Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Valkyrie

Vanavond weer eens Andrea Bocelli opgezet, heerlijk!

Sky-HT 7.1.4
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Processor: Lyngdorf MP40 Eindversterkers: Arcam P1000 | A*BNB 4ch nc2.250 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 Atmos: KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Furutech | Gigawatt | WireWorld | Inakustik

jowi

Californication S04E02
Fringe S03E10
en net klaar mee: The Big Bang Theory S04E13
als ik nog wat zin over heb, van de week een optreden van Alice In Chains opgenomen van MTVHD, ook nog maar eens opzetten.
en alles in HD natuurlijk :)

Grindtegel

Net klaar met The Social Network, vond hem wel aardig, lekker snel en hip met goede muziek en mooie plaatjes, goed geacteerd. Daarna de ultratrage en slappe The American. Saai verhaal, traag, wel mooie plaatjes, maar overal behoorlijk flauw, afgezaagd en voorspelbaar. Wel een hele mooie Italiaanse chick die het de moeite waard maakte om verder te blijven kijken. 
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

DVDGuy

Gisteravond gezien en het was 2,5 uur genieten  :headbanging:

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Nooff

Erg coole film inderdaad, heeft qua opbouw e.d. veel weg van Heat. Geluid is ook erg gaaf!

Martijnst1990

Citaat van: The Vampire op januari 22, 2011, 20:43:35
The aviator
En? :)

Heb hem zelf van de week op BD gekocht, is er alleen nog niet van gekomen om hem op te zetten.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

JCL

Citaat van: Martijn90 op januari 23, 2011, 12:22:17
En? :)

Heb hem zelf van de week op BD gekocht, is er alleen nog niet van gekomen om hem op te zetten.

Een van de slechtste films die ik ooit heb gezien! Komt geen einde aan!

Nicolidakies

Ik vond The Aviator zeker wel de moeite waard. Hij is idd wat lang maar Dicaprio zet wederom een sterke acteerprestatie neer  :worship:

Lars_Portman

Citaat van: DVDGuy op januari 23, 2011, 10:39:19
Gisteravond gezien en het was 2,5 uur genieten  :headbanging:

Ik heb ook gezien pas.
Leuke film en zeker vermakelijk maar geen topper.

Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100

Shadowfox

fringe s3ep10

ik vind de serie echt stukken beter nu alles weer normaal is. Deze aflevr leek echt lang te duren maar dat kwam denk omdat ik er echt helemaal in zat.

Ronin79

Vanmiddag; Utrecht - Ajax gezien .... daar wil ik eigenlijk niet veel meer over kwijt dan; Utrecht heeft verdient gewonnen.

Verder van de week nog wat afleveringen van Dexter Season 4 gekeken (HD).

Lars_Portman

Citaat van: Shadowfox op januari 23, 2011, 14:10:50
fringe s3ep10

ik vind de serie echt stukken beter nu alles weer normaal is. Deze aflevr leek echt lang te duren maar dat kwam denk omdat ik er echt helemaal in zat.

Die weer begonnen! je bracht me op idee om net even te kijken!
Ik vond eerst deel ook minder maar nu gewoon weer terug zijn is beter zo.

Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100

Former member 78

Citaat van: Valkyrie op januari 22, 2011, 20:55:02
Vanavond weer eens Andrea Bocelli opgezet, heerlijk!

Ik heb 'm ook.

Toch ''klopt'' die niet helemaal, hij staat in een compleet open ruimte en
er is soms een ''galm'' :P

celerontje

Citaat van: JCL op januari 23, 2011, 12:31:00
Een van de slechtste films die ik ooit heb gezien! Komt geen einde aan!
Ligt meer aan je geduld dan aan de film! :P
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

eduard

Net naar unstoppable gekeken. Ik vond het best een aardige film.

Ronin79

Die moet nou ook op mijn Hardeschijf staan, ben benieuwd  ;)

Net nog; aflevering 4 + 5 gekeken van Dexter Season 4.
Blijft leuk.

skank1

HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

jowi

Over hoe je dagelijkse routine je muziekbeleving beinvloed.

Elke dag rij ik bij Zoetermeer tussen de kassen door richting Rotterdam, en afgelopen dagen viel me al een paar keer op dat ik halverwege spontaan het theme van Jeff Wayne's War Of The Worlds in mijn hoofd had... 'the chances of anything coming from mars....' en ik wist maar niet waarom. Tot gisteren, ik zag nu dat ik elke dag langs 3 in aanbouw zijnde windmolens reed, en zonder wieken, leken die als een soort tripods :D ULLLLAAAAAHHHH :laugh:

Dus gisteren de muziek maar even opgezet ;) en nu kijk ik naar de DVD WOTW The Musical, ik wist niet wat ik daar van moest verwachten, maar ik moet zeggen, ERG gaaf zeg... jeugdsentiment... ik weet nog hoe gefascineerd ik naar de hoes van de dubbel LP (!) heb gekeken in mijn jeugd... dat waren nog eens hoezen 8)

fugazi_2009

Afgelopen weken o.a. gekeken:

- Die Hard, Die Harder en Die Hard With A Vengeance
- Alien
- Forgetting Sarah Marshall & Get Him to the Greek
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

celerontje

Citaat van: jowi op januari 25, 2011, 21:29:09
Over hoe je dagelijkse routine je muziekbeleving beinvloed.

Elke dag rij ik bij Zoetermeer tussen de kassen door richting Rotterdam, en afgelopen dagen viel me al een paar keer op dat ik halverwege spontaan het theme van Jeff Wayne's War Of The Worlds in mijn hoofd had... 'the chances of anything coming from mars....' en ik wist maar niet waarom. Tot gisteren, ik zag nu dat ik elke dag langs 3 in aanbouw zijnde windmolens reed, en zonder wieken, leken die als een soort tripods :D ULLLLAAAAAHHHH :laugh:

Dus gisteren de muziek maar even opgezet ;) en nu kijk ik naar de DVD WOTW The Musical, ik wist niet wat ik daar van moest verwachten, maar ik moet zeggen, ERG gaaf zeg... jeugdsentiment... ik weet nog hoe gefascineerd ik naar de hoes van de dubbel LP (!) heb gekeken in mijn jeugd... dat waren nog eens hoezen 8)

Dat deuntje... Blijft in je hoofd zitten... :clapping:

Btw, toen ik erachter kwam dat een statief in het Engels ''tripod'' heet... Ik hoef je zeker niet te vertellen waar ik als eerste aan dacht? ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Snutchz

onlangs deze twee >

verdict: meh.. - same old shit  :hmmm:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Gisteren;

V Season 2 E3 gekeken en VI (herhaling) op de PC.
Daarnaast nog de Japanse Anime Wolverine Episode 1 (Eng. Sub.)

treky22

Gisteravond toen ik thuis kwam, Dexter Seizoen 02 afl 3 + 4 gekeken.
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

Ronin79

Gister Avond gekeken:

* 2 Afleveringen van Dexter Season 4. (6 + 7)
* The Cape Episode 3
* Fringe Season 1 Episode 13.

Vanavond;

Ajax - Nac voor de beker (in HD)  ;)