Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Etiennevh

Citaat van: Rob Eric Blank op november 13, 2012, 10:33:36
Geluidje is heerlijk. Daft Punk!!!!!
Dat stukje in die Disco bij die gozer met dat witte haar.. Sweet Dreams etc.. Echt het geluid alsof het achter je gebeurt.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

high-q

Citaat van: Martijn90 op november 15, 2012, 20:51:03
Ik verwacht hem de 28e :D Beetje jammer altijd dat hij dan al eerder in goede kwaliteit te downloaden is, altijd moeite om de verleiding te weerstaan :P
Niks negatiefs tegenover de downloaders hoor, maar dit soort films wil ik gewoon op origineel schijfje zien omdat dat voor mijn gevoel toch beter is als een download :)

Offtopic:

Je kan het makkelijk testen toch? Je hebt een oppo en een htpc. Als je het schijfje uit de winkel hebt, vergelijk het dan eens met een untouched bluray rip. Ik ga in mijn opstelling binnenkort dezelfde test doen.

Ontopic:

Wilde gister beginnen met de serie Falling Skies, maar ik viel ongekend vroeg op de bank in slaap  :-[

HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Martijnst1990

Citaat van: high-q op november 16, 2012, 08:28:46
Offtopic:

Je kan het makkelijk testen toch? Je hebt een oppo en een htpc. Als je het schijfje uit de winkel hebt, vergelijk het dan eens met een untouched bluray rip. Ik ga in mijn opstelling binnenkort dezelfde test doen.

Ontopic:

Wilde gister beginnen met de serie Falling Skies, maar ik viel ongekend vroeg op de bank in slaap  :-[
Dat kan ik inderdaad wel eens doen, maar sowieso is mijn HTPC niet echt stil meer wat ik snel storend vind ik stille scene's. Maar als de TDKR bluray rip erop staat zal ik die eens downloaden, vergelijken is natuurlijk altijd leuk :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Raymond187

Citaat van: high-q op november 16, 2012, 08:28:46
Ontopic:

des te fitter je vandaag bent dus wel 2 films kan kijken vanavond B)

Citaat van: Martijn90 op november 16, 2012, 08:49:59
Dat kan ik inderdaad wel eens doen, maar sowieso is mijn HTPC niet echt stil meer wat ik snel storend vind ik stille scene's. Maar als de TDKR bluray rip erop staat zal ik die eens downloaden, vergelijken is natuurlijk altijd leuk :D
uff topic
Wat is er niet stil aan je htpc? de FAN's ? Plaat er een stillere fan in desnoods met fan controler.  :thumbs-up: ga ervanuit dat er een ssd in zit.

LuPo

Skyfall voor de tweede keer in de bios. Aantal zaken waren me nog niet opgevallen en nu wel. :popcorn:
Vanavond ff naar Ted. Zondag naar Argo.

En ja, ik heb een unlimited kaart. 4 maanden voor €38 dus ik moet er nu wel ff gebruik van maken. ;)

Former member 78

The Amazing Spiderman net gekocht.
Ben benieuwd, gaat er nu in :)

clipto

Coldplay - live 2012  :clapping:

Betoverend mooi!! :worship:
Cambridge Audio Azur 650A versterker - Linn Kaber LS500 speakers - BK XLS200 - Cambridge Audio Dacmagic 100 - Linn K20 speakerkabel

LuPo

Citaat van: LuPo op november 16, 2012, 09:59:57
Skyfall voor de tweede keer in de bios. Aantal zaken waren me nog niet opgevallen en nu wel. :popcorn:
Vanavond ff naar Ted. Zondag naar Argo.

En ja, ik heb een unlimited kaart. 4 maanden voor €38 dus ik moet er nu wel ff gebruik van maken. ;)

Om mezelf maar even te quoten. Ted viel me behoorlijk tegen. Ik verwachtte echt een goede film, de trailer was veelbelovend en de cijfers om IMDB en MM waren goed. Toch kon hij me niet bekoren. Een mager 6'je wat mij betreft.

rickw

Zojuist "The Dark Knight Rises 2012 1080p Blu-Ray AVC DTS-HD MA 5.1-HDChina" aangezet. Hopen dat ik morgen binnen heb.

frank2

Gisteravond Looper gekeken, aparte film, zeker niet slecht, maar ook niet echt geweldig.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral  /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met rodium connectoren

high-q

Abraham Lincoln Vampire Hunter, 5.5
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Martijnst1990

Citaat van: Raymond187 op november 16, 2012, 09:09:36
des te fitter je vandaag bent dus wel 2 films kan kijken vanavond B)
uff topic
Wat is er niet stil aan je htpc? de FAN's ? Plaat er een stillere fan in desnoods met fan controler.  :thumbs-up: ga ervanuit dat er een ssd in zit.
Das een goede vraag, denk vooral de fan's inderdaad en nee, zit geen SSD in ;) De PC is in principe als normale PC gekocht en daar zat toen der tijd een bepaald budget aan waardoor een SSD niet echt een optie was.

Maar in principe geen probleem, want full BD rips download ik sowieso niet i.v.m. de grootte, dus als ik download zijn het 10-15 GB MKV bestanden die ik gewoon op een portable HDD zet voor aan de Oppo.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

alexander2

Gisteravond ook The Dark Knight rises gekeken het echte werk natuurlijk 36.01 GB. :D
De film zelf vond ik vies tegenvallen enorm rommelig in het begin en de actie vond ik reteh slecht geen spatje bloed en dat rare overdreven martial arts gedoe van een dame in een leer pakje................laat maar.
The Dark Knight blijft de topper Heath Ledger was de echte ster, Bale is een matig acteur en niet geschikt voor dit soort rollen.

Spoiler
Maar er is hoop Joseph Gordon-Levitt. :D

Grindtegel

Wil je svp al die spoilers voor je houden!  >:(
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

alexander2

Citaat van: Grindtegel op november 17, 2012, 12:51:23
Wil je svp al die spoilers voor je houden!  >:(

Aangepast gelieve niet zo te overdrijven. ;)

alexander2

Hope Springs 2012 hilarische momenten, strakke film.
A royal affair topfilm mits je van historische films houdt.

high-q

Gisteren begonnen met Savages. Vond het eigenlijk best een leuke film, alleen het einde was wat vreemd.

Citaat van: alexander2 op november 17, 2012, 12:46:03
Gisteravond ook The Dark Knight rises gekeken het echte werk natuurlijk 36.01 GB. :D

Heb gisteren ook een untouched BR rip van dat formaat binnen gehaald. Na Savages heb ik de eerste tien minuten gekeken en vond dat er in de DTS HD MA track absurd veel laag zat.

The CinemaLounge

LittleNinja

Citaat van: high-q op november 18, 2012, 17:13:01
Gisteren begonnen met Savages. Vond het eigenlijk best een leuke film, alleen het einde was wat vreemd.

Precies... Dat einde paste niet in de film..

VlisChris

Eerst met een maatje van me Ted weer gekeken (hij had hem nog niet gezien, en we waren te brak om wat serieus te kijken). Maar weer opnieuw een matige film die te langzaam is met te weinig humor en een teveel romcom gehalte. Maar ach. Weer opnieuw een paar keer goed kunnen lachen :)

Daarna Unstoppable gekeken op 1080P. Blijft een heerlijke film met veel vaart. Weer genoten :)

Zymotic

Raymond187

Citaat van: alexander2 op november 17, 2012, 12:46:03
, Bale is een matig acteur en niet geschikt voor dit soort rollen.

Hebbie thee gedronken ipv koffie. Bale matige acteur tttssss.
Gisteren ook de donkere ridder gekeken. Vind de film stuk minder dan de vorige.
Spoiler
Bain...wtf heeft hij voor een wijferig stemmetje. Beer van een vent en klinkt alsof er iemand een waterpomp tang gebruikt om zijn zak vast te houden. Verder vermakelijke film

7-

Daarna Brave even gekeken halverwege uitgezet. Was te moe vanavond verder kijkem. Zier er erg mooi uit geluid is prima met true HD.

Savages vond ik juist erg vermakelijk. Dat vage einde en gedoe is weer eensbwat anders dan zo'n standaard einde.

frank2

Gisteren X264 film de Dark Knight gekeken, erg goede film meer realistisch en mooi beeld en geluid. (DTS)  Topper
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral  /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met rodium connectoren

high-q

Citaat van: Raymond187 op november 19, 2012, 08:11:53
Savages vond ik juist erg vermakelijk. Dat vage einde en gedoe is weer eensbwat anders dan zo'n standaard einde.

Ik ook, geef het een hoger cijfer dan op IMDB staat: 7

Einde is inderdaad apart. Vond alleen één stukje niet helemaal passen.
Spoiler
Benicio del Torro die ineens helemaal uit zijn rol valt. Eerst een stoer gangster-achtig type die op het einde een soort van pipo de clown achtige uitbarsting heeft

The CinemaLounge

Etiennevh

Wij gaan weer eens beginnen met de Lord of the Rings Trilogy, maar dit keer de extended versies die we vd week hebben aangeschaft. Ben benieuwd, vanavond deel 1.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Martijnst1990

Citaat van: Etiennevh op november 20, 2012, 19:22:16
Wij gaan weer eens beginnen met de Lord of the Rings Trilogy, maar dit keer de extended versies die we vd week hebben aangeschaft. Ben benieuwd, vanavond deel 1.
Ben ik toevallig zondag ook aan begonnen, altijd weer even slikken hoe lang die extendeds duren :D Respectievelijk 3:48, 3:55 en 4:23 :o ;D

Dedicated HT