Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

edwin99

net Dexter seizoen 4 de laatste 2 afleveringen gekeken... blijft een goede serie, vond het eerste seizoen de minste, maar daarna echt goed.
TV: LG OLED 65" - Sonos Arc - PS5 - Apple TV 4K
Cinema: Yamaha RX-A2080 - Monitor Audio Radius met KEF T301 (Atmos) - SVS PC-2000 - Apple TV 4K - Epson EH-LS11000W  - Kingpin VFS240 Spanscherm

JCL

Citaat van: celerontje op november 21, 2010, 21:51:18
DVD? :crazy: Met die mooie set van je? :o

Haha, idd, de BD is nog vele malen erger :P

Snutchz

Citaat van: edwin99 op november 21, 2010, 22:19:18
net Dexter seizoen 4 de laatste 2 afleveringen gekeken... blijft een goede serie, vond het eerste seizoen de minste, maar daarna echt goed.
eerste seizoen de minste..?  :huh2: ..anyway... waanzinnige serie  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Sonic Circle

Citaat van: celerontje op november 21, 2010, 21:51:18
DVD? :crazy: Met die mooie set van je? :o

Ik heb nu eenmaal een hele stap DVD's die ik nog wil zien voor ik ze een keer weg doe. Anders is het kapitaalvernietiging ;).

celerontje

Dat is het sowieso ;D (onze hele hobby)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

djaxx

Citaat van: Snutchz op november 21, 2010, 22:47:04
eerste seizoen de minste..?  :huh2: ..anyway... waanzinnige serie  8)

Amai, vond ik zeker ook niet het minste, 5 is veruit het minste...

Sonic Circle

Inception.

Blijft een waanzinnige film. Was weer van begin tot eind geboeid.
En kon nu in mijn eigen ruimte beeld en geluid op waarde schatten: referentiemateriaal.

Christopher Nolan is een held.

Denon Focal

Citaat van: djaxx op november 22, 2010, 04:29:50
Amai, vond ik zeker ook niet het minste, 5 is veruit het minste...

Welke serie is er nu op de VPRO (met Trinity?)
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

Ronin79

Vanavond; Ajax - Real, ook in HD  8)

Snutchz

Citaat van: Denon Focal op november 23, 2010, 14:39:05
Welke serie is er nu op de VPRO (met Trinity?)
slotaflevering van 't weekend..
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

BernHardN

heb ook de DVD speler weer eens aan het werk gezet met Pink Floyd, Puls en wat me opvalt is dat de geluidskwaliteit een stuk gedetailleerder is dan via de media speler. 

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

skank1

Citaat van: BernHardN op november 23, 2010, 22:06:14
heb ook de DVD speler weer eens aan het werk gezet met Pink Floyd, Puls en wat me opvalt is dat de geluidskwaliteit een stuk gedetailleerder is dan via de media speler. 

welke mediaspeler?
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Shadowfox

5 delen van band of brothers pacific gezien. Tjonge wat saaaai. Wat drama en dialogen tussendoor ala maar een hele aflv lang? Is het nog de moeite waard na aflev 5 of gaat het voor de rest ook zo door?

celerontje

Citaat van: Shadowfox op november 24, 2010, 16:27:47
5 delen van band of brothers pacific gezien.
Is dat een speciale remix versie van The Pacific en Band of Brothers? :P

BernHardN

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

hoekie

Niet in de HT maar lekker op de plasma bij de houtkachel "knight and day"

Joozz

Hier ook bij de Houtkachel, Beowulf op Veronica, verrassend, had deze film nog niet gezien.
Vooral het geluid is super, kijk nu in Stereo, maar het zit in de hele kamer.
Tag Mclaren AV32R DP, Mark Levinson ML335 *Fronts*, Tag Mclaren 100x5R Bi-amp Center + Rear, Tag Mclaren DVD32R, Tag Mclaren CD20R, Pioneer LX71 Bluray, Pioneer PDP-LX5090H, Tannoy TD10 "Front", Elac CC241 "Center", Elac IW-1230 In-wall "Surround", Elac SUB 211.2 ESP, Art speak cables.

Ronin79

Salt - Extended version

Leuke film, vermakelijk.  ;)

WimB

Afgelopen zaterdag deze film zitten kijken.

Sterke film.

Ronin79

Gisteren aflevering 1 t/m 9 van Lost Girl gezien.

Dit is een boven natuurlijke serie, zoals zijn soortgenoten; Angel, The Gates, of bijvoorbeeld; The Dresden Files.

Straks aflevering 10 kijken.  ;)

Grindtegel

Net gezien Inception. Mooi beeld (maar geen referentie imo) en vette soundtrack. Was weer genieten, geweldige film natuurlijk. Daarna nog een stukje Baraka, dat smaakt naar meer, morgen eens goed voor gaan zitten maar de 1e vijf minuten was al  :blink: :blink:  :pompom: wat beeld betreft, wel jammer van de kromme 2.20:1 verhouding.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

celerontje

Die beeldverhouding is logisch, de film is immers op 65mm geschoten. (de 35mm CinemaScope prints waren gewoon in 2:40:1 in, cropped)

Ronin79

Vanavond ook de eerste 3 afleveringen gekeken van de serie; V. (nieuwere versie).
Morgen middag maar eens de laatste aflevering van dit seizoen kijken van; The Walking Dead. .... top serie  8)

Grindtegel

Citaat van: celerontje op december  7, 2010, 22:56:14
Die beeldverhouding is logisch, de film is immers op 65mm geschoten. (de 35mm CinemaScope prints waren gewoon in 2:40:1 in, cropped)

ja dat dacht ik al, alleen kan ik nou mijn masking niet (goed) gebruiken en komt de fantastische beeldkwaliteit toch weer net een tikje minder over.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon