Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

modde239

Net afl 1 en 2 van een nieuwe serie genaamd Grimm gekeken...ziet er veelbelovend uit....ga het volgen en kijken hoe het zich ontwikkeld....

Skyfox

Vandaag begonnen met True Blood S2, E1, 2 en 3.

Edit: kon het niet laten, episode 4 ook gekeken. Opvallend: wat maakt deze serie toch top gebruik van de surrounds!!
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

VlisChris

Citaat van: Christiaan S op november  9, 2011, 07:56:34
Vanavond als het er van komt Unstoppable kijken. Vond hem erg vermakelijk in de bios 8)

Is er niet meer van gekomen. Alle tijd van de wereld gehad (ligt al vanaf 2000 voor pampus op de bank), maar gewoon te moe om lekker film te kijken.

Grindtegel

Net gezien het laatste deel van Harry Potter. Ik vond deze laatste prima en heb me er goed mee vermaakt maar ik wil speciale hulde doen aan de fan-tas-tische soundtrack die de bluray heeft. Echt waanzinnig, ik geef het niet graag toe bij een "minderwaardige" film als harry potter maar ere wie ere toekomt dit is echt ongelofelijk goed, alleen de soundtrack maakt de film het kijken waard. Beeld is ook subliem, dus de echte harry potter liefhebber (wat ik absoluut niet ben) is in for a treat.

Had ik al gezegd hoe goed de soundtrack is? Waanzin.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

modde239

Net The Smurfs in 3D op mijn 60 inch LG plasma gekeken en dat zag er geweldig diep uit....ik dacht dat het een kinderachtige film zou zijn maar ik heb mij erg vermaakt was erg leuk gedaan....een aanrader en dan vooral in 3D..... :popcorn:

Nooff

Martijnst1990

Gister Rise of the planet of the Apes gekeken. Leuke film, had van te voren alleen meer actie verwacht, maar dat komt pas wat later op gang. Lekkere soundtrack er ook bij en de Apes zagen er m.i. ook erg goed uit :)

Citaat van: Grindtegel op november  9, 2011, 22:41:48
Net gezien het laatste deel van Harry Potter. Ik vond deze laatste prima en heb me er goed mee vermaakt maar ik wil speciale hulde doen aan de fan-tas-tische soundtrack die de bluray heeft. Echt waanzinnig, ik geef het niet graag toe bij een "minderwaardige" film als harry potter maar ere wie ere toekomt dit is echt ongelofelijk goed, alleen de soundtrack maakt de film het kijken waard. Beeld is ook subliem, dus de echte harry potter liefhebber (wat ik absoluut niet ben) is in for a treat.

Had ik al gezegd hoe goed de soundtrack is? Waanzin.
Sluit ik me volledig bij aan! Geweldig hoe Voldermort echt in je hoofd zit op een gegeven moment. En ik ben wel een echte Harry Potter fan dus ik vond het helemaal fantastisch :P

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Jumping Jack

Citaat van: Christiaan S op november  9, 2011, 22:13:52
Is er niet meer van gekomen. Alle tijd van de wereld gehad (ligt al vanaf 2000 voor pampus op de bank), maar gewoon te moe om lekker film te kijken.

Al 11 jaar op de bank en toch niet naar een filmpje kunnen kijken  :o
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

snowbo

Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Skyfox

Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12

Former member 78

Net Transformers 3 gekeken.
Mooi beeld, en jammer dat Megan Fox er niet in speelde...

Skyfox

Citaat van: ArjanR1 op november 10, 2011, 22:12:36
Eens! Die nieuwe dame past gewoon niet in de film. Gemiste kans, wat mij betreft.

clockwork

Citaat van: skyfox op november 10, 2011, 22:32:10
Eens! Die nieuwe dame past gewoon niet in de film. Gemiste kans, wat mij betreft.

+1

Gistenavond: Dexter S06E06

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Nooff

Citaat van: ArjanR1 op november 10, 2011, 22:12:36
Wmb hadden ze beide eruit kunnen laten. MF was ook echt vre-se-lijk  :crazy:

Snutchz

Heel die Transformers reeks is af-grij-se-lijk  :crazy:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Skyfox

Citaat van: Nooff op november 11, 2011, 11:31:17
Wmb hadden ze beide eruit kunnen laten. MF was ook echt vre-se-lijk  :crazy:
Vre-se-lijk lekker, bedoel je? ;)

Snutchz

snowbo

VlisChris

Citaat van: Jumping Jack op november 10, 2011, 12:50:44
Al 11 jaar op de bank en toch niet naar een filmpje kunnen kijken  :o

ROFLOL 8)
Uiteindelijk overigens gister de film nog daadwerkelijk aangezet. Voor vanavond nog geen planning. Wel zin om film te kijken, maar ik weet even niets leuks te verzinnen.
Iemand een tip voor leuke actiefilms?

skank1

Citaat van: snowbo op november 11, 2011, 19:28:58
Vanavond Terra Nova S01E07 :pompom:
hoe is die serie nu? int begin niet al te goeie kritiek...
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

snowbo

Citaat van: skank1 op november 11, 2011, 19:38:41
hoe is die serie nu? int begin niet al te goeie kritiek...
Ik persoonlijk vind het wel een spannende serie :popcorn:

modde239

Net gezien Melancholia (2011) en zoals verwacht een echte Lars van Trier film....visueel erg mooi.....

VlisChris

Zit nu Cars 2 te kijken.
Heerlijke film :D 8) Geweldig zoals Sir Tow Mater zo'n rol heeft in deze film tot nu toe. Verdient die wel ;)