Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Ronin79

Nee hoor, nergens last van.

Als de nieuwe serie zo vaak kapot gaat, als dat vorige toestel van jou (wel erg vervelend natuurlijk),
dan heb ik ook bij de aankomende releases niets te vrezen  :P  :laugh:

Lars_Portman

Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100

Snutchz

Citaat van: SillentWolf op januari 23, 2010, 19:38:59
Nee hoor, nergens last van.

Als de nieuwe serie zo vaak kapot gaat, als dat vorige toestel van jou (wel erg vervelend natuurlijk),
dan heb ik ook bij de aankomende releases niets te vrezen  :P  :laugh:
wat..? die ene software bug en die half-bakken pixel..?  :P
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

eduard

Net 2012 gezien, ik vond het een goede film met erg mooie special effects.

djaxx

Ik net Saw 6 gezien.

Blijft zelfde natuurlijk maar was toch al terug beter dan zijn 2 voorgangers. Er zijn al plannen tot en met saw 8 in 2011. :sly:

Tube-freak

Ik heb net de film: "Män som hatar kvinnor" gekeken (mannen die vrouwen haten).

Dat was echt een goede film.  Ondanks dat hij 2,5 uur duurt heb ik me geen enkel moment verveeld.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Marsh

Citaat van: djaxx op januari 24, 2010, 00:57:03
Ik net Saw 6 gezien.

Blijft zelfde natuurlijk maar was toch al terug beter dan zijn 2 voorgangers. Er zijn al plannen tot en met saw 8 in 2011. :sly:

Vreselijk.
Ik heb 6 op blu-ray.. of was het 5? (hou het echt niet meer bij) .. vindt het echt té goor voor woorden worden.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

RvD

Citaat van: eduard op januari 24, 2010, 00:01:26
Net 2012 gezien, ik vond het een goede film met erg mooie special effects.

Ook net gekeken en helemaal met je eens een aanrader 2012.
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM - Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - Ascendo the28 sub squared pro passive sealed shallow
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 CineMike/Amplitude 16 - Advance Paris XA1200 CM Ultimate Edition (3x) - Dynacord L3600FD CineMike
Bronnen: Oppo UDP-205 Final edition + stereo analog CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen  - Furutech e TP66 + e TP86 - AudioQuest Dragon 48 CM - AudioQuest William Tell Zero CM (3x) - CineMike netkabels (13x) - Mway 3DW Reference XLR (3x) - Trinnov Breakout Cable (2x) - Acoustic Revive RD3 - Isotek - Wireworld Akoestiek: Artnovion - Sonitus

MaxxMark

Ik heb net 2012 gezien.. maar tjeeee zeg... wat viel dat tegen!

Traag verhaal, heeel veeel cliché momenten, erg voorspelbaar en soms erg jammere sfx.. Ik had een beetje wat ik ook met G.I. Joe had qua SFX. Sommige SFX waren finger licking good. En anderen waren erg jammer. Alleen had ik met deze film het gevoel dat het meer slecht dan goed was.

En het laatste: waarom hebben ze voor deze film in ****snaam 2 en een half uur nodig?!

edit: ik zie net dat 2 mensen het een aanrader vinden. Nou daar ben ik het pertinent niet mee eens :D
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC NZ7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Marsh

Moet m nog steeds kijken.. is die al uit op br dan?
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

deniax

Citaat van: Marsh op januari 24, 2010, 02:26:07
Moet m nog steeds kijken.. is die al uit op br dan?
"ja, zo ongeveer"
D-Box - Velodyne - Screen Research - JVC - Audyssey

hoekie

Knowing gezien gisteravond, vond het wel een aardige film.
Heb me vermaakt en dat is het belangrijkste!

Zit alleen wel een "bug" in de BR rond 1:54:00 (tegen einde van de film) volgens mij... (iets van een tik op je speakers)

JCL

Citaat van: MaxxMark op januari 24, 2010, 02:19:47
Ik heb net 2012 gezien.. maar tjeeee zeg... wat viel dat tegen!

Traag verhaal, heeel veeel cliché momenten, erg voorspelbaar en soms erg jammere sfx.. Ik had een beetje wat ik ook met G.I. Joe had qua SFX. Sommige SFX waren finger licking good. En anderen waren erg jammer. Alleen had ik met deze film het gevoel dat het meer slecht dan goed was.

En het laatste: waarom hebben ze voor deze film in ****snaam 2 en een half uur nodig?!

edit: ik zie net dat 2 mensen het een aanrader vinden. Nou daar ben ik het pertinent niet mee eens :D

Ja mee eens. SFX waren slecht, voorspelbaar, heel veel "ja hoor" momenten, verschrikkelijk cliche en erg langdradig. Heb hem bij iemand anders gekeken, misschien is hij leuker als beeld en geluid beleving top zijn, maar van het verhaal moet de film het zeker niet hebben.

HTip

We gaan nu de Bourne Trilogy kijken. Het is toch p.kkeweer ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

R

Marsh

Citaat van: HTip op januari 24, 2010, 13:53:52

Moet ik ook nog hebben op br.. geweldige films!

SeriousCinema

Rob Eric Blank

Citaat van: R op januari 24, 2010, 13:56:50
The hurt locker.
Nice!

Gister Slumdog Millionaire gezin. Toch wel een zeer aardige film!

Robbert54

Citaat van: HTip op januari 24, 2010, 13:53:52
mmm misschien zet ik die ook wel op.. gisteren voor de eerste keer in mijn 25 jaar wat gedronken, en teveel, dus ben nu zo beroerd als een kat. kan ik net zo goed lekker in bed liggen en 6 u lang film kijken ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

Voor 't eerst als 25 jarige wat gedronken..?!  :blink:

:crazy:

celerontje

Ik drink eigenlijk ook nooit, maar je gaat me toch niet vertellen dat je van 1 pilsje kotsmisselijk bent geworden? :o

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Snutchz

celerontje

Zometeen naar: Capitalism: A Love Story van Michael Moore, ben benieuwd! (er wordt vandaag hier in de provincie documantairedag gehouden in 3 bioscopen)

Citaat van: Snutchz op januari 24, 2010, 16:47:09
dit deed 'm den das om..  :crazy:

Ehhhh, ben je dan ''Breezerpooier'' als man? :D :D :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: celerontje op januari 24, 2010, 16:44:24
Ik drink eigenlijk ook nooit, maar je gaat me toch niet vertellen dat je van 1 pilsje kotsmisselijk bent geworden? :o

nee combinatie van wijn, martini en tequilla :crazy:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo