Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Lars_Portman

Giste
Capo dei Capi, Il (2007)
Alternatieve titel: Corleone

Vandaag:
Vervolgen van The X Files Serie 1

Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Denon Focal

genre spreekt me wel aan
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

blue-eyes

Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Madhouse

Net 'Salt' op BD gezien. Ik vond hem goed, mijn vriendin vond hem minder. Maar ze houdt ook meer van chick flick films dus dat kan de reden zijn.  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

djaxx

Damn, deze film was letterlijk een verrassing voor mij. Aanradertje.

Grindtegel

Net gezien: The Expendables, matig, had er niet veel van verwacht en het was dan ook niet veel. Daarna met een weekje vertraging A Christmas Carol (de Disney animatie) gezien, en die was echt prachtig, met fantastisch beeld en geluid en een geweldige Jim Carrey.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

celerontje

Citaat van: Madhouse op januari  1, 2011, 21:32:07
Maar ze houdt ook meer van chick flick films dus dat kan de reden zijn.  ;)
:crazy: Heeft ze verder wel smaak? (ik maak me zorgen, met dat bloemetjesbehang)

:D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

LittleNinja

Vanmorgen Skyline. Niet echt de moeite waard.

Zojuist nog een keer Ip Man. Heerlijke film. Binnenkort ook eens op BD halen. 8)

eduard

Net naar death race 2 gekeken. Is best wel een bagger film.

djaxx

Citaat van: eduard op januari  2, 2011, 01:31:59
Net naar death race 2 gekeken. Is best wel een bagger film.

amai, ongelooflijke kutfilm!

DVDGuy

Citaat van: djaxx op januari  1, 2011, 23:49:56

Tijdje geleden gezien; wij vonden het ook een aanrader.
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

JCL

Citaat van: djaxx op januari  1, 2011, 23:49:56

Die is gaaf he! Was idd een verrassing.

Deleted member

Citaat van: Lars_Portman op januari  1, 2011, 10:35:05
Giste
Capo dei Capi, Il (2007)
Alternatieve titel: Corleone

Da's toevallig daar ben ik gisteren ook aan begonnen, heb de eerste drie delen gezien. Vanavond de rest! :)

skank1

Kick-ass dus.
Even mijn mening over deze film, hoewel ik waarschijnlijk tegen de mening in zal gaan van velen.
Deze film wordt door velen toch heel goed onthaald. Echter kan hij mij niet bekoren...
Voor mij komt hij nogal onvolwassen, kinderachtig en dom over.
In tegenstelling tot andere comic-verfilmingen. Hij kan mij gewoon totaal niet boeien, ook de "humor" die erin zit is niet mijn stijl.
Alle respect voor diegene die hem wel goed vinden, maar dan vind ik ironman 2, prince of persia (wel geen comic) toch stukken beter.
De film kan ook wel als een actiefilm gezien worden, en de over-the-top (pieter misschien iets voor jou) acties/bloedvergieten sterken mijn negatief gevoel bij deze film alleen maar aan.
Voor mij komt deze ongetwijfeld in mijn flop lijst!
helaas.

4/10
(en toeval wilt nu wel, en het is niet dat ik een film beoordeel omdat dergelijke acteur erin zit, dat onze cage er in meespeelt.)
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Lars_Portman

Citaat van: Antoine op januari  2, 2011, 14:06:47
Da's toevallig daar ben ik gisteren ook aan begonnen, heb de eerste drie delen gezien. Vanavond de rest! :)

Ik ben nog keer op herhaling aan kijken met iemand samen.

Goede serie! Lekker uit kijken!
Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100

celerontje

Citaat van: skank1 op januari  2, 2011, 14:08:30

Kick-ass dus.
Even mijn mening over deze film, hoewel ik waarschijnlijk tegen de mening in zal gaan van velen.
Deze film wordt door velen toch heel goed onthaald. Echter kan hij mij niet bekoren...
Voor mij komt hij nogal onvolwassen, kinderachtig en dom over.
In tegenstelling tot andere comic-verfilmingen. Hij kan mij gewoon totaal niet boeien, ook de "humor" die erin zit is niet mijn stijl.
Alle respect voor diegene die hem wel goed vinden, maar dan vind ik ironman 2, prince of persia (wel geen comic) toch stukken beter.
De film kan ook wel als een actiefilm gezien worden, en de over-the-top (pieter misschien iets voor jou) acties/bloedvergieten sterken mijn negatief gevoel bij deze film alleen maar aan.
Voor mij komt deze ongetwijfeld in mijn flop lijst!
helaas.

4/10
(en toeval wilt nu wel, en het is niet dat ik een film beoordeel omdat dergelijke acteur erin zit, dat onze cage er in meespeelt.)
WAAAAAAT?  :o
Dit is echt de meest vermakelijke no-nonsense over-the-top film sinds tijden! (normaal gesproken niet mijn ding, maar deze was echt geweldig! :clapping:)

djaxx

Citaat van: celerontje op januari  2, 2011, 15:25:53
Dit is echt de meest vermakelijke no-nonsense over-the-top film sinds tijden! (normaal gesproken niet mijn ding, maar deze was echt geweldig! :clapping:)

Absoluut, super film en dito geluid :)

skank1

Citaat van: celerontje op januari  2, 2011, 15:25:53

mja sorry, ik weet het, tegen de mening van haast iedereen waarschijnlijk maar het is niet mijn ding
actie is way overdreven (net zoals in ninja assassin)
geef mij maar een gewone comic verfilming
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+

celerontje

Jij gaat de film de overdreven actie verwijten? ;D
Kijk maar eens naar de Spider-Man films, met bv. Sandman en die treinscene... ;)

Ik was eerst heel skeptisch, maar toen kwamen de goede recensies en zag ik 'm uiteindelijk op HTip's M&G... we hebben toch een lol gehad! :clapping: (en dat zonder een druppel alcohol!)

Misschien moet je eens hier in Nederland wat troep uit een ''schimmig zaakje'' halen, dat tot je nemen en 'm dan opnieuw kijken... :D

skank1

Citaat van: celerontje op januari  2, 2011, 20:20:20
Jij gaat de film de overdreven actie verwijten? ;D
Kijk maar eens naar de Spider-Man films, met bv. Sandman en die treinscene... ;)

Ik was eerst heel skeptisch, maar toen kwamen de goede recensies en zag ik 'm uiteindelijk op HTip's M&G... we hebben toch een lol gehad! :clapping: (en dat zonder een druppel alcohol!)

Misschien moet je eens hier in Nederland wat troep uit een ''schimmig zaakje'' halen, dat tot je nemen en 'm dan opnieuw kijken... :D

:)
die treinscene, daar komt belange zoveel bloed niet in voor, of vliegen de ledematen niet alle kanten uit, .. niet alleen de actie, maar ook de humor, stijl bevalt me gewoon niet, zelfs met sjiet niet !

Robin87

Zojuist gezien; 13 (Thirteen) van Géla Babluani.

Matige film waarin een naïeve jongeman (Sam Riley) verzeild raakt in een bizar illegaal spel op leven en dood, omdat hij had gehoopt snel wat geld op te halen voor zijn noodlijdende familie. Ondertussen loopt er ook een klein subplot waarin een rechercheur (gespeeld door David Zayas, bekend van Dexter) de jongeman probeert te achtervolgen, het lijkt echter meer als opvulling dienst te doen dan dat het iets toevoegt aan het verhaal. De verschillende karakters krijgen zo weinig achtergrond dat er niet één echt weet te overtuigen en hoewel de introductie van het spel prima in beeld wordt gebracht blijft het daarna bij een herhaling van zetten. Ook het einde en de aanwezigheid van Jason Stratham en Mickey Rourke kan de film helaas niet redden.

5/10

Het origineel 13 Tzameti van dezelfde regisseur schijnt overigens beter te zijn.

Grindtegel

Vandaag gezien: Buried. Aparte film die zich in zijn geheel afspeelt in een doodskist die ergens in Irak is begraven. 1 acteur, te weten Ryan Reynolds die een super prestatie neerzet als de gegijzelde trucker die wanhopig probeert om te ontsnappen aan zijn lot. Zeer indrukwekkend, vooral wegens het feit dat er dus echt alleen maar gefilmd wordt vanuit de doodskist. Film verveelt geen minuut en blijft constant spannend. Echt heel knap, ook kudo's naar Reynolds, een acteur die me tot op heden nou niet bepaald heeft kunnen overtuigen.

Toppertje en verrassing van de maand, jammer en zwaar onterecht dat deze low budget film toch nog zo geflopt is. Gaat dat zien (tenzij je claustrofobisch bent  ;D )
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Sonic Circle

The Road. Wat een beklemmende en bijna troosteloze, maar krachtige film.

Daarnaast de laatste 2 weken de volgende films gezien:
Cell 211 (rauw maar intens), Law Abiding Citizen (heerlijk over de top), The Wind Tthat Shakes The Barley (meeslepend), Gomorra (troosteloos maar effectief) en Salt (aardige snack).