Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

VTEC_genieter

Ook een mooie scene voor een geluidsdemo inderdaad!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Etiennevh

Ja er is nog een scene die ook op de HSDD staat. Het "bamboe" gevecht.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Martinus

Gister TED gekeken... wel okee, slechte grappen, veel gevloek...
............

Raymond187

yeahhhh

Resident Evil Retribution BD25 2012 1080p Blu-Ray AVC DTS-HD MA 5 1

Vanavond kino tijd  O0

en

Lawless BD25 2012 1080p Blu-ray AVC DTS-HD MA 5 1

Martijnst1990

Vanavond misschien Resident Evil Extinction. De eerste 2 delen heb ik gister en eergister gekeken en keken best lekker weg :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

audiosurfer

Hier waarschijnlijk end of watch.
Arcam AVR850, Arcam PA720, Arcam P429, Panasonic 9004, Dune-4k, Apple-tv.
3x monitor audio cinergy 200, 2 cinergy sub 15, 2 DIY subs Dayton Ultimax 15inch. 4 cinergy 100 sides en rears, 4 Monitor audio platinum in ceili g
Beeld: Sony xw5000, 135 inch ATscherm

Sonic Circle

360.

Niet alledaagse film die verschillende mensen volgt, ieder met hun eigen gevoelens, relationele problemen en intermenselijke uitdagingen. Het is geen echte hoogvlieger, maar er zitten wat interessante elementen in de film. De verhaallijn van Tyler (Ben Foster) die net is vrijgelaten na 6 jaar gevangenis als zedendeliquent, is bijzonder goed geacteerd. Ook Anthony Hopkins heeft een goede bijrol.

jerrytoet

the expendables 2, actie actie actie! lekker hoor  :clapping: 8/10

VTEC_genieter

Citaat van: Etiennevh op december  7, 2012, 09:27:04

Ja! Die scene vind ik nog mooier klinken! :happy:
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

MVG

The Best Exotic Marigold Hotel, gister per toeval een trailer van gezien en lijkt me wel leuk!

Heeft iemand van jullie deze film gezien?

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Rob Eric Blank

Citaat van: Etiennevh op december  7, 2012, 09:27:04
Die is lekker!

Rob Eric Blank

Gister Earth Flight gekeken! eerste aflevering.

Vanavond geen HT.

alexander2

Citaat van: MVG op december  7, 2012, 14:21:06
The Best Exotic Marigold Hotel, gister per toeval een trailer van gezien en lijkt me wel leuk!

Leuke film maar niet meer dan dat. ;)

J0ell

Vanavond waarschijnlijk de Yip Man films  :D
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

JCL

Citaat van: MVG op december  7, 2012, 14:21:06

Best een aardige film. Mooi gemaakt, met een aardig verhaal. Met name de cast is erg sterk. Verwacht geen echt drama, is meer een feel good film.

snowbo

Nu: Interview with the Vampire: The Vampire Chronicles.
Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

Raymond187

twijfel nog

bourne legacy of resident evil retribution. Beide DTS-HD dat dan weer wel.

Of misschien Prometeus weer.

jerrytoet

TED gister aangezet... maar ben in slaap gevallen, vond het maar een beetje slapjes  :nopompom:

T_I

Citaat van: VTEC_genieter op december  7, 2012, 00:39:13Ook een mooie scene voor een geluidsdemo inderdaad!

Ziet er leuk uit, toch eens op jacht naar de hele film.
Met vriendelijke groet,

The Insane
Stereo'tje

LuPo

Citaat van: jerrytoet op december  8, 2012, 11:30:35
TED gister aangezet... maar ben in slaap gevallen, vond het maar een beetje slapjes  :nopompom:

Ik vond hem ook slap inderdaad. Alle leuke grappen zitten in de trailer. That's it.

Gisteren naar Anna Karenina geweest. Viel me tegen. Ik kon niet echt goed in de film komen omdat ze elke keer teruggaan naar het decor.

Skyfox

Net weer eens een filmpje in mijn HT gekeken. Expandables 2. Net als deel 1 weer een knaller van een actiefilm.

Deze komen op de wishlist voor Kerst!
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Steven Coymans

Resident Evil Retribution. Begin viel wat tegen. CGI was af en toe bedenkelijk. Naar midden/einde toe viel het me op dat ik het toch leuk entertainement vond.
Woonkamer
Samsung: UE75RU7170 0 ] Denon x2600h | DaliALTECO C-1/Dali Zensor VOKAL| Himedia q10 pro | Logitech Harmony 885
HT
Epson: EH TW-9400W | Marantz: SR7007 / UD5007 | Focal : 726V / CC700v | SVS PB12-NSD DSP | Zidoo X20

Raymond187

hhhmmm net eerste uur Bourne Legacy gekeken.... weet het niet. Spanning is nog ver te zoeken. Straks verder kijken ff de kleine man in bed smokkelen :D

JCL

Citaat van: Raymond187 op december  8, 2012, 20:35:15
hhhmmm net eerste uur Bourne Legacy gekeken.... weet het niet. Spanning is nog ver te zoeken. Straks verder kijken ff de kleine man in bed smokkelen :D

Kun je alleen niet zoveel herrie maken als die kleine slaapt ;). Lijkt me het enige nadeel aan een baby, voor de rest zijn het schatjes :wub:

Of je moet alles goed isoleren natuurlijk. Zo had een vriend van mijn broer een keer het volgende gedaan. Zijn zus klaagde dat haar cavia zo door elkaar werd geschud als hij film keek. Gevolg was dat hij de kooi van het beeste had ingepakt in haar maandverband om wat van de trillingen op te vangen >:D