Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

gast2018

Net Ted gekeken. Beetje absurd is het wel. maar op sommige momenten wel grappig.

Ronin79

Etiennevh

Tron maar weer eens gekeken, wordt je gelijk weer met je neus op de feiten gedrukt dat de akoestiek zo bagger is..even voor de liefhebbers onder ons. Wat is die surroundtrack van Tron trouwens onwijs goed in vergelijking met andere films die HD master audio hebben.. 

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

VlisChris

Tron Legacy. Moet laatste half uur nog wel afkijken. (had afspraak en net te laat begonnen met kijken).
Redelijk. Niet mijn genre denk ik.

modde239

End of Watch goede rauwe film zeker een aanrader geef hem een 7,5/10.... :popcorn:

LittleNinja

Vanavond is Skyfall aan de beurt. 8) Ik ben erg benieuwd want ik ben meer een fan van de hedendaagse Bond films dan de eerdere Bond films. ( Niet echt en Bond liefhebber dus, in ogen van de die hard fans.. :D )

Rob Eric Blank

Citaat van: Etiennevh op november 12, 2012, 22:27:15
Tron maar weer eens gekeken, wordt je gelijk weer met je neus op de feiten gedrukt dat de akoestiek zo bagger is..even voor de liefhebbers onder ons. Wat is die surroundtrack van Tron trouwens onwijs goed in vergelijking met andere films die HD master audio hebben..
Geluidje is heerlijk. Daft Punk!!!!!

VlisChris

Citaat van: LittleNinja op november 13, 2012, 09:29:48
Vanavond is Skyfall aan de beurt. 8) Ik ben erg benieuwd want ik ben meer een fan van de hedendaagse Bond films dan de eerdere Bond films. ( Niet echt en Bond liefhebber dus, in ogen van de die hard fans.. :D )

Ik denk persoonlijk dat de film zo'n succes is omdat die zowel de oldschool fans aanspreekt, als de fans van de modernere Bonds. Van beide "kampen" :P zit er genoeg in om je te vermaken 8)

Hier gaat JFK vanavond denk ik zijn kunstjes vertonen op mijn tv.

LuPo

Vanmiddag eerst m'n nieuw bestelde Boston Acoustics A25 in ontvangst nemen en aansluiten + instellen. :D Vanavond maar eens testen met een film. Het wordt No country for old men.

Zymotic

Citaat van: LittleNinja op november 13, 2012, 09:29:48

Die is toch nog nergens te koop/huur/downloaden?

Martijnst1990

Citaat van: Zymotic op november 13, 2012, 14:37:30
Die is toch nog nergens te koop/huur/downloaden?
Maar wel in de bios (ja, ik weet het, dit is het: wat kijk ik in mijn HT ::))
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Rob Eric Blank

Net Snow White and the Huntsman gekeken. Geef de film een 6.5. De acteerprestaties vielen mij enorm tegen, alleen Charlize Theron speelde met overtuiging. De rest van de cast was matigjes en 0,0 karakter ontwikkeling. Een aantal mooie visuele aspecten haalde de film nog op, was mooi en klonk ook lekker op de surround. Al met aardig en keek lekker weg, maar niet voor herhaling vatbaar.

Zymotic

Citaat van: Martijn90 op november 13, 2012, 19:26:06
Maar wel in de bios (ja, ik weet het, dit is het: wat kijk ik in mijn HT ::))

;D

VlisChris

Citaat van: Christiaan S op november 13, 2012, 10:49:36

Hier gaat JFK vanavond denk ik zijn kunstjes vertonen op mijn tv.

Mijn maatje begon na anderhalf uur in slaap te vallen, dus na 2 uur maar uitgezet, en de rest voor volgende keer bewaard :P
Over de film: bijzonder opsomming . . .

LuPo

Vanavond maar Nederland - Duitsland. Niet HiFi verantwoord wellicht. :D

Rob Eric Blank

Citaat van: LuPo op november 14, 2012, 09:33:07
Vanavond maar Nederland - Duitsland. Niet HiFi verantwoord wellicht. :D
Ik kijk veel voetbal, maar een degelijk wisselspektakel sla ik over.

LuPo

Citaat van: Rob Eric Blank op november 14, 2012, 09:54:06
Ik kijk veel voetbal, maar een degelijk wisselspektakel sla ik over.

Daar heb je gelijk in. Meestal kijk ik het via de Ziggo TV app op mijn iPhone en ga ik ondertussen lekker gamen op m'n HT. :sly:

chulin

Baas in eigen bos 2, samen met mijn zoontje  :pompom:
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

skank1

Just go with it
Leuke met momenten grappige film, verwacht niet teveel.
Zeeeeer voorspelbaar einde, en te melig op tlaatste..
7/10
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Raymen

Net THE LOOPER. Gekeken.

Ja nou die 8/10 op imdb kan ik hem echt niet geven hoor eerder een 4/10

Ik vond het echt 3 keer niks....

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

clipto

The dark knight rises is er eindelijk in 1080p. Helaas afspraak buiten de deur vanavond.. Morgenavond weer kijken dus!
Cambridge Audio Azur 650A versterker - Linn Kaber LS500 speakers - BK XLS200 - Cambridge Audio Dacmagic 100 - Linn K20 speakerkabel

high-q

Citaat van: clipto op november 15, 2012, 19:29:58
The dark knight rises is er eindelijk in 1080p. Helaas afspraak buiten de deur vanavond.. Morgenavond weer kijken dus!

Ik zag hem ook staan, had niet verwacht dat ie nu al uit zou zijn! Toch wacht ik nog even tot de volledige blauwe straal versie beschikbaar is. Dit is een film die ik absoluut weer met het beste beeld en geluid wil zien :headbanging:
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

skank1

Citaat van: high-q op november 15, 2012, 20:23:59
Ik zag hem ook staan, had niet verwacht dat ie nu al uit zou zijn! Toch wacht ik nog even tot de volledige blauwe straal versie beschikbaar is. Dit is een film die ik absoluut weer met het beste beeld en geluid wil zien :headbanging:

Idem! Verwacht hem morgen of ten laatste overmorgen
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Martijnst1990

Ik verwacht hem de 28e :D Beetje jammer altijd dat hij dan al eerder in goede kwaliteit te downloaden is, altijd moeite om de verleiding te weerstaan :P

Niks negatiefs tegenover de downloaders hoor, maar dit soort films wil ik gewoon op origineel schijfje zien omdat dat voor mijn gevoel toch beter is als een download :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Snutchz

Skyfall in den bios.. niet onaardig  :smile:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini