Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

jowi

Met mijn Harvard T shirt aan de laatste 2 episodes van Suits S02 gekeken. Verder in 2013...

LittleNinja

Gisteren Prometheus gekeken. Erg mooie beelden, heel mooi gemaakt. De film zelf was ook redelijk tot goed, al kon hij me niet helemaal pakken.

W.Otter

Citaat van: Martijn90 op september 20, 2012, 14:04:23

looooong way to go ;) maar goed je hebt nog tot volgend jaar om tot s05e08 te komen ;) dan zijn de laatste 8 afleveringen en het beloofd spannend te worden! (zeker een 9!)

ik ben net door alle seizoenen van dexter heen en moet zeggen dat de serie me goed pakt af en toe! altijd gebeurd er wel wat verrassends en onverwachts. Daarnaast is zit het verhaal plausibel in elkaar en worden alle losse eindjes vast geknoopt. goed geacteerd en mooi film werk maken het tot een van de spannendste series die ik heb gezien. 30 september begint seizoen 7!!  :clapping: (vind het zelfs iets beter dan breaking bad 9,2!)

ook begonnen aan the wire. dit moet een van de beste series ooit gemaakt zijn volgens de scores die de serie behaald. echter zie ik dit er nog niet in terug. Misschien moet je er even inkomen om alle personages te leren kennen, maar na 2 afleveringen snap ik er nog steeds geen drol van. de personages, het verhaal. het pakt me gewoon niet echt. het begint ook zo apart midden in een verhaal.
misschien is er iemand die me even een schop onder de kont kan geven om door te kijken? is het de moeite waard?(tot nu toe niet de 9,4 die ie door reviews is beoordeeld)

gisteren haywire en starts raining meatballs gekeken. Haywire ontzettend saai en niet de moeite waard om er een cijfer aan te geven. dat meatballls gebeuren was erg leuk! droge humor en mooie animatie en een grappig verhaal. 7
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

alexander2

Weeds afgekeken weet niet of ik dit wel geslaagd vond.

Jumping Jack

Citaat van: W.Otter op september 21, 2012, 09:25:25
looooong way to go ;) maar goed je hebt nog tot volgend jaar om tot s05e08 te komen ;) dan zijn de laatste 8 afleveringen en het beloofd spannend te worden! (zeker een 9!)

ik ben net door alle seizoenen van dexter heen en moet zeggen dat de serie me goed pakt af en toe! altijd gebeurd er wel wat verrassends en onverwachts. Daarnaast is zit het verhaal plausibel in elkaar en worden alle losse eindjes vast geknoopt. goed geacteerd en mooi film werk maken het tot een van de spannendste series die ik heb gezien. 30 september begint seizoen 7!!  :clapping: (vind het zelfs iets beter dan breaking bad 9,2!)

ook begonnen aan the wire. dit moet een van de beste series ooit gemaakt zijn volgens de scores die de serie behaald. echter zie ik dit er nog niet in terug. Misschien moet je er even inkomen om alle personages te leren kennen, maar na 2 afleveringen snap ik er nog steeds geen drol van. de personages, het verhaal. het pakt me gewoon niet echt. het begint ook zo apart midden in een verhaal.
misschien is er iemand die me even een schop onder de kont kan geven om door te kijken? is het de moeite waard?(tot nu toe niet de 9,4 die ie door reviews is beoordeeld)

gisteren haywire en starts raining meatballs gekeken. Haywire ontzettend saai en niet de moeite waard om er een cijfer aan te geven. dat meatballls gebeuren was erg leuk! droge humor en mooie animatie en een grappig verhaal. 7

Nou, mocht ik in jouw buurt zijn, had ik je met plezier een schop gegeven hoor! Het is effectief een geweldige reeks, maar je moet er het hoofd wat bijhouden en je laten meeslepen door de vele schitterende personages (Stringer Bell!, The Bunk!, Bubbles!, McNulty!,  :worship:)...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

W.Otter

haha! wordt het persoonlijk? ;) ik zal nog eens een poging wagen :)
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

eddy135

Je moet zeker even doorbijten met the wire, maar geduld wordt beloond.
Serie zit echt goed in elkaar, ik vindt alleen seizoen 2 er een beetje buitenvallen...
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

LittleNinja

...starts raining meatballs ...

Je zit er "iets" naast met de titel geloof ik.. :D

Skyfox

Net genoten van Girl with the dragon tattoo. Intens en meeslepend detective verhaal. Af en toe wat heftig ook. (8/10)
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Bas Akkerman

Nou, het eerste deel van de Godfather-trilogy gezien. Viel me niet tegen en heerlijk om eens een verhaal wat meer aandacht te zien krijgen. Ik geef mijn definitieve oordeel als ik alle drie de delen heb gezien, ik zie het namelijk als 1 film.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

bmateijsen

Citaat van: Bas Akkerman op september 21, 2012, 12:35:28
Nou, het eerste deel van de Godfather-trilogy gezien. Viel me niet tegen en heerlijk om eens een verhaal wat meer aandacht te zien krijgen. Ik geef mijn definitieve oordeel als ik alle drie de delen heb gezien, ik zie het namelijk als 1 film.

Het is een trilogie... waarbij je iedere film als 1 film kan zien... ;).

Groet,

Bjorn

Bas Akkerman

Citaat van: bmateijsen op september 21, 2012, 12:39:59
Het is een trilogie... waarbij je iedere film als 1 film kan zien... ;).

Groet,

Bjorn
Dat begrijp ik. ;) Omdat het echter zo uitgebreid verteld wordt, voelt het wel als 1 film. Anders gezegd, ik kan elk deel van de trilogie pas echt op zichzelf zien als ik alle delen ter vergelijking heb gezien.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Martijnst1990

Gister de laatste aflevering van S3 gezien van Breaking bad, dus het begint op te schieten. Heb S1-4 al gezien, maar wilde weer up to date zijn als ik met 5 begin 8)

Dexter is ook echt een fantastische serie inderdaad, kan niet wachten op het nieuwe seizoen, vooral met de laatste cliffhanger. Welke ik echt beter vind weet ik eigenlijk niet, vind ze beide gewoon heel gaaf :D

The Wire ken ik dan weer niet, wel goede dingen over gelezen, misschien dat ik daar ook maar is aan begin ;)

OT: Vanavond dus wellicht beginnen met S4 breaking bad :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

MVG

Ik wed erom dat je Haywire had aangezet omdat ik die ook zou kijken. Nou je hebt gelijk hoor. Ik heb deze 41 minuten aangehad. Hierna even gegeten, en daarna geen behoefte gehad om verder te kijken. Niet afgekeken dus. Het enige wat enigzins de moeite waard is aan deze film is de hoofdrolspeelster  :D

Citaat van: skyfox op september 21, 2012, 12:33:42
Net genoten van Girl with the dragon tattoo. Intens en meeslepend detective verhaal. Af en toe wat heftig ook. (8/10)

Prachtige film inderdaad! Al vond ik de zweedse eigenlijk beter omdat die mijns inziens beter bij het boek pas. De amerikaanse is echter weer spannender als film in zijn geheel vind ik. Naomi Rapace is creepy!

alexander2

Citaat van: MVG op september 21, 2012, 15:35:41
Ik wed erom dat je Haywire had aangezet omdat ik die ook zou kijken. Nou je hebt gelijk hoor. Ik heb deze 41 minuten aangehad. Hierna even gegeten, en daarna geen behoefte gehad om verder te kijken. Niet afgekeken dus. Het enige wat enigzins de moeite waard is aan deze film is de hoofdrolspeelster  :D

Prachtige film inderdaad! Al vond ik de zweedse eigenlijk beter omdat die mijns inziens beter bij het boek pas. De amerikaanse is echter weer spannender als film in zijn geheel vind ik. Naomi Rapace is creepy!

Alleen de filmposter al.

MVG

Citaat van: alexander2 op september 21, 2012, 15:57:48
Alleen de filmposter al.

Zeg dat wel! Misschien vanavond nog maar eens bekijken! Kan niet wachten tot de andere 2 delen!

alexander2

Citaat van: MVG op september 21, 2012, 16:06:15
Zeg dat wel! Misschien vanavond nog maar eens bekijken! Kan niet wachten tot de andere 2 delen!

Let dan goed op Yorick van Wageningen eindelijk een echte acteur uit Nederland. ;)

htjan160756

Hallo,

Wrath of the Titans (2012)

Verenigde Staten
Actie / Avontuur

99 minuten

geregisseerd door Jonathan Liebesman
met Sam Worthington, Ralph Fiennes en Liam Neeson

Tien jaar nadat hij in een heroïsch gevecht de monsterlijke Kraken heeft verslagen, probeert Perseus – halfgod en zoon van Zeus – een normaal leven te leiden als visserman.
Ondertussen strijden goden en Giganten om de overheersing.
De goden zijn verzwakt door een gebrek aan menselijke devotie en verliezen de controle over de gevangen Giganten en hun woeste leider Kronos, de vader van de heersende broers Zeus, Hades en Poseidon.
Het triumviraat heeft hun vader lang geleden van de troon gestoten en hem aan zijn lot overgelaten in de Tartarus, een kerker diep in de onderwereld.

6.5 / 10

Groetjes J@n

Gezien via mijn DUNE H1 Mediaplayer en Panasonic AE4000E projector op een 108Inc filmdoek.
Beamer: DLA-N5B, Film doek: Projecta 108 Inch, Receiver: Pioneer VSX-933 Zwart, Boxen: voor 2 en 2 achter JBL L60, Midden JBL L-center, 2 x JBL Sat20, Subwoofer Mirage BPS-150,  HDMI kabel: ATZEBE HDMI glasvezel 15 meter, Apple TV 4K HDR (2021), Blu-ray Speler: Panasonic DP-UB824 4K, Dune HD Real Vision 4K.

Softpower

Hugo (BD)

8,667/10

Plot 8/10
Beeld 9/10
Geluid 9/10

Genoten van prachtige beelden en subtiele soundtrack met allerlei zeer kleine achtergrond geluiden die de sfeer precies duiden..
Top surround... Erg subtiel en prachtig om door de subtiliteit midden in het verhaal te zitten... Bombastisch is daarvoor niet noodzakelijk....
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

MVG

Citaat van: Softpower op september 22, 2012, 23:00:08
Hugo (BD)

8,667/10

Plot 8/10
Beeld 9/10
Geluid 9/10

Genoten van prachtige beelden en subtiele soundtrack met allerlei zeer kleine achtergrond geluiden die de sfeer precies duiden..
Top surround... Erg subtiel en prachtig om door de subtiliteit midden in het verhaal te zitten... Bombastisch is daarvoor niet noodzakelijk....

Juweel van een film! Een van de betere die ik afgelopen tijd gezien heb! Van mij ook zeker een 8,5!

Jumping Jack

Gisteren Battleship gezien. Verstand op 0 en lekker knallen  :D. Geen slechte film.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

htjan160756

Hallo,

Bad Ass (2012)

Verenigde Staten
Actie

90 minuten

geregisseerd door Craig Moss
met Danny Trejo, Ron Perlman en Shalim Ortiz

De onderscheiden Vietnamveteraan Frank Vega (Danny Trejo) keert terug naar huis.
Daar wordt er slechts op hem neergekeken.
Hij heeft geen baan meer en ook zijn jeugdliefde keert hem de rug toe.
Veertig jaar later beschermt hij een oudere zwarte man tegen een stel skinheads, wat hem tot een lokale held maakt.
8.5 / 10

Groetjes J@n

Gezien via mijn DUNE H1 Mediaplayer en Panasonic AE4000E projector op een 108Inc filmdoek.
Beamer: DLA-N5B, Film doek: Projecta 108 Inch, Receiver: Pioneer VSX-933 Zwart, Boxen: voor 2 en 2 achter JBL L60, Midden JBL L-center, 2 x JBL Sat20, Subwoofer Mirage BPS-150,  HDMI kabel: ATZEBE HDMI glasvezel 15 meter, Apple TV 4K HDR (2021), Blu-ray Speler: Panasonic DP-UB824 4K, Dune HD Real Vision 4K.

jerrytoet

prometheus 7/10, beetje alien wannabe, vooral het einde...
bernie 1/10, te flauw, te slecht

alexander2

Citaat van: jerrytoet op september 24, 2012, 09:38:20
prometheus 7/10, beetje alien wannabe, vooral het einde...
bernie 1/10, te flauw, te slecht

Een uiterst beroerde film was het beter geformuleerd een enorme deceptie.
Alles komt voorbij Darwin en waar komen wij toch vandaan.......uit de waterkraan geneuzel.
Heb zelden zo een slechte film gezien die zoveel poen heeft gekost.

jerrytoet

Citaat van: alexander2 op september 24, 2012, 10:10:33
Een uiterst beroerde film was het beter geformuleerd een enorme deceptie.
Alles komt voorbij Darwin en waar komen wij toch vandaan.......uit de waterkraan geneuzel.
Heb zelden zo een slechte film gezien die zoveel poen heeft gekost.
visueel was het wel gaaf... maar het einde pffff, hoezo alien? :D