Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Nooff

Citaat van: The Vampire op oktober  9, 2009, 01:25:13
is ie regiovrij dus? :angel:

Hij doet het op mijn NL PS3 Slim, dus ik denk van wel  :angel:

Fabian92

Net Ice Age 3 gekeken, erg leuk  :clapping:
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

Ronin79

djaxx

Ik vond hem redelijk maar zeker niet speciaal.

celerontje

Wel stukken beter dan Madagascar 2, al is die ook best vermakelijk.
Vooral Simon Pegg (Buck) was geweldig, en natuurlijk Scrat die te maken krijgt met de WAF factor. :clapping: :pompom:

Pixar zullen ze nooit en te nimmer overtreffen, maar 't is prima vermaak. :worship:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Kwabbernoot

Ik vond Madagascar 2 eigenlijk best wel briljant bij vlagen en waarschijnlijk beter dan deel 1.
Ice Age 3 vond ik ook wel erg leuk en gelukkig beter dan Ice Age 2.

Vanavond hier Transformers: Revenge of the fallen. Ik heb er eerlijk gezegd weinig vertrouwen in.

Groeten...

Moondust

Citaat van: Kwabbernoot op oktober 10, 2009, 14:34:59
Vanavond hier Transformers: Revenge of the fallen. Ik heb er eerlijk gezegd weinig vertrouwen in.

En terecht.  :-\
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

Kwabbernoot

maximus79

Citaat van: Kwabbernoot op oktober 10, 2009, 16:33:58
Zo erg? :-\

Groeten...

Transformers is zo'n film die je moet kijken zonder na te denken.  Schitterende special effects en super geluid, gewoon genieten van de aktie en geen hoge eisen stellen aan karakter en verhaal ontwikkeling.
Ook al is de film matig toch heb ik er zeer van kunnen genieten, het is een film die je HT op de proef stelt en als dat dan slaagt dan ben je blij dat je weet dat het niets voor niets is geweest van al die tijd en geld die je in je HT hebt gestoken.
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2

maximus79

dubbel
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2

Nooff

Citaat van: Moondust op oktober 10, 2009, 16:23:45
En terecht.  :-\

Want?

Ik begrijp eigenlijk nooit wat mensen verwachten bij zo'n film. Het is een blockbuster, daarvan hebben weinig een goed verhaal. Ik weet nog goed dat er destijds zo'n commentaar was op de wijze waarop alle robots zo veranderd waren. Wat denken mensen nou eigenlijk? Dat we willen kijken naar een oude kever die transformeert? Of wellicht een cassettebandje? Ik vond het grootste minpunt aan de film een vrouw (in hoeverre je haar zo mag noemen) genaamd Megan Fox. Het is prima vermaak, met een erg agressieve soundtrack en schitterend beeldmateriaal. Ik vind het toch weer knap hoor hoe ongelooflijk echt alles lijkt.

celerontje

Het meest storende vond ik nog dat het leek alsof NEST nog nooit van Sector 7 gehoord had, en ook niks van hun onderzoeken/expertise wist.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

JCL

Gisteren Star Trek 2009 gezien. Erg leuke film, aangenaam verrast! Heeft geen ruk met Star Trek te maken, maar wel erg vermakelijk. Effecten zijn super en het DTS geluid was meer dan prima. Hopelijk morgen eindelijk eens tijdmaken voor die Gladiator Blu-Ray :D

Fatalfelix

The Usual Suspects

Wat een gave film is dit toch. Zo heerlijk die plotwending aan het einde  :wub:
Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

djaxx

Citaat van: Fatalfelix op oktober 10, 2009, 23:21:55
The Usual Suspects

Wat een gave film is dit toch. Zo heerlijk die plotwending aan het einde  :wub:

Yup, hele goede film al moet ik hem toch nog tweede keer bekijken om echt alles goed te begrijpen want bij momenten ging het me toch wat snel :)

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

Moondust

Citaat van: Nooff op oktober 10, 2009, 18:11:50
Want?

Ik begrijp eigenlijk nooit wat mensen verwachten bij zo'n film. Het is een blockbuster, daarvan hebben weinig een goed verhaal. Ik weet nog goed dat er destijds zo'n commentaar was op de wijze waarop alle robots zo veranderd waren. Wat denken mensen nou eigenlijk? Dat we willen kijken naar een oude kever die transformeert? Of wellicht een cassettebandje? Ik vond het grootste minpunt aan de film een vrouw (in hoeverre je haar zo mag noemen) genaamd Megan Fox. Het is prima vermaak, met een erg agressieve soundtrack en schitterend beeldmateriaal. Ik vind het toch weer knap hoor hoe ongelooflijk echt alles lijkt.

Er zijn zat blockbusters die me prima kunnen bekoren. Waar ik echt op afknap is een opeenstapelende overkill aan toevalligheden en zeer onlogische acties van karakters. Dat verhindert me helemaal op het gaan in de film. Als er dan ook nog een zeer matige verhaallijn, hopeloos slecht acteerwerk en irritante karakters aan te pas komt is voor mij de deceptie compleet. Een geweldige soundtrack en fantastische CGI kunnen het voor mij dan niet meer redden. Ik kick niet op mijn HT spullen, maar op goede films die iets met me doen. Transformers 2 deed met mij echt helemaal niets. Het zij zo...
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

def0012

Gister avond gezien,

knowing-blu-ray
13 conspiracy-dvd
city of amber-dvd
the gene generation-dvd (beetje saaie/vreemde film)

LittleNinja

Drukke en vooral lange avond geweest def!! :o

Wij hebben gisteren Watchmen gekeken. Beetje trage film maar uiteindelijk wel ok. Mooie effecten en zo hier en daar heel goed de muziek er doorheen gemixt! Erg goede muziek fragmenten!!

JCL

Citaat van: Perfectionist op oktober 11, 2009, 00:08:26
Angels and Demons

Wat vond je daarvan? Ik vond het opzich een hele goede film, maar het einde is echt bedroevend slecht :(

Kwabbernoot

Citaat van: Moondust op oktober 11, 2009, 09:52:45
Er zijn zat blockbusters die me prima kunnen bekoren. Waar ik echt op afknap is een opeenstapelende overkill aan toevalligheden en zeer onlogische acties van karakters. Dat verhindert me helemaal op het gaan in de film. Als er dan ook nog een zeer matige verhaallijn, hopeloos slecht acteerwerk en irritante karakters aan te pas komt is voor mij de deceptie compleet. Een geweldige soundtrack en fantastische CGI kunnen het voor mij dan niet meer redden. Ik kick niet op mijn HT spullen, maar op goede films die iets met me doen. Transformers 2 deed met mij echt helemaal niets. Het zij zo...

Ik kan mij hier wel in vinden. Ik heb lang niet meer zoveel pauzes tijdens een film genomen als gister tijdens Transformers 2. Wel knap gemaakt en beduidend beter dan deel 1 maar dan nog. Nahja, vanavond dan maar een ander genre proberen.

Groeten...

MaxxMark

Citaat van: Kwabbernoot op oktober 11, 2009, 11:15:26
Ik kan mij hier wel in vinden. Ik heb lang niet meer zoveel pauzes tijdens een film genomen als gister tijdens Transformers 2. Wel knap gemaakt en beduidend beter dan deel 1 maar dan nog. Nahja, vanavond dan maar een ander genre proberen.

Groeten...

Beduidend beter dan deel 1? Misschien als je alleen vanaf de halverwege de film kijkt :) Maar qua verhaal vond ik het zo dramatisch dat ik hem alleen op gelijke voet kan zetten met 1 (en dat is ook maar nét en alleen maar omdat het vanaf halverwege ongeveer zo ongelooflijk toffe actie scene's heeft)
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC NZ7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Kwabbernoot

Tja, het verhaal heb ik het niet over. Dat was van beide "nogal zwak". Deel 2 heeft de mooiere locaties, betere actie en de betere effecten. Dat is het dan ook wel. Deel 1 had ik ooit gedownload maar op de één of andere manier heb ik de laatste 5 à 10 minuten nooit binnengekregen. Daar kwam ik dus pas achter tijdens het kijken. Ik heb echter nooit de drang gevoeld om toch maar eens op zoek te gaan naar een volledige versie. (Ondertussen heb ik hem wel op HD-DVD dus ik kan nog een keer een vergelijkend waren onderzoek doen maar dat denk ik dan toch maar niet.)

Groeten...

Kwabbernoot

Vanavond Trick 'r Treat. 7,8 op IMDB. Ik ben benieuwd.

Het plaatje is iig al goed.

Groeten...

Martijn76

Na Star Trek 2009 v.d. week heb ik gisteren ook deel 1,2,3 alvast gekeken, nog 7 te gaan! Vond 't qua kwaliteit echt meevallen voor films van (tot) 30 jaar geleden. Leuk trouwens om alle verwijzingen nu te zien (was vroeger meer van de star wars dan de star trek)