Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: The Vampire op oktober 16, 2010, 23:46:29
:D :D

even een formule 1 auto vergelijken met een fiat panda :D
:D Zo bedoelde ik het niet echt ;) De indruk zou kunnen bestaan dat je alleen met een grote sub en versterker een grote druk kan opbouwen. Je hebt nu het uiterste van het gamma meegemaakt en het grote verschil met jouw sub is de benodigde uitslag van de subwoofer en daarmee de snelheid. Met 100W kan je nog steeds een hoop kabaal maken en druk opbouwen. Ik heb op de slaapkamer een Mordaunt Short sub van 100W en die verbaast me ook nog af en toe :D

Citaat van: treky22 op oktober 16, 2010, 23:50:57
Pffff kom ik aan met mijn subje. Nom/Music power 300/500 watt, freq. response 20-150 Hz.
Probleem hier is dat ik alleen overdag kan vlammen  :music:, savonds ligt natuurlijk de kleine in bed.
En dan kan da gewoon echt niet  ::)
:D zie mijn reactie hierboven ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Lex Groningen

Voor vanavond staat de film Law abiding citizen in de planning.
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

Teejoo

Gisteren Harry Brown gekeken: fantastische film! Vooral die sfeer in het begin is erg beklemmend weergegeven. Je beleeft het gewoon.

Beeld en geluid zijn top. De surroundmix weer lekker Engels 'straight in your face' .

DVDGuy

Gisteravond gekeken:

Ik vond de special effects erg goed en ook de sub (BK Gemini II) kwam goed tot zijn recht  :coffee:
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

squeek

Citaat van: Alex Groningen op oktober 17, 2010, 08:06:11
Voor vanavond staat de film Law abiding citizen in de planning.

wezen kijken in de cinema, heerlijke film. steekt goed in elkaar!
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

eddy135

Citaat van: HTip op oktober 17, 2010, 07:12:23
:D Zo bedoelde ik het niet echt ;) De indruk zou kunnen bestaan dat je alleen met een grote sub en versterker een grote druk kan opbouwen. Je hebt nu het uiterste van het gamma meegemaakt en het grote verschil met jouw sub is de benodigde uitslag van de subwoofer en daarmee de snelheid. Met 100W kan je nog steeds een hoop kabaal maken en druk opbouwen. Ik heb op de slaapkamer een Mordaunt Short sub van 100W en die verbaast me ook nog af en toe :D
:D zie mijn reactie hierboven ;)

Zo is het;

Verschil tussen 100W en 1000W is "slechts" 3 db... ;)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

B.

Gisteren REC1 en REC2.

Heel indrukwekkend :)

Teejoo

bmateijsen

celerontje

REC 2 is gewoon REC 2, Quarantine is een USA remake van REC 1.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

B.

Hoe vonden jullie de films? :)  Ik vond ze eigenlijk wel erg vet om te zien.
Ik had toast met brie liggen, maar daar kwam ik niet aan toe tijdens de films.

Grindtegel

REC1 en 2 zijn geweldig, de beste horrorfilms van de laatste jaren imo. Sluiten naadloos op elkaar aan en hebben alles wat een horrorliefhebber nodig heeft.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

jowi

Boardwalk Empire maar eens verder kijken. Heb alleen S1 nog gezien, S2 t/m S4 staan er al weer een tijdje. Ook denk ik nog 1 of 2 Californication S3.

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

addy

Start Trek next generation.  First Contact.
Jeugdsentiment.

Jimmy Conway

Sonic Circle

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

raMniv

Gissteravond law abiding citizen gekeken, erg goede film.

Weet iemand of de ned. release van into the wild goed is?
"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

Martijnst1990

Harry Brown

De film heeft een aardige impact gemaakt op mij door het rauze en behoorlijk realistische geweld (op het bloed na). Hele grauwe film met een prima Michael Caine!
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

celerontje

Staat ook nog op mijn lijstje! (maar Caine is sowieso fantastisch!)
Alleen qua bloed etc... tja... er zijn maar weinig mensen die weten wat ''realistisch'' is. (ik heb er wat research naar gedaan en kan zeggen dat de meeste films er behoorlijk naast zitten ;))
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Martijnst1990

Waar ik meer op doel is dat het in sommige shots heel duidelijk nep bloed is, wat niet echt in de film past helaas. Maar dat is een echte kleinigheid, verder is het gewoon een hele sterke film!
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Grindtegel

Holy Crap, net klaar met Beneath Hill 60 (goeie tip Sonic  :thumbs-up: ). Dat was een lekkere subwoofer workout zeg, Big Bigger Biggest BadaBoom!!! Goeie film ook, heb me prima vermaakt.

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Denon Focal

Heb net "The Mummy" weer eens gekeken omdat ik me afvroeg hoe de beleving in mijn nieuwe omgeving was.
De surround mix viel me 100% mee, veel 360 graden gevoel wat ik toch wel erg gaaf vind.
Blijft een B-film maar wel een vermakelijke  ;D
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

Marsh

Weer eens 10.000 BC uit de kast getrokken. Heb m destijds niet in full HD gezien en zonder sub.. Nu dus wel weer aardig genoten  :D.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema