The Big Bang Theory!!

Started by Robbert54, September 20, 2010, 20:37:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Robbert54

nog meer fans hier van Sheldon, Leonard, Penny, Raj en Howard? :pompom: :D :D :D :D





|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

jowi

Één van de leukste series van de afgelopen jaren :pompom:
Zit nu toevallig onderstaand schema te bestuderen:

Robbert54

kan zo op een T-shirt!


Oh wacht dat bestaat al: :D



|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

zo maar een paar quotes ;D


Roch Paper Scissors..... Lizzard, Spock :blink:

Sheldon: Scissors cuts paper, paper covers rock, rock crushes lizard, lizard poisons Spock, Spock smashes scissors, scissors decapitates lizard, lizard eats paper, paper disproves Spock, Spock vaporizes rock, and as it always has, rock crushes scissors.

*Playing 3D chess*
Sheldon: Checkmate.
Leonard: Oh, again?
Sheldon: Obviously, you're not suited for three dimensional chess. Perhaps three dimensional Candy Land would be more your speed.
Leonard: Just reset the board!
Sheldon: It must be humbling to suck on so many levels.

Sheldon: Ah, gravity - thou art a heartless bitch.

Sheldon: I'm not insane, my mother had me tested!

Leonard: For God's sake, Sheldon, do I have to hold up a sarcasm sign every time I open my mouth? 
Sheldon (intrigued): You have a sarcasm sign?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

jowi

Quote from: The Vampire on September 20, 2010, 21:13:22
Roch Paper Scissors..... Lizzard, Spock :blink:
Dit heeft zelfs de officiele Rock Paper Scizzors wiki gehaald...:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rock-paper-scissors

... en dan een beetje naar beneden scrollen:

Robbert54

#5
 :clapping: :clapping: :clapping:

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

net geweldige aflevering gezien waarin Penny een kerstcadeautje heeft voor Sheldon  :clapping: blijkt een servetje met handtekening en Dna te zijn van Leonard Nimoy. Die reactie van Sheldon :worship: :clapping: :worship: :clapping:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

jowi

#7
Nog even over RPSLS:


Friendship Algorithm ;)
\
He jammer van dat insluiten maar ja. Klikkies doen maar dan.

Danakin

#8
Mijn favoriete serie op dit moment. Ben bijna klaar met seizoen 2. Wat een gave serie. Sheldon rules. Gisteren weer die aflevering gezien waarin Raj genomineerd is en Sheldon verplicht blij moet kijken. Pieste zowat in mijn broek :D :D.
Versterking: denon avr-x3600h, emotiva xpa gen3, Blu-ray: Panasonic BD85, Mediaspeler: Nvidia Shield, TV: lg oled, Decoder: Arcadyan van Telfor,
Luidsprekers voor (incl. center): HT7 Bazuinen Luidsprekers achter: HT7 Oktaven, Subwoofer: Klipsch r-112sw (2x), bekabeling: Van den Hul en Monster

Danakin

#9
Quote from: The Vampire on September 20, 2010, 22:30:05
net geweldige aflevering gezien waarin Penny een kerstcadeautje heeft voor Sheldon  :clapping: blijkt een servetje met handtekening en Dna te zijn van Leonard Nimoy. Die reactie van Sheldon :worship: :clapping: :worship: :clapping:

Die was echt geweldig ja, LOL.
Versterking: denon avr-x3600h, emotiva xpa gen3, Blu-ray: Panasonic BD85, Mediaspeler: Nvidia Shield, TV: lg oled, Decoder: Arcadyan van Telfor,
Luidsprekers voor (incl. center): HT7 Bazuinen Luidsprekers achter: HT7 Oktaven, Subwoofer: Klipsch r-112sw (2x), bekabeling: Van den Hul en Monster

bmateijsen

Jullie hebben nog wel even door te kijken ;), nieuwe seizoen begint ook zo weer! 8)

jowi

Ik heb afgelopen weken de huidige drie seizoenen er doorheen gejaagd, en dan zie ik ze op TV ook nog voorbij komen, ben er helemaal klaar voor :)

Danakin

Quote from: bmateijsen on September 21, 2010, 12:18:24
Jullie hebben nog wel even door te kijken ;), nieuwe seizoen begint ook zo weer! 8)

Overmorgen ja. Wat is de snelste manier om die afleveringen te kunnen bekijken???
Versterking: denon avr-x3600h, emotiva xpa gen3, Blu-ray: Panasonic BD85, Mediaspeler: Nvidia Shield, TV: lg oled, Decoder: Arcadyan van Telfor,
Luidsprekers voor (incl. center): HT7 Bazuinen Luidsprekers achter: HT7 Oktaven, Subwoofer: Klipsch r-112sw (2x), bekabeling: Van den Hul en Monster

bmateijsen

Quote from: Danakin on September 21, 2010, 12:48:01


Overmorgen ja. Wat is de snelste manier om die afleveringen te kunnen bekijken???

ahum ... tor .... ahum rent...

Danakin

#14
Quote from: bmateijsen on September 21, 2010, 14:08:06
ahum ... tor .... ahum rent...

Ik zal het niet verder vertellen  :-X. Thnx.
Versterking: denon avr-x3600h, emotiva xpa gen3, Blu-ray: Panasonic BD85, Mediaspeler: Nvidia Shield, TV: lg oled, Decoder: Arcadyan van Telfor,
Luidsprekers voor (incl. center): HT7 Bazuinen Luidsprekers achter: HT7 Oktaven, Subwoofer: Klipsch r-112sw (2x), bekabeling: Van den Hul en Monster

Robbert54

mooie van de serie is dat je ook gewoon blijft kijken. kijk zo 10afleveringen achter elkaar en dan verveelt het nog niet. :pompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

jowi

Anders repacks voor S1 S2 en S3 in de nzb wereld...

mradem

Ik heb er nog niet zo goed naar gekeken maar wat ik gezien heb vond ik niet zo leuk als bijv.two and a half men.

Danakin

Voor zover ik na kan gaan is seizoen 4 aflevering 1 al van diverse torrentsites af te halen. Hopelijk ben ik nu niet illegaal bezig om jullie hierover te informeren.
Versterking: denon avr-x3600h, emotiva xpa gen3, Blu-ray: Panasonic BD85, Mediaspeler: Nvidia Shield, TV: lg oled, Decoder: Arcadyan van Telfor,
Luidsprekers voor (incl. center): HT7 Bazuinen Luidsprekers achter: HT7 Oktaven, Subwoofer: Klipsch r-112sw (2x), bekabeling: Van den Hul en Monster

Robbert54

net S04E01 gekeken. Leuke aflevering weer :D Sheldon is overigens nog magerder dan anders :blink: Jim Parsons heeft trouwens een dik verdiende Emmy gekregen voor zijn rol als Sheldon Cooper :clapping:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Shadowfox

Bah in een paar dagen tijd 3 seizoenen er doorheen gejaagd. I WANT SHELDON.

Zullen er zulke personen in het echt bestaan? Ik denk het niet want mensen zijn bang om de waarheid tegen anderen te vertellen.
In elk geval op zijn manier.

Personages raken steeds beter op elkaar ingespeeld. Vooral penny word steeds leuker as one of the guys.

daxie

Quote from: Shadowfox on September 30, 2010, 08:22:14
Bah in een paar dagen tijd 3 seizoenen er doorheen gejaagd. I WANT SHELDON.

Zullen er zulke personen in het echt bestaan? Ik denk het niet want mensen zijn bang om de waarheid tegen anderen te vertellen.
In elk geval op zijn manier.

Personages raken steeds beter op elkaar ingespeeld. Vooral penny word steeds leuker as one of the guys.

Ik heb 5 jaar tussen dr burgerlijk ingenieurs gewerkt en conferenties gedaan. Ze bestaan.

Koen K

#22
Ik studeer in Delft en kan bevestigen dat ze bestaan  ;D

Meesterlijke serie trouwens  :P

Robbert54

net s04e03 gekeken. leuke aflevering weer, maar ben ik nou de enige die sheldon wel erg mager vind geworden?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

jowi

Niet anders dan anders toch? Het viel mij niet op.

Trouwens, een maat van me wees me er op dat Leslie Winkle (Sara Gilbert) en Leonard (Johnny Galecki) al eerder samen speelden, in de serie Rosanne :) en google weet te vertellen dat ze IRL hele goede vrienden zijn, en Penny (Kaley Cuoco) was de dochter uit de sitcom '8 simple rules'.