Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Grindtegel

ik vind Dexter dit seizoen (6) maar matig en flauw, ligt dat aan mij of hebben er meer mensen "last" van.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

nielsdiy

Citaat van: Grindtegel op december  5, 2011, 18:13:31
ik vind Dexter dit seizoen (6) maar matig en flauw, ligt dat aan mij of hebben er meer mensen "last" van.

Ik ben halverwege seizoen 3 afgehaakt omdat ik de prioriteit aan andere series gaf. Moet wel zeggen dat ik iedere week nog braaf de laatste aflevering download in de hoop dat ik nog zeeen van vrije tijd krijg!
Bowers & Wilkins CM5 // Yamaha A-S1000 // Yamaha CD-S1000 // Sonos

clockwork

Citaat van: Grindtegel op december  5, 2011, 18:13:31

Ik vind dit niet het sterkste seizoen, maar vanaf aflevering 6 wordt het toch wel weer spannend. :thumbs-up:

Ik begrijp dat er nu nog 2 seizoenen gaan komen en dat de gebeurtenissen in het huidige seizoen leidend zullen zijn voor deze nieuwe seizoenen. Ik ben wel benieuwd!
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

mradem

Ik vind alle seizoenen top. Ook 6.

Martijnst1990

Citaat van: mradem op december  5, 2011, 18:27:43
Ik vind alle seizoenen top. Ook 6.
Same here. Persoonlijk vind ik dit 1 van de weinige series waarbij ik elke aflevering even sterk vind.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Vanavond Cars 2 gekeken om de bubble te testen. Prachtig beeld en geluid. Verhaal was wat onsamenhangend, maar toch onderhoudend. Sub heeft ook niet stilgezeten :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Martijnst1990

Citaat van: HTip op december  5, 2011, 22:58:53
Vanavond Cars 2 gekeken om de bubble te testen. Prachtig beeld en geluid. Verhaal was wat onsamenhangend, maar toch onderhoudend. Sub heeft ook niet stilgezeten :D
Denk dat die sub van jou altijd wel zijn best doet ;) Is inderdaad een film met prachtig geluid, zeker in de races 8)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

skank1

True Grit
Beetje te voorspelbaar, had er meer van verwacht door de goeie recensies
6.5/10
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

HTip

Citaat van: Martijn90 op december  5, 2011, 23:27:23
Denk dat die sub van jou altijd wel zijn best doet ;) Is inderdaad een film met prachtig geluid, zeker in de races 8)
Tsja, er zijn bij film weinig momenten dat hij werkloos staat toe te kijken :D Bij de races voelde je elke keer de auto's voorbij komen 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Rob Eric Blank

Citaat van: HTip op december  5, 2011, 22:58:53
Blijft een leuke film. Eye candy en de sub beukt inderdaad lekker mee, vond ik bij deel 1 ook al opvallend.

Vanavond geen HT denk ik, kerstboom kopen.

HTip

Citaat van: Rob Eric Blank op december  6, 2011, 11:09:59
Blijft een leuke film. Eye candy en de sub beukt inderdaad lekker mee, vond ik bij deel 1 ook al opvallend.
Vond het LFE-kanaal af en toe een tikkie overdreven, maar wel weer demowaardig. Broekspijpen en haren bewegen keurig mee :D

Citeer
Vanavond geen HT denk ik, kerstboom kopen.
;)
Showcase - Topic

Martijnst1990

Gister Dexter gekeken, was weer leuk vond ik :)

Vanavond ben ik er nog niet helemaal uit, misschien Body of Lies.

Dedicated HT

clockwork

Mijn wederhelft wilde gisteren 'iets doms'.

Sex and the City 2.

Was inderdaad erg dom. Wat een draak van een film..... :dontgetit:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

HTip

Citaat van: Martijn90 op december  6, 2011, 15:52:19
Gister Dexter gekeken, was weer leuk vond ik :)

Vanavond ben ik er nog niet helemaal uit, misschien Body of Lies.
Body of Lies vonden wij een gave film. Is wel even geleden, maar is wel spannend. Weet niet meer hoe het beeld/geluid was. Staat waarschijnlijk wel een post van mij in dit topic...

Edit: gevonden!
Citaat van: HTip op juni 26, 2009, 23:33:21
Zojuist Body of Lies gezien. Wat een waanzinnig goede film :thumbs-up:

Beeld en geluid is erg goed :clapping:
Showcase - Topic

Martijnst1990

Citaat van: HTip op december  6, 2011, 16:01:34
Body of Lies vonden wij een gave film. Is wel even geleden, maar is wel spannend. Weet niet meer hoe het beeld/geluid was. Staat waarschijnlijk wel een post van mij in dit topic...

Edit: gevonden!
Dat heb je gauw gevonden :D Heb de film ook ooit al eens gezien en weet nog dat ik hem erg goed vond, maar hoe hij precies ging.. :)

Dedicated HT

Sonic Circle

The Adjustment Bureau.

Mooie film, bijzondere insteek, maar net niet goed genoeg om echt een topper te zijn.
De muziek van Thomas Newton is wel weer schitterend. Net als in de andere 'bovennatuurlijke' film waarvan zijn soundtrack me heeft gegrepen: Meet Joe Black.

Martijnst1990

Citaat van: Sonic Circle op december  6, 2011, 22:50:42
The Adjustment Bureau.

Mooie film, bijzondere insteek, maar net niet goed genoeg om echt een topper te zijn.
De muziek van Thomas Newton is wel weer schitterend. Net als in de andere 'bovennatuurlijke' film waarvan zijn soundtrack me heeft gegrepen: Meet Joe Black.
Vond ik ook een mooie film, sfeer was ook erg goed :)

Citaat van: Martijn90 op december  6, 2011, 16:04:42
Dat heb je gauw gevonden :D Heb de film ook ooit al eens gezien en weet nog dat ik hem erg goed vond, maar hoe hij precies ging.. :)
Het is toch iets anders geworden: The Incredibles :D Erg vermakelijk met een lekkere soundtrack 8)

Dedicated HT

Sonic Circle

Sfeer was zeker goed. En het combineert items die ik graag in films zie.
Toch was het net even too much bij tijd en wijle. Neemt niet weg dat het prima kijkvoer is :).

Zymotic

Gisteravond de nieuwe show van Hans Teeuwen gekeken. Vond het eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Op het eind werd het wel wat leuker, maar zeker niet zijn beste show.

Denon Focal

Gisteravond Horrible Bosses gekeken. Vond hem wel amusant en duidelijk leuker dan de Hang Over twee.
Jennifer Anniston mag best mijn tandarts worden  :wub:
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

Zymotic

Citaat van: Denon Focal op december  7, 2011, 09:25:20
Gisteravond Horrible Bosses gekeken. Vond hem wel amusant en duidelijk leuker dan de Hang Over twee.
Jennifer Anniston mag best mijn tandarts worden  :wub:

Dan wil ik minimaal 4x per jaar naar de tandarts! De scene met die borrel op kantoor vond ik ook briljant  ;D

KIK

vanavond ga ik naar de bioscoop in de stad naar de nieuwe new kids film.. gewoon met wat vrienden avondje er uit :)
Onkyo: TX-NR 809 Front: Jamo C809 Rear: C803 Center: C80Cen Subwoofer: TMA Twister 8000 TV: Samsung UE46D6500 Humax: 5200 Mac Mini 2014 late 2,8 Ghz NAS Synology DS3612 + 4GB Ram + 10x WDREDPRO 4TB

frankp

@KIK

Ben gisteren in Rotterdam naar Nitro geweest. Ik vond 'm hi-la-risch!!!
Wel erg over de top, maar gewoon verstand op nullen en lachen.

Spoiler
Vond de scene met de trein wel erg op het randje  :o

Martijnst1990

Kick-Ass staat nu op  8)
Citaat van: frankp op december  7, 2011, 20:44:17
@KIK

Ben gisteren in Rotterdam naar Nitro geweest. Ik vond 'm hi-la-risch!!!
Wel erg over de top, maar gewoon verstand op nullen en lachen.

Spoiler
Vond de scene met de trein wel erg op het randje  :o
Ga er binnenkort ook met een paar maten heen, ben wel benieuwd :P

Dedicated HT

Paul1967

Eerder vanavond the Lionking gekeken op blu-ray. Echt amazing beeld en geluid (DTS-HD Master Audio).