Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Ronin79

Ik ken wel de titel, maar ik heb er nog nooit wat van gezien.

Meestal kijk (of koop) ik Fantasy, Mistery  / Crime of Actie series.
Zeg maar van Millenium of Dexter tot True Blood, Supernatural en The Crow (en alles ertussen in).

House daarin tegen, is daar een vreemde vogel in de bijt ... maar die vind ik heerlijk sarcastisch  ;D

Binnenkort ga ik mij eens verdiepen in oa. de nieuwe Nikita, en Haven.
Ook staat Fringe en The Vampire Diaries op het menu.

Zoveel keus ... zo weinig tijd  ;)

Lex Groningen

Citaat van: squeek op oktober 17, 2010, 11:48:14
wezen kijken in de cinema, heerlijke film. steekt goed in elkaar!

Is inderdaad een erg lekkere film. Vanavond visite dus gaat die nog een keer bekeken worden. Maar nu eerst met me dochtertje de film UP voor de zoveelste keer bekijken. ;D
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

Teejoo

Gisteren The blind site gezien:

Hele mooie film, prachtig beeld, met een natuurlijk klinkende soundtrack. De surrounds hadden iets nadrukkelijker gebruikt mogen worden voor omgevingsgeluiden.

raMniv

Net bad boys gekeken, gewoon lekker dom kijken.
"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

Ian G

Moulin Rouge op blu ray 8)

Was een van mijn favoriete dvd's dus ben benieuwd naar de full-hd ervaring :popcorn:

jowi

Citaat van: The Vampire op oktober 23, 2010, 01:31:19
net klaar met S04E05 van TBBT. vond dit toch wel de beste aflevering tot nu toe van dit seizoen :D :D
Haha sex & shamy :D Wel grappig dat ze Sheldon nu ook een meer dwangmatig/compulsieve eigenschap geven, die trap aflopen en al die sterrenstelsels op de juiste trede proberen te noemen, en dan opnieuw beginnen als het niet lukt... hij wordt met elke aflevering gekker :D

jowi

Southpark S14E10, Dexter S05E02 en S05E03, Cranberries VH1 (MTV) Unplugged 1995 (slechte avi, slecht geluid maar sentimentele waarde), nu Tori Amos Fade To Red, de 2 DVD videoclips.

Former member 78

Citaat van: raMniv op oktober 23, 2010, 19:57:18
Net bad boys gekeken, gewoon lekker dom kijken.

Veel mensen hebben daar niet eens een film voor nodig :D

Ik heb de laatste tijd erg veel House MD gekeken.
Begonnen van de eertse aflevering, nu bij seizoen 5 alweer.

Vind het een top serie!

jowi

Citaat van: ArjanR1 op oktober 23, 2010, 23:57:37
Ik heb de laatste tijd erg veel House MD gekeken.
Begonnen van de eertse aflevering, nu bij seizoen 5 alweer.
Vind het een top serie!
Einde serie 5 is goed, de 1e (dubbel) aflevering van seizoen 6 is werkelijk briljant. Haast een complete film... heel erg goed :worship:

Ronin79

De film Predators gekeken.
Vermakelijke film  ;)

Robbert54

Cursed gekeken. gewoon op tv. met weerwolfjes. altijd leuk!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

hoekie

Ronin79

@ Vampire

Dat is idd best een vermakelijke film. Heb hem hier nog op DVD liggen.

Former member 78

Citaat van: jowi op oktober 24, 2010, 00:16:39
Einde serie 5 is goed, de 1e (dubbel) aflevering van seizoen 6 is werkelijk briljant. Haast een complete film... heel erg goed :worship:

Dan ga ik seizoen 6 maandag maar kopen ;D

[edit]

Is nog niet te koop  ???

Robbert54

Citaat van: SillentWolf op oktober 24, 2010, 02:06:00
@ Vampire

Dat is idd best een vermakelijke film. Heb hem hier nog op DVD liggen.

ik had niet anders verwacht :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

squeek

Gisterenavond A nightmare on elmstreet 2010 gezien. Damn wat een geluid  :o De iron man 2 blu-ray hinkt er achter aan.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

jowi

Citaat van: ArjanR1 op oktober 24, 2010, 02:11:08
Dan ga ik seizoen 6 (House) maandag maar kopen ;D

[edit]

Is nog niet te koop  ???
http://www.blu-rayaanbieding.nl/bluray-house-md-season-six.html
En ga me nu niet vertellen dat je nog de DVD's koopt... dan kun je beter gaan downloaden. Bijna gratis én in HD.
Overigens zijn niet alle seizoenen op bluray te koop, ze zijn echter wel allemaal in HD te 'krijgen'.

Ronin79

Doe ik zelf ook nog, vooral als ik de rest van de series ook al in DVD form had (zoals Supernatural).
Het is dan wel handig als je een speler hebt, die dan goed scaled.

DVDGuy

Een beetje in de lijn van de Bourne-films; wel aardig

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

raMniv

Heb ik ook gekeken, ben benieuwd of er een vervolg op komt?
"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

Martijnst1990

Watchmen op Blu-ray

Aparte film, maar erg lekkere sfeer! Het beeld en geluid was ook echt top. Hele mooie surroundmix, continu geluid om je heen. Al was het maar een druppelende kraan die je heel subtiel hoorde.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Ronin79

Gister avond; Unthinkable en Machete gezien.
Vermakelijke films  ;)

Ronin79

Vanavond had ik: The Expiriment met Adian Brody gekeken.
Redelijk goede film.  ;)

jowi

Boardwalk Empire E06, nu DVD van Pearl Jam, Unplugged, tering wat klinkt dat toch mooi op die Arcam...

'at home, drawing pictures of mountaintops, with him on top, lemon yellow sun, arms raised in a V, while dead lay in pools of maroon below' :worship: