Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Ronin79

Dexter Season 3, aflevering 5 en 6 gekeken.
De serie blijft leuk om te kijken.  ;)

Tinus_

Citaat van: SillentWolf op oktober 19, 2010, 00:33:32
Dexter Season 3, aflevering 5 en 6 gekeken.
De serie blijft leuk om te kijken.  ;)
Ik aflevering 7.
Al vind ik dit seizoen wel iets minder dan de vorige 2.
rebuilding: Fezz Lybra 300B | Totem Sky Tower | NoName 12tc occ speakercable |

Ronin79

Seizoen 1 en 2 waren wellicht wat spannender, dat dit 3e seizoen.

Wel ben ik benieuwd wie die skinner is, en of ik het gisteren goed geraden heb.
Maar dat gaan we denk ik wel de aankomende afleveringen ontdekken.

Hopelijk kunnen we vandaag nog een enkele aflevering kijken.

Je blijft naar deze serie kijken ... en dat is een goed teken  ;)

Vanavond word er in ieder geval gekeken naar Ajax - Auxerre  8)

djaxx

Seizoen 4 is ook super van Dex, ik ben al aan 5 bezig momenteel :)

roland p

Eergisteren star trek the voyage home gekeken:

Ik ga alle startrek films chronologisch bekijken. De volgende, deel 5, schijnt wat minder goed te zijn. Ben benieuwd.

Ook ben ik heat aan het kijken, in etappes, hij duurt 170 minuten:

Wat een fantastische film is dat. De blu-ray is ook geweldig. Hier en daar wel wat softe shots, maar over het algemeen een fantastische beeldkwaliteit. Geluid is ook erg goed, al zit er wel wat te veel dynamiek in.
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - MKSound

Ronin79

@ Djaxx

Season 4 heb ik hier ook op de HDX staan, alleen jammer genoeg in DVD kwaliteit (de rest in HD)
We gaan dus gewoon door als Season 3 klaar is  ;)

Denon Focal

Citaat van: roland p op oktober 19, 2010, 11:39:33
Eergisteren star trek the voyage home gekeken:

Hoe is de kwaliteit van de Blu-ray?
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

roland p

Citaat van: Denon Focal op oktober 19, 2010, 13:03:18
Hoe is de kwaliteit van de Blu-ray?
Ik moet bekennen dat ik niet zo analytisch gekeken/geluisterd heb.
De kwaliteit is me niet zo bijgebleven, dus niet spectaculair. Je ziet dat het een beetje een oude film is. Maar het is zeker niet slecht. Een voldoende.
Het geluid doet ook een beetje ouderwets aan.
Al met al evengoed een vermakelijke film.

Denon Focal

Ik ben een enorme Star trek nerd en vind de oude serie en de films top.
Die ouderwetase special effects hebben ook wel iets.
Ze zijn midden in Star Trek NG overgegaan op CGI ipv modellen, is toch anders
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

Sonic Circle

Citaat van: Grindtegel op oktober 18, 2010, 22:40:11
Holy Crap, net klaar met Beneath Hill 60 (goeie tip Sonic  :thumbs-up: ). Dat was een lekkere subwoofer workout zeg, Big Bigger Biggest BadaBoom!!! Goeie film ook, heb me prima vermaakt.

Graag gedaan. Vond het omgevingsgeluid sowieso top. Het versterkte de claustrofobische sfeer.
En af en toe flink wat geweld.. vooral bij de latere scenes :).

Grindtegel

Volgens de film was de eindknaller de hardste explosie ooit veroorzaakt door de mens met een conventionele bom. Ik geloof dat maar al te graag. Voor de mensen die geen idee hebben: een explosie in Belgie die tot in Ierland te voelen was (450.000kg explosieven de lucht in)  :headbanging:
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Ronin79

Hoe is de film; Beneath Hill 60 eingelijk ?

Ik heb een paar keer zitten twijfelen, of ik deze zou gaan kijken.

Grindtegel

Gewoon een goede spannende oorlogsfilm die zich afspeelt in de 1e wereldoorlog. Kun je rustig gaan kijken.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

roland p

Citaat van: Denon Focal op oktober 19, 2010, 13:47:04
Ik ben een enorme Star trek nerd en vind de oude serie en de films top.
Die ouderwetase special effects hebben ook wel iets.
Ze zijn midden in Star Trek NG overgegaan op CGI ipv modellen, is toch anders
Ja, 'echt' ziet er meestal beter uit.
Ik heb ook de blu-rays box 1 & 2 van de oude serie. De special effects zijn daar door CGI vervangen (oude staan er ook nog op). Dit is gelukkig wel erg goed gedaan en stoort mij totaal niet.

Ronin79

Dan zal ik hem binnenkort eens gaan kijken.

Ondertussen ben ik Ajax - Auxerre aan het kijken.
Droom stand eerste helft 2 - 0 (De zeeuw 7' en Suarez 41' )  :pompom:

maxtrash

Citaat van: Martijn90 op oktober 18, 2010, 21:08:07
Harry Brown

De film heeft een aardige impact gemaakt op mij door het rauze en behoorlijk realistische geweld (op het bloed na). Hele grauwe film met een prima Michael Caine!
heftige film ja, vond hem wel goed. Mijn schoonmoeder en vriendin lieten zich iets te veel opnaaien

Sonic Circle

Citaat van: Grindtegel op oktober 19, 2010, 18:38:10
Volgens de film was de eindknaller de hardste explosie ooit veroorzaakt door de mens met een conventionele bom. Ik geloof dat maar al te graag. Voor de mensen die geen idee hebben: een explosie in Belgie die tot in Ierland te voelen was (450.000kg explosieven de lucht in)  :headbanging:

Ik wilde die scene niet specifiek noemen, voor mensen die de film nog willen zien.
Maar inderdaad, onze HT ruimte heeft niet vaak zó hard staan bulderen :D.

HTip

Citaat van: Sonic Circle op oktober 19, 2010, 23:14:13
Ik wilde die scene niet specifiek noemen, voor mensen die de film nog willen zien.
Maar inderdaad, onze HT ruimte heeft niet vaak zó hard staan bulderen :D.
Misschien een leuke scene voor de M&G :o
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Sonic Circle

Dat wordt dan een nieuw Cloverfield momentje :D. Ben voor!

HTip

Citaat van: Sonic Circle op oktober 19, 2010, 23:26:23
Dat wordt dan een nieuw Cloverfield momentje :D. Ben voor!
Zo erg :o Dan ben ik wel heel erg benieuwd. Doen we!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Grindtegel

Die eindknal is wel leuk maar ik was  nog meer onder de indruk van het begin van de film als ze onder de grond zitten en er contact boven de grond granaten afgaan, dat constante zachte lage gerommel is echt vet.

Robbert54

Ben benieuwd of ie dan ook boven het gedonder van War of the Worlds uitkomt (en ook nog strak blijft en niet zoals bij Kick-Ass.)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Martijnst1990

Ben nou ook wel erg benieuwd geworden naar Beneath Hill 60, misschien vanavond maar is opzetten.

Gister nog The A-team gekeken. Aardige film om te kijken voor de actie, verhaal is niet heel bijzonder/vernieuwend.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

eddy135

Met de Resident Evil trilogie bezig. :devil:

Gisteren deel 2 gezien; beter dan deel 1, benieuwd naar deel 3...
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Ronin79

Repo Men (HD) gekeken.
Best een vermakelijke film.  ;)

Daarna hebben we; Dexter aflevering 7, van season 3 gekeken.