Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Ronin79

eddy135

Citaat van: SillentWolf op november 11, 2010, 18:43:45
;D

Het word dus nog spannend  ;)

Reken maar!  ::)
Citaat van: SillentWolf op november 11, 2010, 12:46:09
Ik vraag mij alleen af, of ooit Debra of Rita er achter gaat komen; wat hij is.
Of in ieder geval een vermoeden krijgt. Dat zal dan wel een spannend seizoen worden..
Spoiler
Citaat van: SillentWolf op november 11, 2010, 12:46:09
1 van de twee in ieder geval niet... :devil:

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Ronin79

Kon het niet laten om toch even te kijken.
Een van de twee dus niet.

Laat ik maar ophouden met vissen, voordat ik het raad (wat vaker voorkomt  ;)  )

Ondertussen Ajax - Veendam in HD aan het kijken.

B.

Metallica Live Seoul 2006 HD.

En live klinkt 't! 8)

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Ronin79

Net 2 afleveringen van; The Gates gekeken (season 1, episode 1 en 2)
Weer een leuke serie met een thema waar ik van hou  ;)

JCL

Gladiator Blu-Ray, de eerste BD uitgave, dus niet de nieuwe met het betere beeld. Moet zeggen dat het beeld me niets niet tegen viel. Nee het is niet top, maar het is ook geen DVD kwaliteit. Niet echt netjes om het zo uit te brengen als het ook zoveel beter kan, maar de verhalen die je soms over die transfer hoort vind ik wel wat overdreven. Daarnaast is het geluid helemaal top, net als de film zelf, dus al met al een erg vermakelijk begin van de avond!

Unicum

Zojuist Platoon bekeken, nu even aan het bedenken wat ik nu ga opzetten. Wel een ander genre, want 2 van dit soort films op 1 avond is ook niet bepaald vrolijk ::)

eduard

Afgelopen 3 dagen het eerste seizoen van de The Gates gezien. Best een leuke serie.
Ik heb ook de eerste 2 aflevering van The Walking Dead gezien. Dit kan een interessante serie worden.

djaxx

Vavaaf Machete bekeken, damn, positief verrast door deze film. Verstand op 0 en genieten van de leuke, over the top, aktie en mooie vrouwen.

Joozz

Citaat van: djaxx op november 14, 2010, 00:11:16
Vavaaf Machete bekeken, damn, positief verrast door deze film. Verstand op 0 en genieten van de leuke, over the top, aktie en mooie vrouwen.

Das toevallig, zet hem net ook uit. Had een film van Quinten Tarentino kunnen zijn. Vond hem redelijk vermakend, tikkeltje over de top, vooral met die dames op het eind.
Tag Mclaren AV32R DP, Mark Levinson ML335 *Fronts*, Tag Mclaren 100x5R Bi-amp Center + Rear, Tag Mclaren DVD32R, Tag Mclaren CD20R, Pioneer LX71 Bluray, Pioneer PDP-LX5090H, Tannoy TD10 "Front", Elac CC241 "Center", Elac IW-1230 In-wall "Surround", Elac SUB 211.2 ESP, Art speak cables.

celerontje

Citaat van: JCL op november 13, 2010, 21:06:38
Gladiator Blu-Ray, de eerste BD uitgave, dus niet de nieuwe met het betere beeld. Moet zeggen dat het beeld me niets niet tegen viel. Nee het is niet top, maar het is ook geen DVD kwaliteit. Niet echt netjes om het zo uit te brengen als het ook zoveel beter kan, maar de verhalen die je soms over die transfer hoort vind ik wel wat overdreven. Daarnaast is het geluid helemaal top, net als de film zelf, dus al met al een erg vermakelijk begin van de avond!
Je kan 'm gratis omruilen voor de nieuwe versie. ;) (ik ga niet zeggen hoe, dat staat uitgebreid op het DVD.nl forum)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Kwabbernoot

Gister The Sorcerers Apprentice bekeken.

Verrassend prima kijk-vermaak.

Groeten...

Teejoo

Gisteren de blu-ray van 'the bucket list' gekeken. Prachtige film, erg goed beeld en een natuurlijk klinkende soundrack.

Ronin79

Vandaag aflevering 2 t/m
7 van: The Gates gekeken.

Als je eenmaal aan het kijken bent ... kom je er niet meer vanaf.
Leuke serie  ;)

@ Kwabbelnoot

Gisteren wat stukken ervan gekeken (binnenkort kijk ik hem helemaal)
Leuke film, mooie special FX

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Kwabbernoot

Maartje

met mijn dochter gezien vandaag

heerlijke film !!

Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

Martijnst1990

Dat lijkt me een geweldige film ;D

Net The Expendables en The Sorcerers Apprentice gezien.

The Expendables: Gewoon lekkere "verstand op nul en gaan" actie met een paar erg leuke stukken.
The Sorcerers Apprentice: Leuke film, mooie special effects.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

celerontje

Vanavond, gewoon op TV, ''Bellicher: de macht van meneer Miller'' gekeken.
Erg spannende serie, ben benieuwd hoe 't afloopt! (al zou ik continu met een mes in m'n sok lopen als ik zo achtervolgt zou worden ;D)
Maargoed, 't is erg vermakelijk, volgende week zit ik weer ademloos voor de buis gekluisterd! :headbanging:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Ronin79

Nog meer The Gates gekeken ... aflevering 8,9 en 10.  8)

Robbert54

Citaat van: Maartje op november 14, 2010, 21:00:31

met mijn dochter gezien vandaag

heerlijke film !!

hij is goed he?? ik vond hem echt geweldig!! komt er absoluut op blu ray!

IT'S SOOO FLUFFYYYYY!!!! :clapping: :clapping:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Ga ik ook een keer bekijken, ziet er erg geestig uit en bovendien ook nog eens een verse animatiestudio. :)

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com