Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Richi en 1 gast bekijken dit topic.

LittleNinja

Laat ik het zo zeggen... Leuke gimmick, maar ik mis het niet.

Martijnst1990

Citaat van: Grindtegel op oktober  4, 2011, 23:18:02
Net klaar met Green Lantern, vond hem ondanks alle slechte recensies best aardig en heb me prima vermaakt, beeld en geluid waren iig top. En het liefje van de held...  :inlove :inlove:
Sluit ik me volledig bij aan. Beeld an geluid waren weer een heus spektakel zoals we gewend zijn van Marvel en inderdaad, dat vrouwtje  :wub:
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

LittleNinja

genesis

Ik vind de ´Expendables´ wel een geweldige film, al ´mijn helden´ spelen er in mee, gaaf verhaal, superscenes en supergeluid vooral met mijn 900 Watt RMS van mijn SVS PB12-plus 2! :wub:

Genesis
Carpe Diem

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

skank1

Transformers 3 blu-ray

Kwijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjl

Wat een beeld en geluid terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vond hem een pak beter dan 3d in de cinema!
Vooral minder chaotisch en de battles zijn een stuk beter te volgen !
Terug enorm veel detail in het beeld...

Vette, dikke aanrader om je sub/systeem mee te testen !
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Harry HT

Hi,
Citaat van: Grindtegel op oktober  4, 2011, 23:18:02
Net klaar met Green Lantern, vond hem ondanks alle slechte recensies best aardig en heb me prima vermaakt, beeld en geluid waren iig top. En het liefje van de held...  :inlove :inlove:
ben het weer 100% met je old school mening eens, ha,ha

Gegroet,

Harry Ht
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Grindtegel

:)

Net gezien, Horrible Bosses, beste comedy sinds tijden, helemaal geweldig. Dit is weer eens een ouderwets TOPPERTJE!!

Verplicht kijken voor iedereen die dit leest!
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Martijnst1990

Citaat van: Grindtegel op oktober  6, 2011, 22:31:52

Net gezien, Horrible Bosses, beste comedy sinds tijden, helemaal geweldig. Dit is weer eens een ouderwets TOPPERTJE!!

Dacht ik even te ontspannen op het HT forum, krijg ik nog verplichtingen ook! ;D

Zal hem is opzoeken ;)
Edit: hij word nu binnen gehaald.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

mradem

Die lijkt mij ook geweldig. Zelf net Elite squad gezien. Wel aardig maar geen 8 zoals imdb geeft. Ik raak zelf een beetje opgefokt door dat temperament. Continu maar lopen te zeiken en schreeuwen in een taal die ik niet versta pff :p.

modde239

Net de 1e afl van een nieuw en veelbelovende serie genaamd 'Homeland' gezien.

skank1

Tree of life, na 20 minuten gewoon stopgezet.
Ik versta die hele heisa erond niet.
Hoe dat ik het nog 20 minuten volgehouden heb, i dunno
dan maar terug thor opgezet voor het vrouwtje
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+

snowbo

Net Breaking Bad S04E12 gezien :pompom:

Nu net Sint 2010 opgezet, zal wel lekker flauw zijn :-X
Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

Martijnst1990

Ok, hij was inderdaad erg leuk ;D Had er een beetje een Hangover gevoel bij.

Dedicated HT

ksi

Citaat van: Martijn90 op oktober  6, 2011, 22:46:21
Dacht ik even te ontspannen op het HT forum, krijg ik nog verplichtingen ook! ;D

Zal hem is opzoeken ;)
Hah, deze was echt slecht. Er af en toe relaxt tussendoor gelult op de bank over andere dingen. De combinatie sci-fi en realiteit pakt bij deze film dus echt niet goed uit en de balans er tussen is ook niet lekker naar mijn idee.

frankp

Gelezen en gisteren gekeken...inderdaad een erg leuke film, maar hij verslaat The Hangover toch zeker niet!

skank1

Shane One

Kwabbernoot

Citaat van: Martijn90 op oktober  5, 2011, 21:06:44
Sluit ik me volledig bij aan. Beeld an geluid waren weer een heus spektakel zoals we gewend zijn van Marvel en inderdaad, dat vrouwtje  :wub:

Heeft de groene lantaarn de switch gemaakt?  :smile:

Ennieweej, best een aardige film. Beter dan ik verwachte en ik heb mij er prima mee vermaakt.

Groeten...

Martijnst1990

Citaat van: Kwabbernoot op oktober  8, 2011, 17:04:58
Heeft de groene lantaarn de switch gemaakt?  :smile:

Ennieweej, best een aardige film. Beter dan ik verwachte en ik heb mij er prima mee vermaakt.

Groeten...
Ah, ik dacht dat die van Marvel was, my bad :) Voelt wel  aan als een Marvel ;D

Dedicated HT

painore

Citaat van: Martijn90 op oktober  6, 2011, 22:46:21

Zal hem is opzoeken ;)
Inderdaad weer eens een echte grappige komedie!
Tannoy Mercury F3, Tannoy MR B/eye, Tannoy MC B/eye, Onkyo TX-SR608, Klipsch SUB-10, InFocus X9, 80" 16:9 Kingpin scherm

LP collectie: http://www.discogs.com/collection?user=Painore

Snutchz

jowi

Zo maar eens aan Dexter S06E01 beginnen... ben benieuwd :)

snowbo

Citaat van: jowi op oktober  9, 2011, 21:06:45
Zo maar eens aan Dexter S06E01 beginnen... ben benieuwd :)
Toppertje istie :pompom: :tongue2:
Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |