Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Lars_Portman

North by Northwest (1959)
Alternatieve titel: Alfred Hitchcock's North by Northwest

Giste avond op blu-ray gezien en zeker mooie re-master van deze klassieke film.

Cary Grant was echt op zijn top.  Zet een geweldige rol neer! Heerlijk genoten!

Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100

Moondust

Gisteravond Il y a longtemps que je t'aime (I've loved you so long) gezien. Wat een fantastische film! Drama op zijn best. Nergens vals sentiment of andere clichés maar een zeer goed uitgebalanceerde film die beetje bij beetje het verleden van de hoofdpersoon blootgeeft. Daarnaast waren een aantal komische momenten zeer goed geplaatst. De twist tegen het einde had ik niet zien aankomen. Ik zat op een heel ander spoor. Al met al wat mij betreft de perfecte dramafilm. Diepgang, geloofwaardig, emotioneel en nog dagen stof tot nadenken.
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

denoontje

Gisteravond begonnen met de BD bourne trilogy

Vanavond laatste deel....

Had ze ooit gezien, maar geen oja gehad....was dus al erg lang geleden....

DVDGuy

Gisteravond Madagascar gezien in 1080P; amusante film  8)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Kwabbernoot

Citaat van: Moondust op maart 21, 2010, 09:31:27
Gisteravond Il y a longtemps que je t'aime (I've loved you so long) gezien. Wat een fantastische film! Drama op zijn best. Nergens vals sentiment of andere clichés maar een zeer goed uitgebalanceerde film die beetje bij beetje het verleden van de hoofdpersoon blootgeeft. Daarnaast waren een aantal komische momenten zeer goed geplaatst. De twist tegen het einde had ik niet zien aankomen. Ik zat op een heel ander spoor. Al met al wat mij betreft de perfecte dramafilm. Diepgang, geloofwaardig, emotioneel en nog dagen stof tot nadenken.

Inderdaad een erg fraaie film.

Groeten...

eddy135

Net 2012 achter de rug (BD).
Wat een waardeloze film, eigenlijk.. :-\
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Robbert54

vanavond eindelijk fantastic Mr. Fox kunnen kijken en wat een verrassend leuke film! zeker een aanrader!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Shadowfox

gister 2 delen gezien van een docu over South Pacific gemaakt natuurlijk van de bbc.
Het beeld......geen woorden voor zo mooi.
mooie toevoeging is de muziek. Commentaar is niet van sir david maar deze doet het ook heel goed.

Je kan deze docu zien als een mix van earth en life. Een echte aanrader. Hier een linkje

http://www.binsearch.info/?adv_age=&q=South.Pacific.1080p.BluRay.DTS.x264-NaRB

Shadowfox

Citaat van: The Vampire op maart 22, 2010, 03:01:41
vanavond eindelijk fantastic Mr. Fox kunnen kijken en wat een verrassend leuke film! zeker een aanrader!

Ja had mn laatst ook gezien en zeker erg leuke droge humor.
Het vertellen van george over de overval lijkt een beetje of je oceans 11 zit te kijken. De rest van de cast doet het ook erg leuk.

Lars_Portman

Citaat van: denoontje op maart 21, 2010, 11:25:15
Gisteravond begonnen met de BD bourne trilogy

Vanavond laatste deel....

Had ze ooit gezien, maar geen oja gehad....was dus al erg lang geleden....

Laatste deel valt ook niet tegen he?
Echt een vermakelijke trilogy!

Acoustic Energy AE100

Marsh

Gisteravond begonnen met Pirates op blu-ray... had het beeldkwaliteit nog niet gezien.. erg goed!
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Lars_Portman

Citaat van: Marsh op maart 22, 2010, 08:34:57
Gisteravond begonnen met Pirates op blu-ray... had het beeldkwaliteit nog niet gezien.. erg goed!

Die heb ik laatst nog helemaal gekeken....

Ik heb gelukkig de USA/Canada versie. Dus 24 geluid. Terwijl NL/UK versie op 16 bit blijft hangen.
laatste deel vergeleken EU met USA maar daar laten ze wel wat liggen dan vindt jammer dat niet altijd van uit kan gaan dat maximale er uitgehaald wordt wat schijfje kan beiden.

Maar des ondanks ook zeer vermakelijke triology!

Acoustic Energy AE100

Marsh

Citaat van: Lars_Portman op maart 22, 2010, 08:38:31
Die heb ik laatst nog helemaal gekeken....

Ik heb gelukkig de USA/Canada versie. Dus 24 geluid. Terwijl NL/UK versie op 16 bit blijft hangen.
laatste deel vergeleken EU met USA maar daar laten ze wel wat liggen dan vindt jammer dat niet altijd van uit kan gaan dat maximale er uitgehaald wordt wat schijfje kan beiden.

Maar des ondanks ook zeer vermakelijke triology!

Inderdaad erg jammer qua geluid.
Stond er van te kijken dat ik alleen maar Dolby kon selecteren, terwijl de franse soundtrack wel DTS had.  :confused:
Nog niet gezien wat de andere 2 delen hebben voor geluidsformaat.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Lars_Portman

Citaat van: Marsh op maart 22, 2010, 09:00:43
Inderdaad erg jammer qua geluid.
Stond er van te kijken dat ik alleen maar Dolby kon selecteren, terwijl de franse soundtrack wel DTS had.  :confused:
Nog niet gezien wat de andere 2 delen hebben voor geluidsformaat.

Ik had over de PCM5.1 versie, Die is dus ook in 2 edities 24bit PCM5.1 En 16bit PCM5.1
Acoustic Energy AE100

Marsh

Citaat van: Lars_Portman op maart 22, 2010, 09:36:40
Ik had over de PCM5.1 versie, Die is dus ook in 2 edities 24bit PCM5.1 En 16bit PCM5.1

Begrijp ik.

SeriousCinema

Kwabbernoot

Gisteravond The Man From Earth bekeken. Verrassende film. Ik heb mij er prima mee vermaakt.

Groeten...

denoontje

Citaat van: Lars_Portman op maart 22, 2010, 08:18:19
Laatste deel valt ook niet tegen he?
Echt een vermakelijke trilogy!

yep en gereed...

Zelfs laatste deel werd voormij pas halverwegen herkenbaar...
al met al een leuk weekend zo..beetje 24 (dexter, lost) idee...die kijken we ook allemaal achter elkaar en dat heeft wel wat.

Robbert54

Phoenix Suns vs Minnisota Timberwolves in HD O0
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Van de week wel een stukje van the Rockets tegen Celtics gezien (sport 1)
Normaal kijk ik geen basketbal, maar was wel een keer leuk om te zien.  ;)

Robbert54

vind het interessanter dan voetbal ;D heb het zelf ook jaren gedaan ondanks mijn geringe lengte ::)

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Vroeger met gym op school was ik er trouwens wel aardig bedreven in, alleen kaatste de bal vaak terug, ondanks dat ik 'm op zich goed gemikt had! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

Ik heb het toen ik kind was, nog een paar lessen gevolgd.
Toen mijn broertje ermee ophield, ben ik er ook mee opgehouden.  ;)

Daarnaast speel ik zulke games ook nog wel eens op de 360.
Maar voetbal blijft toch mijn favoriet, met name Ajax  ;)

celerontje

Ook zoiets, Ajax brandblussers, levensgevaarlijk:
Als Ajax supporter krijg je 'm van een Feyenoorder op je kop gesmeten
En een Feyenoorder weigert z'n brandjes ermee te blussen.

Dus hoe veilig zijn die dingen? :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

Robbert54

had gemiddeld 24 punten per wedwedstrijd dus kon wel een balletje schieten ondanks mijn 1.75. maar moest het dan ook vooral hebben van mijn snelheid (bijnaam speedy Gonzales. 100m in 10.7 8) )

wedstrijd is trouwens een slachtpartij geworden. Suns domineerden de hele wedstrijd. 1e helf was het eigenlijk al afgelopen. ook niet gek met Nash, Stoudemire, Hill en Richardson in 1 team

Woonkamer HT
Stereo