Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Snutchz

Citaat van: jowi op april 11, 2011, 08:37:17
Ik denk dat je toch wel minstens op een hogeschool of universiteit moet hebben rondgelopen of een beetje technisch moet zijn om de serie echt op waarde te schatten... de karakters zijn zo ontzettend herkenbaar. En btw, de acteur die Sheldon speelt is inderdaad gay in real life. Opmerkelijk dat je dat wel herkent maar de humor niet ;)
get real....  :laugh: ...humor niveau van likmevestje... leuk hoor.. al die technische/wetenschappelijke feitjes  :yawnee:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

jowi

Het is overduidelijk dat jullie nog nooit op een TU ofzo hebben rondgelopen :D daar zie je dit soort figuren dus in het echt. Daarom is het zo leuk :headbanging:

Snutchz

Al zie ik ze dagelijks bij de Appie...  :P
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

jowi

Ach ja, niet iedereen heeft gevoel voor humor zullen we maar zeggen. Wat vind jij wél een leuke serie dan? Om welke grapjes moet Snuts lachen?

Snutchz

Ronin79

CiteerHet is overduidelijk dat jullie nog nooit op een TU ofzo hebben rondgelopen

Al ken ik wel heel wat mensen binnen onze familie en vrienden groep, die wel op een Uni hebben gezeten.
Maar om nu te zeggen dat het allemaal mijn soort humor is (vooral als je kijkt naar de schoon familie van mijn jongere broer).
Ik ben zelf een stuk gevatter, en directer. Misschien ligt het ook daaraan.  ;)

Daarnaast kan ik absoluut niet lachen om van die flauwe sitcoms, zoals oa. friends, the 70's show of vergelijkbare series en films.
Ik heb dan ook heel weinig comedy's in de kast staan. Of het moet een actie comedy wezen zoals een Lethal Weapon, maar anders ....
Ik hou gewoon van hele andere genres.

Snutchz

Nooff

Citaat van: jowi op april 11, 2011, 10:57:54
Ach ja, niet iedereen heeft hetzelfde gevoel voor humor zullen we maar zeggen.

Als we allemaal om dezelfde grappen moesten lachen dan was het leven maar saai.

celerontje

Citaat van: SillentWolf op april 11, 2011, 11:25:54
Al ken ik wel heel wat mensen binnen onze familie en vrienden groep, die wel op een Uni hebben gezeten.
Maar om nu te zeggen dat het allemaal mijn soort humor is (vooral als je kijkt naar de schoon familie van mijn jongere broer).
Ik ben zelf een stuk gevatter, en directer. Misschien ligt het ook daaraan.  ;)

Daarnaast kan ik absoluut niet lachen om van die flauwe sitcoms, zoals oa. friends, the 70's show of vergelijkbare series en films.
Ik heb dan ook heel weinig comedy's in de kast staan. Of het moet een actie comedy wezen zoals een Lethal Weapon, maar anders ....
Ik hou gewoon van hele andere genres.
Zo denk ik er ook over, ik noem het liever ''shitcoms'', als ik zo vrij mag zijn.
Grootste probleem is ook de lachband i.c.m. hoe de Amerikanen snel om iets lachen in zo'n serie. Stel dat iemand zegt ''Uncle Lee had to take a pee'' en de lachband laat een enorm lachsalvo horen, dat komt heel erg over-the-top over terwijl ik er zonder lachband er misschien nog wel om zou kunnen grinniken o.i.d.

Ik zeg niet dat ik een hekel heb aan alle series met een lachband, (denk aan Monty Python) maar op Amerikaans gebied werkt het gewoon niet voor mij, het is toch een hele andere cultuur terwijl velen dat niet beseffen.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

idd. die lachtapes op de achtergrond, zijn vrij irritant te noemen.

Ik kan onderhand meer lachen of grinniken om een keiharde Amerikaanse actiefilm, als bijvoorbeeld om zo'n domme (romantische) comedy -
met bijvoorbeeld Jessica Simpson in de hoofdrol. Geef mij dan maar bijvoorbeeld een film zoals The Expendables ... daar word ik blij en vrolijk van.
Heerlijk toch  8)

Snutchz

Engelse humor is gwn schitterend  ;D ..uit de US > Curb your Enthusiasm :thumbs-up: ..van eigen bodem: Jiskefet  :worship:

Ronin79

Ik heb dat nooit gekeken. Maar ik kijk nog wel eens de stukjes van; Crediteuren Debiteuren op You Tube.
Vooral de aflevering waar Hans Teeuwen in meespeelt vind ik wel grappig.

Voor de rest kijk in nagenoeg alleen nog Voetbal International op Nederlands gebied. Niet alleen om het voetbal nieuws, maar ook
om de humor van Rene van der Gijp.  ;)

celerontje

Ik zie er wel eens fragmentjes van bij DWDD, die René is hilarisch! :clapping:

Monty Python is ook erg geestig, zoek maar eens op ''Royal Society for putting things on top of other things'' Zo onzinnig en absurdistisch.... :clapping:

Waar ik in de bioscoop echt in een deuk om heb gelegen is ''Ober'' van Alex van Warmerman, die film is zo geniaal! :pompom:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Ronin79

Ober zegt mij helaas niks. Ook Monty Python heb ik over geslagen.
Vroeger keken mijn ouders wel; Falthy Towers ... die vind ik dan wel weer leuk.
Met die Duitsers vind ik de meest leuke uitzending. Hoe zou dat nou kunnen  ;D

celerontje

Robbert54

Citaat van: jowi op april 11, 2011, 08:37:17
Ik denk dat je toch wel minstens op een hogeschool of universiteit moet hebben rondgelopen of een beetje technisch moet zijn om de serie echt op waarde te schatten... de karakters zijn zo ontzettend herkenbaar. En btw, de acteur die Sheldon speelt is inderdaad gay in real life. Opmerkelijk dat je dat wel herkent maar de humor niet ;)
:devil:

Overigens volledig met je eens en als je zelf ook nog een beetje een "nerd" bent is het helemaal lachen  :D

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Ik ken een nerd die dol is op de Britse serie ''The IT crowd'', voor hem erg herkenbaar! ;D

skank1

Net tron gezien (2010) wauw wat een beeld en geluid !!!!!!!!
Verhaal kon wat meer diepgang gebruiken 8.5/10 !
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

jowi

Citaat van: celerontje op april 11, 2011, 17:13:54
Ik ken een nerd die dol is op de Britse serie ''The IT crowd'', voor hem erg herkenbaar! ;D
Dat vind ik dus weer niet leuk omdat dit hele slechte karikaturen zijn, dit is hoe 'niet-IT mensen' denken dat 'echte' IT-ers er uit zien en doen. Een beetje zoals hoe je in Amerikaanse films een nerd uitgebeeld ziet, klopt niks van. Wat dat betreft is TBBT spot-on, dát zijn echte nerds.

sr7000

Citaat van: skank1 op april 12, 2011, 14:35:06

Die laatst ook gezien: erg leuke film inderdaad. En ook een heerlijke soundtrack!

Robbert54

Citaat van: jowi op april 12, 2011, 14:40:07
Dat vind ik dus weer niet leuk omdat dit hele slechte karikaturen zijn, dit is hoe 'niet-IT mensen' denken dat 'echte' IT-ers er uit zien en doen. Een beetje zoals hoe je in Amerikaanse films een nerd uitgebeeld ziet, klopt niks van. Wat dat betreft is TBBT spot-on, dát zijn echte nerds.
Nou ja, Sheldon is dan ook nog wel een beetje een gevalletje Asperger of op zijn minst een tikje autistisch
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Tinus_

De laatste aflevering van seizoen 5 van Dexter.  8)
rebuilding: Fezz Lybra 300B | Totem Sky Tower | NoName 12tc occ speakercable |

Sonic Circle

Back to the Future II op BD. Blijft leuk.

squeek

Citaat van: Sonic Circle op april 12, 2011, 21:38:18
Back to the Future II op BD. Blijft leuk.

absoluut. De hele serie in één keer zien vindt ik de max!

Citaat van: skank1 op april 12, 2011, 14:35:06

Ik ben erg benieuwd naar de blu-ray hiervan. Heb de film reeds gezien en heb de fantastische soundtrack hier liggen.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

JohanH

Daarnet The Town gezien, best een aardige film. :)