Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

eduard

Ik ben net klaar met het kijken van de laatste  2 aflevering van Tera Nova en vond ze eigenlijk de beste 2 van de het seizoen.

Rob Eric Blank

Woensdag biosje gepakt New Kids Nitro. Het kijken wel weer waard.

Gister thuis Gremlins met kerst een leuke film, mede door het jeugdsentiment. Die zal ik vroeger toch wat keren hebben bekeken.

Vanavond nog wat kerstboodschappen doen en weer een filmpje uit het genre zoetzappigkerst. Welke het gaat worden weet ik nog niet.

Martijn76

Citaat van: Rob Eric Blank op december 23, 2011, 11:52:51
Gister thuis Gremlins met kerst een leuke film, mede door het jeugdsentiment. Die zal ik vroeger toch wat keren hebben bekeken.

Blijft een leuke, niet al te lang geleden ook gekeken... voor 'tzelfde kerstgevoel van de eighties heb ik Die Hard klaargezet :)

Rob Eric Blank

Citaat van: Martijn76 op december 23, 2011, 11:55:55
Blijft een leuke, niet al te lang geleden ook gekeken... voor 'tzelfde kerstgevoel van de eighties heb ik Die Hard klaargezet :)
Aan je naam te zien ben ik net wat jonger en was Die Hard voor mij wat meer de 90's. Wat betreft gevoel, helemaal hetzelfde.

Ik had Gremlins ook al een eeuwigheid niet meer gezien en vond de film eigenlijk best leuk.

Martijn76

Citaat van: Rob Eric Blank op december 23, 2011, 13:06:26
Aan je naam te zien ben ik net wat jonger en was Die Hard voor mij wat meer de 90's. Wat betreft gevoel, helemaal hetzelfde.

M'n naam geeft inderdaad wel een hint over m'n geboortejaar, dat klopt :) Heb 't even nagekeken en resp. '88, '90, '95 en '07...

Wellicht dat iemand nog meer leuke kerstklassiekers heeft ? Zelf vind ik de Harry Potters ook wel 'kerst'...

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Martijn76

Grappig lijstje inderdaad, had vorige jaar in deze periode Deck the Halls gekeken met Danny DeVito, ook lekker ontspannend...

HTip

Vind The Gringe ook wel leuk, maar alleen niet ieder jaar ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Oracle

Gisteravond S02E07 van The Walking Dead.

Man, man, wát een kneitergoede serie! Kan niet wachten tot het in februari verder gaat!

Gr,
Mark

blue-eyes

Ik hoop Batman af te kijken en daarna Cowboys and angels. aliens
Ik denk dat de vrouw haar zin krijgt en dat "the Voice of Holland" wordt opgezet.
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Martijnst1990

Citaat van: Blue-Eyes op december 23, 2011, 14:46:48
Ik hoop Batman af te kijken en daarna Cowboys and angels.

Ik denk dat de vrouw haar zin krijgt en dat "the Voice of Holland" wordt opgezet.
Klinkt interessant :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Martijn76

blue-eyes

Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Oracle

Vanavond The Blitz gekeken. Wel aardige film, met Jason Statham. Blijkt toch dat hij nu echt de nieuwe Bruce Willis is... Leuk, prima vermaakt, al was het geen super-verhaal. Wel altijd genieten van dat Londonse accent!

Gr,
Mark

modde239

Net gekeken naar Get Low (2009) wat een mooie film.....langzaam maar wat een geweldige cast.... :popcorn:

Teejoo

Vanavond Transformers II gezien in de Teejooscoop. Met stip de meest heftige film qua sounddesign van dit jaar. Ook stukken beter dan deel I qua oooomph  :D

Oracle

Wij kozen vanaond voor It's a Wonderful Life, uit 1947. Ingekleurd, dat dan wel, als kerstfilm.
Ben benieuwd. Tot nog toe best aardig maar wel een flink contrast met huidige films, met name qua tempo. Op zich boeiend genoeg om verder te kijken!

Gr,
Mark

HTip

Zojuist Tron Legacy gekeken. Was voor mij de 3e keer, maar nu op de sweetspot. In één woord... WOW!!
Showcase - Topic

VlisChris

Ben zelf totaal geen fan van romcom's, maar mijn vriendin wilde graag (nadat ze letterlijk 7 uur Sex & the City heeft zitten kijken :-\ :o (blij dat ik zelf moest werken)) Friends with Benefits kijken.
Moet zeggen dat ik me erg vermaakt heb. Allerdaardigste film. Zelfs als je niet van dit genre houdt.

Martijnst1990

Citaat van: Christiaan S op december 24, 2011, 23:03:39
Ben zelf totaal geen fan van romcom's, maar mijn vriendin wilde graag (nadat ze letterlijk 7 uur Sex & the City heeft zitten kijken :-\ :o (blij dat ik zelf moest werken)) Friends with Benefits kijken.
Moet zeggen dat ik me erg vermaakt heb. Allerdaardigste film. Zelfs als je niet van dit genre houdt.
Is inderdaad prima te doen :) De film dan hé, niet 7 uur Sex and the city :P

Citaat van: HTip op december 24, 2011, 22:49:59
Zojuist Tron Legacy gekeken. Was voor mij de 3e keer, maar nu op de sweetspot. In één woord... WOW!!
Dat zal een hele ervaring geweest zijn kan ik me voorstellen ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

VlisChris

Tenminste, schat in dat het 7 uur geweest is :P
Kwam om 4 uur van mijn werk terug, en toen zat ze zo te zien al een tijdje te kijken. En ze is blijven kijken tot 9 uur :P

Skyfox

Vanavond lekker MI:2 gekeken. Was weer leuk. Overmorgen MI:3 en dan diezelfde week naar MI:4 in de bios.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

HTip

Citaat van: Martijn90 op december 24, 2011, 23:18:01
Dat zal een hele ervaring geweest zijn kan ik me voorstellen ;)
Absoluut! Ik heb de studiospots nog even extra vast moeten draaien en ervoor gezorgd dat ze niet meer trilden. Daarna geen enkele trilling meer geweest, behalve broekspijpen, haren en buikspieren :D

Geen idee hoe laag de sub gaat, maar zelfs de aftiteling was gaaf!
Showcase - Topic

skank1

Niks  >:(
En dit op zo'n dag...
Ik kan niet aan mn films :(
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

maximus79

Citaat van: skyfox op december 24, 2011, 23:50:08
Vanavond lekker MI:2 gekeken. Was weer leuk. Overmorgen MI:3 en dan diezelfde week naar MI:4 in de bios.

MI:3 in imax gezien, zeer vermakelijk! 8,0!
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2