Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

modde239

Gisteren gekeken naar Stake Land....was een aardige film... Is weer eens iets anders vampier zombies....:popcorn:

Ronin79

Lijkt mij een leuke film. Ik heb er wel eens wat trailers van gezien.
Maar waar heb jij deze gekeken ?

Bij de gewoonlijke bronnen kan ik hem niet vinden .. of ik kijk er overheen  ;)

modde239

Citaat van: SillentWolf op mei 31, 2011, 19:05:22
Lijkt mij een leuke film. Ik heb er wel eens wat trailers van gezien.
Maar waar heb jij deze gekeken ?

Bij de gewoonlijke bronnen kan ik hem niet vinden .. of ik kijk er overheen  ;)

Via Spotnet maar zonder ondertiteling....goed beeld en geluid met af en toe text in beeld dat deze niet in het openbaar getoond mag worden... :D

Ronin79

Dan heb ik er net overheen gekeken. Ik zal straks nog eens kijken.  ;)

Hopelijk zal de Retail versie + NL subs snel verschijnen, dan kan ik hem opslaan op de schijf.
Altijd leuk zo'n film.  ;)

Skyfox

Zometeen starten met Gran Torino. Dijk van een film!!
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

modde239

Citaat van: skyfox op mei 31, 2011, 19:12:39
Zometeen starten met Gran Torino. Dijk van een film!!

Helemaal mee eens echt een topper weer van Clintje.... :headbanging:

-chiel-

Een paar afleveringen van Rookie Blue, een alleraardigste serie.

modde239

Gisteren flink tekeer gegaan in mijn HT als 1e gezien Priest (2011)....ik houd wel van dit soort films vond wel hem goed.....

daarna gekeken naar The Tunnel (2011)....wel aardig een Australische versie van de Blair Witch genre zeg maar....

en als laatste The Company Men (2010) wel een goede film...een goede inkijk in het wereldje....

JCL

Het wereldje? Ik weet niet of het in het er in het echt zo aan toe gaat. Ik vond het soms een beetje cliché allemaal. Aantal dingen zag je gewoon aankomen. Het was zeker geen slechte film, maar echt een grote topper is het ook niet.

modde239

Citaat van: JCL op juni  3, 2011, 19:09:20
Het wereldje? Ik weet niet of het in het er in het echt zo aan toe gaat. Ik vond het soms een beetje cliché allemaal. Aantal dingen zag je gewoon aankomen. Het was zeker geen slechte film, maar echt een grote topper is het ook niet.

Tuurlijk blijft een Hollywood film maar zoals bedrijven in slechte tijden met hun mensen omgaan dat klopt wel. Mensen ontslaan en de bazen weer een bonus erbij..... :devil:

Ronin79

Priest .... Je maakt mij gek  8)

Is de retail versie ergens te vinden ?

Het lijkt mij een leuke film, ik hou daar namelijk wel van.  ;)

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

modde239

Citaat van: SillentWolf op juni  3, 2011, 21:48:30
Priest .... Je maakt mij gek  8)

Is de retail versie ergens te vinden ?

Het lijkt mij een leuke film, ik hou daar namelijk wel van.  ;)

Nee maar een erg goede promo met 5.1 geluid zoek maar naar de versie die door Hannes3 wordt aangeboden..... :headbanging:

skank1

Eergisteren The wrestler, mooie film maar had er meer van verwacht daar iedereen zoooooooo enthousiast doet over deze film
Dag ervoor the last airbender, het zien niet waard, slecht geacteerd man
Gisteren battle los angeles, leuke film maar niet meer, had er veel minder van verwacht wegens zooooo negatieve commentaar, overigens niet terecht vind ik,hoewel het verhaal een pak beter kon
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Ronin79

@ Modde239

Ik zal zo eens kijken. Thx.  ;)

squeek

vanavond gehuurd : buried met ryan reynolds.

ben benieuwd  :)
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Skyfox

Ben wel benieuwd of Buried een goede film is. Lijkt me wel spannend/beklemmend.
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12

modde239

Citaat van: skyfox op juni  4, 2011, 20:25:53

Ik heb hem een tijdje geleden gekeken en vond het een goede film.....en dat voor een film die zich op 1 lokatie afspeelt...... :clapping:

squeek

Citaat van: squeek op juni  4, 2011, 19:45:55
vanavond gehuurd : buried met ryan reynolds.

ben benieuwd  :)

Wow  :butbut: griezelig echt!
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

celerontje

Citaat van: skyfox op juni  4, 2011, 20:25:53
Ik heb de Blu-ray laatst GEWONNEN! :pompom:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Martijnst1990

Beklemmend vond ik hem wel, maar ook zeer ongeloofwaardig en daardoor erg frustrerend.

Gister Ratarouille op BD, blijft een geweldige film en dat beeld en geluid  8)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Skyfox

Vandaag met vrouwlief seizoen 4 van Prison Break afgekeken. Wat een teleurstelling wsas dat voor ons... Hoe dichterbij de climax van het seizoen kwam, hoe ongeloofwaardiger ook. :(

eduard

Net naar Red riding hood en the hit list gekeken. Ik vond beide wel aardig.

LittleNinja

Kort geleden in de bios naar Priest geweest. Aardig, maar meer zeker niet.

Dit weekend gekeken naar No Movie for Young People ( bij veel van jullie bekend als "No Country for Old Men" ). Wat een uitermate trage, saaie en onbevredigende film. Hoe die ooit aan een 8.3 is gekomen bij IMDB is mij een raadsel.