Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Grindtegel

Zo, net terug van The Town, de nieuwe film van Ben Aflik die met deze schitterende film zijn echte naam weer heeft terugverdiend. Vanaf nu dus weer gewoon Ben Affleck.

Een van de beste films die ik dit jaar heb gezien, beetje een kruising tussen Heat/State of Play met uitstekende acteerprestaties, vette shootouts en een goed verhaal (alhoewel het verhaal niet echt origineel genoemd mag worden).

Weer een ouderwets toppertje!
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Former member 78

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Marsh

Citaat van: Grindtegel op september 24, 2010, 06:05:41
Zo, net terug van The Town, de nieuwe film van Ben Aflik die met deze schitterende film zijn echte naam weer heeft terugverdiend. Vanaf nu dus weer gewoon Ben Affleck.

Een van de beste films die ik dit jaar heb gezien, beetje een kruising tussen Heat/State of Play met uitstekende acteerprestaties, vette shootouts en een goed verhaal (alhoewel het verhaal niet echt origineel genoemd mag worden).

Weer een ouderwets toppertje!

Waar woon je dat je zo laat nog een film hebt kunnen pakken, de US?
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

bmateijsen

Citaat van: Marsh op september 24, 2010, 09:34:22

Zie de vorige posting ;)

DVDGuy

Gisteravond Top Gun weer eens gekeken; nu op de 52'' Bravia en met de nieuwe Gemini BK II  :clapping:
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

hoekie

dvd taking changes world tour ceilne dion.
vond het beeld en geluid niet echt geweldig...

JCL

Citaat van: The Vampire op september 23, 2010, 22:59:47
Fringe S2

Fringe S3 :D Ben benieuwd!

SPOILER
Wel jammer dat de clifhanger van dit jaar erg veel lijkt op die van vorig jaar...

Grindtegel

Citaat van: Marsh op september 24, 2010, 09:34:22

vakantie, woon gewoon in nl

nhterra

Panasonic TX P50V10 - Marantz SR6004 - DUNE Base 3.0 - Pioneer BDP 51FD - DM800 - BK XXLS400 - 4x B&W LM1 & B&W CDM CNT

HTip

Zojuist Collateral op BD. Blijft een erg gave en spannende thriller. Geluid is uitstekend met een goed ruimtelijke spreiding en goed verstaanbare dialogen. Beeld was ook erg goed, echter niet altijd even scherp of vrij van beeldruis. Die leek me overigens bewust. Aanrader dus.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

jowi

Fringe S03E01
Prison Break S04E03

En gisteren House S07E01 en Boardwalk Empire S01E01, erg veelbelovend 8)

riwi

Citaat van: jowi op september 24, 2010, 23:10:51
Fringe S03E01

Wow is ie er al :)

Lekker. Ik denk dat ik er eerst een paar opspaar voor ik ga kijken.

Vanavond de laatste 2 afleveringen van True Blood (S3). Heb de afgelopen 2 weken alleen maar True Blood gekeken. Leuke serie... Soookiee  ;D

Robbert54

Citaat van: jowi op september 24, 2010, 23:10:51
Fringe S03E01
Prison Break S04E03
Ik ben nog met S2 bezig. S04E01 van TBBT staat er ook op ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

jowi

Citaat van: The Vampire op september 24, 2010, 23:44:29
S04E01 van TBBT staat er ook op ;)
Echt waar? :pompom:

*edit* ik zie alleen nog maar x264 meuk, ik wacht wel even tot er iets minder twijfelachtigs is ;)

Robbert54

Oh had verder nog helemaal niet naar gekeken  :-X ben toch nog maar aan het einde van seizoen 2
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

jowi

Citaat van: The Vampire op september 25, 2010, 00:11:57
Oh had verder nog helemaal niet naar gekeken  :-X ben toch nog maar aan het einde van seizoen 2
Als er niets anders voorbij komt dan pak ik deze ook gewoon hoor ;) nog maar even afwachten :)

Robbert54

net Fringe s02e11 aan het kijken. zie ik ineens Charlie weer. Geen tekst, uitleg, niks. Denk WTF.. blijkt het een verloren aflevering van seizoen 1 te zijn die er zo maar even is tussengepropt. :nopompom:

Woonkamer HT
Stereo

JCL

Die tekst en uitleg was er volgens mij wel, alleen voor de aflevering en staat dus niet op de capture. Of kijk je naar de BD's? Dat zou wel slordig zijn!

riwi

Citaat van: The Vampire op september 25, 2010, 01:16:07
net Fringe s02e11 aan het kijken. zie ik ineens Charlie weer. Geen tekst, uitleg, niks. Denk WTF.. blijkt het een verloren aflevering van seizoen 1 te zijn die er zo maar even is tussengepropt. :nopompom:

Dat was mij ook opgevallen ja. Slordig.

Wat is tbbt?

Robbert54

Citaat van: riwi op september 25, 2010, 20:03:15
Dat was mij ook opgevallen ja. Slordig.

Wat is tbbt?
The Big Bang Theory.http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=104649.0 Leuke Comedy serie, nu ook elke werkdag op Veronica. maar ik zou hem gewoon vanaf de pilot gaan kijken.

Citaat van: JCL op september 25, 2010, 09:58:04
Die tekst en uitleg was er volgens mij wel, alleen voor de aflevering en staat dus niet op de capture. Of kijk je naar de BD's? Dat zou wel slordig zijn!
nee niet de BD die komt maandag volgens mij. Zou idd wel heel slordig zijn, wanneer die ook op de BD  staat als aflevering 11

Woonkamer HT
Stereo

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Robbert54

Citaat van: JCL op september 24, 2010, 12:37:33
Fringe S3 :D Ben benieuwd!

<

kl°te serie! zit ik tot 05.45 te kijken. eindigt het weer zo spannend! Moet mezelf nu gewoon dwingen om te gaan slapen  :D

Woonkamer HT
Stereo

JCL

Ja het einde van S2 is zeker spannend! Het begin van S3 is trouwens ook erg de moeite waard! Ben erg benieuwd hoe dit nu verder gaat (ook al voel je dat wel een beetje aankomen).

djaxx

Net maar is voor eerste keer ooit independence day bekeken. Vind het maar een overroepen film. Tof voor de surround maar verhaal kon pakken beter.