Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

mart

Rush..    snakes & arrows.. :).

Mocht dit net zo gaaf zijn als Styx,kan mijn avond niet meer kapot 8).

Snutchz

'n paar afleveringen van Draadstaal en New Kids On The Block  :laugh:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

reza

Net de Soloist gekeken met Jamie Foxx. Ik vond het een sterke film,
mede omdat ik ook met deze doelgroep werk, goed geacteerd en een mooi verhaal!
Krijgt van mij een 7.7/10
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Ian G

'Drag me to hell' was een zeer vermakelijke, zichzelf niet al te serieus nemende horrorfilm. Ik heb er zeker van genoten, vooral ook van de soundtrack (de rears en sub worden bij deze film zeer actief gebruikt).

Nu 'Let the right one in' 8)

Kwabbernoot

Citaat van: reza op september 29, 2009, 21:23:24
Net de Soloist gekeken met Jamie Foxx. Ik vond het een sterke film,
mede omdat ik ook met deze doelgroep werk, goed geacteerd en een mooi verhaal!
Krijgt van mij een 7.7/10
Hmmm, wellicht dat ik het darom een draak van een film vond. Ik kon mij absoluut niet verplaatsen in welk personage dan ook.

Vanavond gekeken naar Pitch Black (HD-DVD). Ook nogal zwak en voorspelbaar. Nah ja, ik heb de avond weer kapot gekregen.  :laugh:

Groeten...

Fabian92

Lekker wat aantal nieuwe afleveringen van series kijken (o.a. Heroes en HIMYM)
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

Robbert54

nog wat batman animated afleveringen
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

LittleNinja

Citaat van: Ian G op september 29, 2009, 21:39:21
'Drag me to hell' was een zeer vermakelijke, zichzelf niet al te serieus nemende horrorfilm. Ik heb er zeker van genoten, vooral ook van de soundtrack (de rears en sub worden bij deze film zeer actief gebruikt).

...

Helemaal mee eens.

Moondust

Gisteravond in 1080p Rendition gekeken. De film heeft mij enorm verrast. Aan het einde komt een 'twist' aan het licht die ik echt niet had verwacht. En een ervaren filmkijker op het verkeerde been zetten vind ik wel knap. Los daarvan heeft de film gewoon een goed en actueel verhaal.
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

maximus79

Citaat van: Ian G op september 29, 2009, 19:27:48
Nu eerst 'Drag me to hell', de nieuwe sam rami op BDrip. Daarna 'let the right one in' op een echte "blauwe schijf"  ;)

Let the right one in, een van de beste film die ik gezien heb dit jaar. Een echte aanrader en super mooi op blu-ray zowel het beeld en geluid!
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2

Sonic Circle

Wall-E gisteren gezien op BD.

Knap hoe een stel door mensen geanimeerde pixels, me zo wisten te grijpen.
Zoveel subtiliteit in die film qua animatie. Top.

celerontje

Ik kan me nog goed herinneren dat ik die film in een heel klein bioscoopzaaltje zag.
Prachtige film, de BD heb ik natuurlijk ook allang op de plank staan! :pompom:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

ksi

Vooral ook te zien hoe ze echt film-like de film hebben neergezet. Incl scherpstellen van de lens en camera foutjes. Dit was ook al te zien in ratatouille, en misschien soms teveel toegepast in wall-e in mijn ogen. Voordeel van animatie is juist dat je niet hoeft scherp te stellen, maargoed.
Wachten is op de eerste 3D animatiefilm van Pixar UP. 

Moondust

Citaat van: ksi op september 30, 2009, 15:08:21
Vooral ook te zien hoe ze echt film-like de film hebben neergezet. Incl scherpstellen van de lens en camera foutjes. Dit was ook al te zien in ratatouille, en misschien soms teveel toegepast in wall-e in mijn ogen. Voordeel van animatie is juist dat je niet hoeft scherp te stellen, maargoed.
Wachten is op de eerste 3D animatiefilm van Pixar UP. 

Bij 3D in je eigen HT moet je je niet teveel voorstellen voor zover ik heb begrepen. Het effect dat je in je eigen HT kan bereiken haalt het bij lange na niet bij wat ze in speciale bioscopen kunnen bereiken met de polarisatie-techniek. Waarschijnlijk hebben we t.z.t. nieuwe weergevers nodig als 3D zonder hulpmiddelen mogelijk is.
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

Moondust

Citaat van: maximus79 op september 30, 2009, 12:31:03
Let the right one in, een van de beste film die ik gezien heb dit jaar. Een echte aanrader en super mooi op blu-ray zowel het beeld en geluid!

Die ligt ook nog bij mij op de plank. Ga er door jouw enthousiasme wat eerder aan beginnen denk ik.

Dirc

gisteren wild child gezien

celerontje

Citaat van: Moondust op september 30, 2009, 15:13:11
Bij 3D in je eigen HT moet je je niet teveel voorstellen voor zover ik heb begrepen. Het effect dat je in je eigen HT kan bereiken haalt het bij lange na niet bij wat ze in speciale bioscopen kunnen bereiken met de polarisatie-techniek. Waarschijnlijk hebben we t.z.t. nieuwe weergevers nodig als 3D zonder hulpmiddelen mogelijk is.
Er komt ook een Blu-ray shutterglasses syteem, net als in de bioscoop.
Dus in een donker HT met een geschikte beamer moet het dan net zo goed (of zelfs beter) als in de bioscoop zijn.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

maximus79

Citaat van: Moondust op september 30, 2009, 15:13:53
Die ligt ook nog bij mij op de plank. Ga er door jouw enthousiasme wat eerder aan beginnen denk ik.

Wel de Zweedse soundtrack kiezen! en niet de nagesynchroniseerde. :)
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2

Gerbrand

Gisteravond "Hancock" gekeken. Wat mij betreft een van de slechtere films met Will Smith. Gelukkig maakte Charlize Theron :wub: het weer enigszins goed.

Gerbrand
Dedicated HT, soundproofed. 7.1.2 Dolby Atmos (B&W 9NT + HTM1 LCR)
Versterking: Denon AVC-4700. Eindversterkers: Emotiva XPA-3 + XPA -2
Projector: JVC N5. Bron:  Shield, Oppo BDP83, panasonic UB 900

Moondust

Citaat van: maximus79 op september 30, 2009, 15:35:16

Ik heb een ongelooflijke teringhekel aan nasynchronisaties. Verpest voor mij de filmbeleving totaal vanwege het feit dat er geen lipsync meer is. Alleen bij animatiefilms die ik met mijn kinderen kijk kan ik het wel verteren.

Dus het komt wel goed. :-)

celerontje

Citaat van: maximus79 op september 30, 2009, 15:35:16

De Engelse dub staat volgens mij alleen op de USA uitgave.

Ik heb zelf vandaag de NL versie binnengekregen, misschien vanavond bekijken! :pompom:

Ronin79

stevefilmfreak54

Ronin79

MaxxMark

Vanavond eindelijk tijd gehad om Transformers 2 te kijken. En ik moet zeggen dat ze met de BR toch weer wat 'rare' dingen hebben uitgehaald zo lijkt het.

De geluidsmix lijkt, vooral in het begin, nogal uit balans. Het laag is veel te erg aanwezig en als je dan een scene hebt waar gewoon gepraat wordt lijkt het weer te zacht. En dat terwijl op andere momenten het midden en het hoog gewoon weer goed meekomen met de rest. Ik vond het heel eigenaardig en zelfs ietwat irritant. Naar mate de film vorderde leek het wat meer in balans te komen.

Zodra ik mn Dune/PCH C200 heb wil em nog een keer kijken met de HD audio track (had nu de DTS core track) en kijken of het daar ook zo is.

Het blijft toch wel een geweldige actie film!  :pompom:

Er zijn alleen een aantal fun (ahum!) scenes die ze er van mij uit mogen halen. :nopompom:
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC NZ7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com