Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Kwabbernoot

Gisteravond de HD-DVD bekeken van Hero. Leuke film maar wat een drama kwaliteit. Ik durf te wedden dat de gewone DVD er beter uitziet. Jammer.

Groeten...

Kwabbernoot

Citaat van: celerontje op oktober  6, 2009, 00:15:43
UP is een 3D film, trouwens. (maar niet in dat gezellige Twente! :D)
Huh? Hoezo niet? Ik heb Ice Age 3 in 3D gezien en als voorfilmpje zat Up ertussen. Ook in 3D. Waarom zou de film dan niet hier in 3D te zien zijn?

Groeten...

celerontje

CineStar heeft geen 3D, voor zover ik weet.

Ik heb trouwens ook Ice Age 3 in 3D gezien, maar het voorfilmpje van UP was gewoon in 2D.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Kwabbernoot

Twente heeft wel meer dan alleen Cinestar (voor zolang het nog duurt natuurlijk). De bioscoop in Hengelo heeft wel 3D.

Groeten...

celerontje

Oooh, ik meen een keer gelezen te hebben dat CineStar de enige bioscoop in Twente is.
My bad... :-[ ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

stevefilmfreak54

Vanmiddag was een WAF middagje, naar Pathe om de Storm te kieken, was niet onaardig en vrouwtje was blij :pompom: :pompom:

Robbert54

Citaat van: Kwabbernoot op oktober  6, 2009, 12:54:38
Twente heeft wel meer dan alleen Cinestar (voor zolang het nog duurt natuurlijk). De bioscoop in Hengelo heeft wel 3D.

Groeten...
huh hengelo ook ja? waar zit die dan? is nog dichterbij ook ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Kwabbernoot

In de binnenstad tegenover discotheek New York. Je moet je er niets al teveel van voorstellen maar ze hebben wel 3D met van die brilletjes met een batterij er in. Ik dacht iets van 4 zalen.

Groeten...

Robbert54

net UP gezien. ga ik zeker ook nog in de bios kijken. geweldige pixar film. vind het ook gelijk hun allerbeste! :worship: :worship:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

maximus79

Transformers 2 net gekeken op blu-ray Wat een geluid!, nog nooit zo'n actieve surround track gehoord en wat een dynamiek!  Dit is DE nieuwe ht demo/referentie blu-ray voor mij!
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2

Nooff

Citaat van: maximus79 op oktober  8, 2009, 20:24:26
Transformers 2 net gekeken op blu-ray Wat een geluid!, nog nooit zo'n actieve surround track gehoord en wat een dynamiek!  Dit is DE nieuwe ht demo/referentie blu-ray voor mij!

Helemaal waar! Toch zit er in het begin met Demolishor een stuk in wat naar mijn idee nogal wat geknepen is (net als bij Transformers 1 waarbij er weinig LFE was bij de Blackout sweep op het vliegveld)

Robbert54

blu-ray? van internet neem ik aan?? :dontgetit:

Woonkamer HT
Stereo

Moondust

Citaat van: maximus79 op oktober  8, 2009, 20:24:26

Is je nog opgevallen dat het centerkanaal (spraak) veel te zacht was in relatie tot de overige kanalen en het LFE-kanaal veeeeel te hard?
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

maximus79

Citaat van: Moondust op oktober  8, 2009, 22:13:26
Is je nog opgevallen dat het centerkanaal (spraak) veel te zacht was in relatie tot de overige kanalen en het LFE-kanaal veeeeel te hard?

Ja, is me zeker opgevallen. Maar ik luister op een redelijk hard niveau en vind het prettig dat de stemmen niet zo hard zijn zoals de actie, daar word je gek van. Stemmen zijn goed te verstaan en de actie knalt echt. Eigenlijk hoe het hoort. Luister je op een laag niveau dan is dynamic volume wel prettig inderdaad.
Het LFE kanaal vond ik geniaal, hard maar nooit te veel.
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2

Nooff

Robbert54

Woonkamer HT
Stereo

MaxxMark

Vandaag is/was  serie dag voor mij  :pompom: aangezien ik gister niet kon:
- Heroes
- 2 and a half men
- big bang theory
- Gossip Girl
- Lie to Me
- One Tree Hill

Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC NZ7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Robbert54

Woonkamer HT
Stereo

Nooff

Robbert54

Citaat van: Nooff op oktober  9, 2009, 00:31:17
Ik heb em hier al liggen vanuit de US  :smile:
maar die komt toch ook pas 20 oktober?

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

En jij denkt dat alle US winkels de BD's op 't allerlaatste moment pas op voorraad krijgen? ;)
De US is erg groot, dus daarom is 't niet zo gek als er bij vroegtijdig transport eens een exemplaar uit de vrachtwagen valt :D en geript wordt.
Of iemand pikt een BD uit een magazijn, 't kan vanalles zijn.

Hoe Nooff eraan komt?
1. Webshop die te vroeg levert?
2. Goede contacten in de US?

Ik weet het niet, maar verbazingwekkend is het allerminst. ;)

Nooff

Citaat van: celerontje op oktober  9, 2009, 01:02:17
En jij denkt dat alle US winkels de BD's op 't allerlaatste moment pas op voorraad krijgen? ;)
De US is erg groot, dus daarom is 't niet zo gek als er bij vroegtijdig transport eens een exemplaar uit de vrachtwagen valt :D en geript wordt.
Of iemand pikt een BD uit een magazijn, 't kan vanalles zijn.

Hoe Nooff eraan komt?
1. Webshop die te vroeg levert?
2. Goede contacten in de US?

Ik weet het niet, maar verbazingwekkend is het allerminst. ;)

Precies, ze houden zich niet allemaal aan de releasedatum. DVDworldUSA bijvoorbeeld geeft je nog wel eens de keuze tussen de originele releasedatum en ongeveer 2 weken eerder, mits mogelijk natuurlijk. Het enige wat je daarvoor moet doen is iets meer betalen ten opzichte van de normale prijs. Ik heb goede contacten in de VS, en kreeg em vandaag netjes via de post  :smile:

Robbert54

Citaat van: Nooff op oktober  9, 2009, 01:21:29
Precies, ze houden zich niet allemaal aan de releasedatum. DVDworldUSA bijvoorbeeld geeft je nog wel eens de keuze tussen de originele releasedatum en ongeveer 2 weken eerder, mits mogelijk natuurlijk. Het enige wat je daarvoor moet doen is iets meer betalen ten opzichte van de normale prijs. Ik heb goede contacten in de VS, en kreeg em vandaag netjes via de post  :smile:
is ie regiovrij dus? :angel:

Woonkamer HT
Stereo

ksi

Citaat van: The Vampire op oktober  9, 2009, 01:25:13
is ie regiovrij dus? :angel:
Baas boven baas jongen :P