Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

snowbo

Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Shadowfox

Citaat van: Kjelt op oktober 24, 2011, 09:08:10
Gisteren deze gekeken, best wel vermakelijk alleen super voorspelbaar en nogal een hoop "amerika wil ook laten zien niet meer preuts te zijn in hun films" waardoor het hier en daar flink doorschiet.
Toch goed vermaakt met wat mij betreft een pluim voor Kevin Spacey.

Ik heb deze film ook gezien. gelachen? misschien 1x gegrinnikt maar das ook alles. Ik heb het niet zo met amerikaanse komedie films.
Maar dat terzijde, ik stoorde me meer aan het feit over die sexsuele intimidatie van 1 van de hoofdrol spelers. Normaal gesproken met een vrouw is allemaal erg en sneu. Om over de verkrachting grapjes maar te zwijgen.
Maargoed merendeel van de mannen vinden ook dat de vrouw daar goed genoeg voor is.
Maar met een man word het op een komische manier neergezet terwijl heeeeel veeeeel mannen dit probleem hebben maar niet vooruit durven te komen. Ik hoef niet uit te leggen waarom toch?
Helaas word met dit soort films duidelijk dat het meer verheerlijkt word dan er een serieus standpunt word gemaakt.

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Bas Akkerman

Citaat van: ArjanR1 op oktober 25, 2011, 16:42:55
Na gisteren 4 delen X-men gekeken te hebben, en vandaag het laatste deel,
is het vanavond de beurt aan Mechanic.

Dan heb ik ook wel weer ff genoeg films gezien in 2 dagen.
Zijn er 5 delen X-men?? Ik dacht 4.

Gisteren en vanavond Terminator 4 (Christian Bale) in de lade gestopt. Miste voor het eerst eigenlijk een subwoofer.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

Citaat van: Bas Akkerman op oktober 28, 2011, 16:53:10

x-men, x-men, xmen, Wolverine, xmen.  ;D
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Skyfox

Citaat van: Bas Akkerman op oktober 28, 2011, 16:53:10

Gisteren en vanavond Terminator 4 (Christian Bale) in de lade gestopt. Miste voor het eerst eigenlijk een subwoofer.

DD10 lenen? ;)
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Marsh

Vanavond Jurassic Park (deel 1) op de planning. Even goede oude tijden herhalen maar dan in HD.  ;D
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Skyfox

Nu Fringe S2E1. Later vanavond misschien nog een actiefilmpje ofzo...
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Paul1967

Net gekeken met de kids: disney's Bolt op blu-ray. Leuke film  8).

jowi

Fringe S04E02. Vond episode 1 niet zo'n geweldige opening, maar ze geven er toch wel weer een aardige draai aan zo...

Spoiler
wel raar dat de andere Broyles er ineens weer is? Dit kan haast niet express zijn, want Olivia en de echte Broyles hebben gezien dat ie als rauw rundergehakt aan de andere kant terecht kwam... weer zo'n foutje in Fringe?

Martijnst1990

Ga zo The Experiment opzetten, ben benieuwd.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LittleNinja

Net gekeken naar Super 8 en 13.

De eerste vond ik best een aardige film. Het einde vond ik wat abrupt en ehhh.. Snel opgelost en vooral erg dunnetjes.

De tweede film vond ik heel apart. Eigenlijk gebeurd er niet zo heel veel en is de film een beetje mat. Niet echt een oordeel over. Wel een bijzonder verhaal..

Martijnst1990

Citaat van: Martijn90 op oktober 28, 2011, 22:49:39
Ga zo The Experiment opzetten, ben benieuwd.
Vond het een hele goede film. Kwam allemaal behoorlijk echt op mij over en na een tijdje had ik ook niet echt het idee dat het om een experiment ging. Ik heb het niet gauw, maar deze film greep mij op bepaalde momenten best wel aan.  :butbut:
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Snutchz

't origineel is 'n stuk beter.. gebaseerd op 'n boek ..dat op waarheid berust... begin jaren '70... The Stanford Prison Experiment.. leipe shit ouwe  :turn:

skank1

HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Maro

Dolby Digital demo/promo (van het net gehaald). Leuke test BR.... :headbanging:

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

jantje112

jowi

Citaat van: jantje112 op oktober 29, 2011, 12:26:31
captain America.

Aanrader!
Spoiler
een rood geverfde cartooneske The Mask meets gay ubermensch from usa... het was een beetje lame. Erg jaren 50 superheld, en ja ik weet het, dat klopt precies met de comic. Maar toch.

WilcoD

Het laatste deel van Harry Potter.

modde239

Citaat van: WilcoD op oktober 29, 2011, 15:16:18
Het laatste deel van Harry Potter.

Heb ik van de week gezien en die is echt top.....veel kijkplezier.... :popcorn:

WilcoD

Heb er ook erg zin in echter moeten de kids eerst op bed anders zat ik er nu al plat voor  :laugh:

Snutchz

Ik ga vanavond weer lekker aan den X

squeek

cape fear met Bob Deniro  :bigsmile: op blu-ray  :popcorn:
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

roland p

Citaat van: squeek op oktober 29, 2011, 19:59:29
cape fear met Bob Deniro  :bigsmile: op blu-ray  :popcorn:
Nice!, die is zeker net uit? ook maar eens aanschaffen...

Ik ga zo 'Moon' kijken. Had 'm vorig jaar al gezien op vakantie op een 26" tv, maar de film is het zeker waard om hem nog een keer op het grote scherm te zien. :popcorn:
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - MKSound