannend  :popcorn:
3 maanden en nu al gek op HT ..... MIJN zoon  :headbanging:

VTEC_genieter

Citaat van: T_I op december  8, 2012, 12:35:13
Ziet er leuk uit, toch eens op jacht naar de hele film.

Ik heb die blu-ray bij de MediaMarkt voor dacht ik 6 of 8 euro gekocht  ;)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

snowbo

Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

LuPo

Vanavond Lost S1 afgekeken. Erg spannend!

VlisChris

Zojuist 127 Hour gekeken.

Wel een aardige film, maar niet zo boeiend als ik had verwacht om eerlijk te zijn. Wel serieus respect voor de daadwerkelijke man. Als je ziet hoe die verder is gegaan met zijn leven daarna :)

VTEC_genieter

Bij 127 Hours schrok ik me een hoedje toen het ging donderen/bliksemen  ;) ;D
(vette omgevingsgeluid en achtergrond muziek)

De wow-factor  :popcorn:
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

jerrytoet

BRAVE gister gezien... aardig 7/10

Exxar

Citaat van: Christiaan S op december  9, 2012, 00:37:00
Zojuist 127 Hour gekeken.

Hmm, met Kate Mara. Deze zal ik dus ook eens moeten bekijken.

Hier was her gisteren War Horse. Mooie film, keigoede acteurs (de paarden).

T_I

Citaat van: VTEC_genieter op december  8, 2012, 20:52:14Ik heb die blu-ray bij de MediaMarkt voor dacht ik 6 of 8 euro gekocht  ;)

Eens kijken of ze ook de dvd hebben. (heb geen BR)
Met vriendelijke groet,

The Insane
Stereo'tje

high-q

Resident Evil Retribution. Milla Jovovich blijft een mooie dame :wub:
Verder eigenlijk beetje weer hetzelfde als de rest van de reeks, ondersteund door een dikke soundtrack. 6

The Art of Flight. Heel veel respect voor deze waaghalzen en het team dat deze prachtige beelden
heeft vastgelegd. Ook het geluid was meer dan dik in orde!! 8
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

LuPo

Net terug van Cloud Atlas in de bios. Lange zit (geen pauze). Bijzondere film die erom schreeuwt om nogmaals bekeken te worden alvorens een goed oordeel te kunnen vellen. :P

J0ell

Gisteren The girl with the dragon tattoo gekeken. Erg goede film!  8.5/10
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

high-q

Falling Skies Season 2 uitgekeken. Vond dit seizoen een stuk beter dan het eerste, vooral de laatste paar episodes waren erg spannend.
Einde vond ik ontzettend gaaf en ben daarom erg benieuwd naar het nieuwe seizoen. Helaas nog een half jaar wachten.

's Avonds 10 Years gekeken. Vond het wel een leuke film voor op een zondagavond. Geef het een 6.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

VTEC_genieter

Gisteren op NET5 een stukje gezien van Twilight Eclipse. Gewoon goed. Ik had die film al gezien.
Maar daarna op dezelfde zender werd de film "Let Me In" gedraaid!
Ook een goede "vampieren" film met schattige acteurs en niet teveel romantiek, van de makers van "Cloverfield"!
En mooi camerawerk. AANRADER!!

Trailer van Let Me In:

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

snowbo

Citaat van: VTEC_genieter op december 10, 2012, 12:26:46
Gisteren op NET5 een stukje gezien van Twilight Eclipse. Gewoon goed. Ik had die film al gezien.
Maar daarna op dezelfde zender werd de film "Let Me In" gedraaid!
Ook een goede "vampieren" film met schattige acteurs en niet teveel romantiek, van de makers van "Cloverfield"!
En mooi camerawerk. AANRADER!!
Hoop dat The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 2 beetje snel uitkomt met goede kwaliteit :pompom:

Verder ben ik wel fan van alle delen van The Twilight Saga :thumbs-up:
Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

Etiennevh

Net Jurassic Park weer eens gezien, dit keer op blu ray. Beeldkwaliteit was top, geluid vond ik iets minder. Blijft wel een vermakelijke film!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

alexander2

Butter

http://www.imdb.com/title/tt1349451/

Vergeet de 6,0 deze film komt meer in de buurt van een 8.

Eddye

Gisteren The Dark Knight Rises op Blu-ray gezien. Beeld en geluid zijn erg mooi. De film zelf vind ik een waardige afsluiting van de Batman trilogie.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Raymond187

Citaat van: Etiennevh op december 10, 2012, 22:35:39
Net Jurassic Park weer eens gezien, dit keer op blu ray. Beeldkwaliteit was top, geluid vond ik iets minder. Blijft wel een vermakelijke film!
Zag de box staan op Amazon voor 10 pond. Twijfel nog om hem te bestellen, want alleen deel 1 vind ik top.
Citaat van: joelvandebeek op december 10, 2012, 07:55:10
Gisteren The girl with the dragon tattoo gekeken. Erg goede film!  8.5/10
Mee eens. goeie film.
De scene
Spoiler
Dat zeverkracht werdt door die klootzak en hem ff goed had terug gepakt  :worship:

Martijnst1990

Gister maar weer eens 2 episodes (12 & 13) van Lost S2 gekeken.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Citaat van: Martijn90 op december 11, 2012, 10:08:11
Gister maar weer eens 2 episodes (12 & 13) van Lost S2 gekeken.

Ik ben in de achtervolging en ben bij episode 4 van S2. :P

Martijnst1990

Citaat van: LuPo op december 11, 2012, 11:23:13
Ik ben in de achtervolging en ben bij episode 4 van S2. :P
Zo, gaat hard :D Ik was tegelijk met een maat begonnen en die is inmiddels bij disc 3 van S3 :o

Ik zet nu Resident Evil Extinction aan.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

jerrytoet

vanavond de laatste ep van true blood seizoen 5 afkijken, wat een lekkere serie zeg :D

en daarna beginnen aan revenge, ben benieuwd :)

skank1

Net begonnen met breaking bad, 2 afl gezien
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii