Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Ronin79

Gisteren The Gates afgekeken. Alleen jammer dat er wellicht gee nnieuw deel komt ivm te weinig kijkers.
Heel jammer, want volgend mij heeft de serie best veel potentie.

Snutchz

Citaat van: celerontje op november 14, 2010, 23:06:50
Vanavond, gewoon op TV, ''Bellicher: de macht van meneer Miller'' gekeken.
ook even gechecked op UG.. boring as hell :bored:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

celerontje

De eerste 10 minuten van aflevering 1 gebeurd er inderdaad niet veel, inderdaad :P
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Snutchz

die gehele aflevering was haast niet door te komen..  :plain:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Snutchz

omdat er gwn geen moer aan was..  :bored:

vieze freddie

wss voor de tiende keer piet piraat en de mummie of Mega Mindy en de duister diamant  :P
dochter krijgt er niet genoeg van :-* :bored:
als het nog wat meevalt is het iets van wallace en grommit, best wel te genieten (alhoewel na tien keer :shaun:)
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

Ronin79

The Walking Dead .... episode 3.  8)

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Snutchz

Tinus_

rebuilding: Fezz Lybra 300B | Totem Sky Tower | NoName 12tc occ speakercable |

Snutchz

Ronin79

Snutchz

DVDGuy

Vanavond het allerlaatste deel gezien van Cold Case

Grindtegel

Net gezien Salt, meh... meer valt er eigenlijk niet over te zeggen. Wel een lekkere soundtrack.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Ronin79

Vanavond; Ajax - PSV ... mooi in HD  8)

Ik hoop echt dat Ajax wint.

Verder hoop ik dat het geklooi binnen Ajax snel opgelost word.

Zou Mido weer speeltijd krijgen  :crazy:

Cooldude82

Gisteren Inception, vanmorgen Salt. beiden waren wel leuk.

DVDGuy

Citaat van: SillentWolf op november 20, 2010, 12:34:41
Vanavond; Ajax - PSV ... mooi in HD  8)

Ik hoop echt dat Ajax wint.

Verder hoop ik dat het geklooi binnen Ajax snel opgelost word.

Zou Mido weer speeltijd krijgen  :crazy:

Me2, maar ik ben bang dat Ajax wederom klop krijgt  :satisfied:

Ronin79

Ik ben er bang voor.

Milan en real staan ook nog voor de deur. Het ziet er niet erg rooskleurig uit.

Aan de andere kant; als ze verliezen ... dan zal er hoe dan ook wat binnen Ajax gedaan moeten worden.
Als je daarvoor Jol en van Der Boog moet offeren ... so be it.
Ik ben niet echt een tegenstander van Jol ... maar begin het wel steeds meer te worden.
Vooral na zijn aankopen en beslissingen.

We gaan het vanavond zien  ;)

squeek

gisterenavond toy story 3 gezien, man man man, waar blijven ze het vandaan halen  :D
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Former member 78

Citaat van: jowi op oktober 24, 2010, 00:16:39
Einde serie 5 is goed, de 1e (dubbel) aflevering van seizoen 6 is werkelijk briljant. Haast een complete film... heel erg goed :worship:

Vandaag de box gekocht van seizoen 6.

Jij hebt 100% gelijk, die dubbele aflevering is :inlove:

erwinh

Vanavond Robin Hood gezien met een kersverse lamp voor mijn HD 750. Best aardige film met fantastisch beeld en erg mooi geluid. Genieten geblazen van al het detail wat weer zichtbaar is. Wat een verschil!! Mijn eerste lamp er in een jaar doorheen gebrand. Ik kan weer een jaartje vooruit  ;)
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

squeek

Citaat van: erwinh op november 21, 2010, 20:42:51
Vanavond Robin Hood gezien met een kersverse lamp voor mijn HD 750. Best aardige film met fantastisch beeld en erg mooi geluid. Genieten geblazen van al het detail wat weer zichtbaar is. Wat een verschil!! Mijn eerste lamp er in een jaar doorheen gebrand. Ik kan weer een jaartje vooruit  ;)

Ja ik zit ook te wachten op een nieuw lamp, tzal wat doen vermoed ik!
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Sonic Circle

Gisteren X-men: The last stand gekeken op DVD.
Wat een laag geweld en surround track zeg..