Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

skank1

Citaat van: nielsdiy op december 10, 2011, 21:53:39
Zojuist Source Code gekeken. Matige film als je het mij vraagt.

Volledig mee eens, weet niet waarom velen hem zo goed vinden...
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

snowbo

Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

squeek

Citaat van: skank1 op december 10, 2011, 22:02:12

Omdat smaak niet te betwisten valt  ;)

Kung fu panda 2 was wel heerlijk, steekt weer sterk in elkaar. Enkel jammer dat de blu-ray nogal tam is qua sound. De eerste is toch echt een demo disc terwijl deze er wat achter huppelt.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Martijnst1990

Citaat van: squeek op december 10, 2011, 23:01:40
Omdat smaak niet te betwisten valt  ;)

Kung fu panda 2 was wel heerlijk, steekt weer sterk in elkaar. Enkel jammer dat de blu-ray nogal tam is qua sound. De eerste is toch echt een demo disc terwijl deze er wat achter huppelt.
Dat viel mij ook al op, had ik van te voren niet verwacht. Verder wel een hele leuke film gelukkig :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

squeek

Ik ben halverwege toch maar even gaan checken of de sub wel aanstond  :huh2:
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

nielsdiy

Citaat van: Martijn90 op december 10, 2011, 21:59:41Ga ik me bijna schuldig voelen ;) Vond hem wel verrassend/vernieuwend.

Dat zou ik maar doen ja  ;)
Gevalletje zonde van het geld!
Bowers & Wilkins CM5 // Yamaha A-S1000 // Yamaha CD-S1000 // Sonos

nielsdiy

Citaat van: skank1 op december 10, 2011, 22:02:12

De film heeft mij eerlijk gezegd geen moment kunnen overtuigen. Beeld is wel aardig, maar het geluid vond ik ondermaats.

Martijnst1990

Citaat van: squeek op december 10, 2011, 23:20:05
Ik ben halverwege toch maar even gaan checken of de sub wel aanstond  :huh2:
Kan ik inkomen, alleen aan het einde zat wel een aardig sub momentje :P Je zou denken als deel 1 zo goed was qua geluid dat deel 2 minimaal een goed moet zijn, maar helaas. Zoals gezegd, deel 1 is wel echt referentie materiaal :)

Citaat van: nielsdiy op december 10, 2011, 23:23:33
Dat zou ik maar doen ja  ;)
Gevalletje zonde van het geld!
Zonde, toch zal de BD er bij mij nog wel in komen denk ik.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Citaat van: Martijn90 op december 10, 2011, 21:32:30
Net klaar met Pink Funhouse Tour. Wát een show, echt geweldig! En ook nog eens fantastisch qua beeld en geluid 8)

Nu misschien nog een film, maar welke...
We hebben nog steeds het concert niet helemaal gezien. Elke keer alleen wat fragmenten, maar komt nog wel een keer.

Vanavond Source Code gezien en wij vonden hem wel gaaf. Einde is een beetje onverwacht en nog niet helemaal duidelijk, maar dat komt wel als we hem nogmaals kijken. Geluid was ook heerlijk...

Daarna nog genoten van Rio. Na de angry birds nu ook de film gezien. Erg leuk als je het spel kent en nu het verhaal erachter. Beeld en geluid waren super!!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

squeek

Rio is erg leuk ja. De animatie van de papegaai zelf is exact zoals de stem. Perfect gedaan.   :)

nielsdiy

Citaat van: HTip op december 10, 2011, 23:58:22
Vanavond Source Code gezien en wij vonden hem wel gaaf. Einde is een beetje onverwacht en nog niet helemaal duidelijk, maar dat komt wel als we hem nogmaals kijken. Geluid was ook heerlijk...

Volgens mij klinkt bij jullie alles geweldig  ;)
Die explosie was trouwens wel aardig!

HTip

Citaat van: squeek op december 11, 2011, 00:00:56
Rio is erg leuk ja. De animatie van de papegaai zelf is exact zoals de stem. Perfect gedaan.   :)
Is inderdaad erg knap gemaakt. De stemmen pasten ook erg goed bij de karakters. Echt een aanrader!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: nielsdiy op december 11, 2011, 00:01:45
Volgens mij klinkt bij jullie alles geweldig  ;)
Die explosie was trouwens wel aardig!
Thanks! Het moet er natuurlijk wel goed op staan, maar dan klinkt inderdaad veel erg goed. Bij die explosie trilden de cameralampen en dat maak ik niet vaak mee :o
Showcase - Topic

Martijnst1990

Citaat van: HTip op december 10, 2011, 23:58:22
We hebben nog steeds het concert niet helemaal gezien. Elke keer alleen wat fragmenten, maar komt nog wel een keer.

Daarna nog genoten van Rio. Na de angry birds nu ook de film gezien. Erg leuk als je het spel kent en nu het verhaal erachter. Beeld en geluid waren super!!
Pink is in ieder geval een concert wat ook echt leuk is om te kijken, gebeurd genoeg :D Maar ik dacht begrepen te hebben dat het niet helemaal jullie muziek is?

En Rio is inderdaad erg leuk, zeker als je Angry Birds kent inderdaad :)

Dedicated HT

HTip

Citaat van: Martijn90 op december 11, 2011, 00:10:55
Pink is in ieder geval een concert wat ook echt leuk is om te kijken, gebeurd genoeg :D Maar ik dacht begrepen te hebben dat het niet helemaal jullie muziek is?
Dachten wij ook, totdat Madhouse de BD had meegenomen naar een M&G. Toen was ik om. Bovendien maakt ze er een prachtige show van en bovendien een erg goede stem, die in de rustige nummers je tot op het bot kan raken...

Citeer
En Rio is inderdaad erg leuk, zeker als je Angry Birds kent inderdaad :)
Angry Birds Rio hebben we helemaal uitgespeeld op de iPad. Krijgen we geen genoeg van :D
Showcase - Topic

Martijnst1990

Citaat van: HTip op december 11, 2011, 08:38:39
Dachten wij ook, totdat Madhouse de BD had meegenomen naar een M&G. Toen was ik om. Bovendien maakt ze er een prachtige show van en bovendien een erg goede stem, die in de rustige nummers je tot op het bot kan raken...
Angry Birds Rio hebben we helemaal uitgespeeld op de iPad. Krijgen we geen genoeg van :D
Ik had gister bij Family Portrait het volledige nummer kippenvel, echt heel apart! En Angy Birds is inderdaad erg leuk en verslavend :D Heb ze allemaal uitgespeeld op de iPhone, jammer dat de HD versies op de iPad hetzelfde zij.

Dedicated HT

Shadowfox

gister final destination 5 gezien.
goed beeld en een lekkere spanning. normaal zie je de doodsoorzaken wel aankomen maar soms word je erg verrast.

een 8

clockwork

Gisteren Game of Thrones S01E01 gekeken.

Prachtig beeld en super geluid. Het verhaal moet ik nog even inkomen.
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

TornadoGo

Gisteren heb ik Ironclad gekeken, geen hoogstandje maar zeker vermakelijk. Soms wel erg grof.
Sonos Arc, One SL's & Sub | LG OLED55GX

screamhouse

Citaat van: snowbo op december 10, 2011, 22:06:21
Vanavond Notorious B.I.G.

Was hier nog best van onder de indruk moet ik zeggen
Dune D1| Marantz SR-6004 Black |Boston Acoustics A23| BK XLS 200 | W&M Tornado powercord | W&M HDMI | Canare 4S8 | Samsung UE40D6500| Synology NAS

jasjenl

Ben bezig met de blu-ray van Peter Gabriel - New Blood - Live in London. Zo goed kan een concert op blu-ray dus klinken! Als ik dit dan vergelijk met bijv. de blu-ray die ik van U2 heb dan mogen die heren nog wel eens bij meneer Gabriel in de leer gaan, als het aankomt op beeld en geluidskwaliteit. Geweldige stem heeft die man trouwens nog steeds!
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

TornadoGo

Vanavond deel 1 en 2 van de serie "Camelot" gekeken. Ik vond ze goed. Hier en daar nog wat functioneel bloot wat ik als niet geheel onprettig heb ervaren. >:D
Sonos Arc, One SL's & Sub | LG OLED55GX

mradem

denoontje

lekker onderuit gezeten met fast 5

Kwabbernoot

Citaat van: TornadoGo op december 11, 2011, 22:43:01
Vanavond deel 1 en 2 van de serie "Camelot" gekeken. Ik vond ze goed. Hier en daar nog wat functioneel bloot wat ik als niet geheel onprettig heb ervaren. >:D
Aardige serie. Ik ben nu bij deel 5 (dacht ik). Alleen die Arthur jeukt verschrikkelijk. Wat een waus.

Groeten...